Original article

Když Vám byla doručená zásilka, v které Vám chýbal objednaný zboží, neodkladne nás prosím kontaktujte podle nasledovného postupu.

image

Vyplnenie reklamačného protokolu

Pro prijatie a spracovanie reklamácie prosím vyplňte reklamačný formulár. Všechny potřebné informace nájdete ve Vašej faktúre, kterou sme Vám zaslali e-emailem. Vyplnený formulár nám zašlite e-emailem na reklamacie@pilulka.sk[1]

Formulár můžete stiahnut tu: [.doc[2]],[.pdf[3]]

image

Vyfotografovanie doručenej zásilky

Pro urychlénie riešenia Vašej reklamácie nám spolu s vyplneným reklamačným protokolem zašlite i fotografiu doručenej zásilky.

image

Riešenie reklamácie

Uděláme všetko, co bude v našich silách, aby Vaša reklamácia byla co najdřív vyriešená k Vašej spokojnosti. O termínu doposlania chýbajúceho zboží Vás budeme informovat.

References

  1. ^ reklamacie@pilulka.sk (www.pilulka.sk)
  2. ^ .doc (www.pilulka.sk)
  3. ^ .pdf (www.pilulka.sk)

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.