Adaptec

ADAPTEC

http://ask.adaptec.com/scripts/adaptec_tic.cfg/php.exe/enduser/home.php [1]

kliknete na“ Ask a Question „3. vyplnit požadované údaje – emailovou adresu – předmět – otazku (tedy popis problemu / závady) – product (zadáte General) – category (zadáte Troubleshooting / Error Message) – Product (zadáte Serial Number) – Number (vyplňte serial number z radice) – Operating sytem (vyberete z nabidky) – OS Version (zadáte dle infa od zakaznika) – Attach Documents to Question (POkud mate Čo přiložit, nejake hlášení o chybách atd..)

Kliknete na „Continue“ pak jeste musite vyplnit : User ID = Vas, emai, l Heslo, Potvrdit heslo
Organization ID (vynechte) Prijmeni, J jméno, email,

Kdyz kliknete na „Create Account“, tak Vas to zaregistruje a pod timto Přihlášení se muzete k Vasi reklamaci vracet a resit dale .. do mailu Vam prijde odpoved od Adaptec a případně další dotazy, reagujte obratem, at je vse rychle vyrizeni … Následně jen přepošlete Adaptec Replacement Authorisation Email mailem paní Gabriele Mrzenová ci paní Vlastně Gergeľové (mrzenova@servodata.cz, gergelova@servodata.cz) a ta s Vámi reklamaci rychle dořešit.

Servodata as
Gabriela Mrzenová
Dolnoměcholupská 12
Praha 10, 102 00, Czech republic

RMA kontakty:
Gabriela Mrzenová mrzenova@servodata.cz [2] +420 296 813 321
Vlasta Gergeľové gergelova@servodata.cz [3] +420 296 813 322

ACER

ACER

Acer Czech Republic sro, Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika, Kontaktní telefon servisního centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexně řešit záruční i pozáruční servisní případy. V případě poruchy Vašeho produktu Acer vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na níže uvedeném čísle, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00.

Zákazník přebírá odpovědnost za zálohu svých dat. Za případnou ztrátu dat neručíme! V případě, že chyba byla způsobena SW problémem, bude Vám účtována částka 64,37, – € za obnovu operačního systému (tzv. Recovery), případně bude zařízení vráceno zpět bez obnovy za poplatek 34.85, – € (přeprava, pojištění a manipulace) . Pokud potřebujete asistenci při obnově operačního systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Pokud oprava (v souladu se záručními podmínkami) nebude uznána jako záruční, bude Vám na opravu zařízení zaslána cenová nabídka. V případě jejího odmítnutí Vám bude účtován poplatek 34,85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). „

Kontaktní telefon Call Centrum: 02/49207070
možnost nahlášení reklamace mailem: service_brno@acer-euro.cem [4]
Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřešení telefonátu mějte připravené sériové číslo reklamovaného výrobku au záruční opravě i nákupní doklad.

acer_servis_-_limited_warranty_2005.pdf [5]

Pro rychlejší vyřízení můžete použít i tento formulář ASK_formular_pre_partnerů.xls
Kontrola stavu Vaší reklamace: http://www.acer.cz/acereuro/page102.do?link=ln2612&sp = page6 … [6] [7]

APC

APC

www.apc.cz [8]

Reklamace se nahlašuje vyplněním webového formuláře na stránce www.apc.cz [9] v sekci podpory http://www.apc.cz/asp/podpora.asp [10] kliknutím na „On-line zadané reklamace“ (na stránce ve sloupci vlevo).
Zákazník obdrží novy kus výrobku a následné odešle svůj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurýrní služby bezplatně.
Všechny dotazy lze položit přes bezplatné telefonní číslo:

v České republice 0800 172 063
v České republice 0800 102 063

Doprava UPS v záruce je zdarma!

APPLE

APPLE

Swiss, spol. s. ro
Wolkrova 2,
851 01 Bratislava – Petržalka
Tel.: 02/6720 2080, Fax: 02/6720 2081, servis@swisshp.sk [11]

CCComputer sro
Varšavská 11
831 03 Bratislava 3
tel.. :421-2-44 45 99 55
fax :421-2-43 41 14 49

Přebírají zařízení do servisu osobně. Při zasílání přepravní náklady hradí zákazník. V případě neoprávněné reklamace se účtuje diagnostika 9,96 € bez DPH. Je nutný dod.list s výrobním číslem produktu.
Upozornění: společnost nevykonává opravy telefonů iPhone

AOC monitory

AOC monitory

C.C.C. s ro
Varšavská 11
831 03 Bratislava
Tel.: +421 2 434 10 745 +421 2 434 10 745
Tel.: +421 2 444 59 955 +421 2 444 59 955
Fax: +421 2 434 11 449

ASUS Notebooky, PDA a LCD

ASUS – ntb, PDA a LCD

Nahlášení reklamace třeba uskutečnit vyplněním webového formuláře na adrese
http://rma.asus. de / rma_cz / [12] a řídit se následně pokyny ze servisu. Bezplatnou
dopravu zajišťuje přímo od zákazníka a po opravě zpět k zákazníkovi DPD.

Kontakt na servis: ASUS Czech sro, Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova, Tel.:
+420 596 766 888, mail: reklamace@asus.cem.tw [13]

Asus support http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage = cs-cz [14]

ASUS – Servery

ASUS – Servery

Přiložený formulář je třeba vyplnit a zaslat na mailovou adresu: FORMULÁŘ [15]

advance.rma @ asustek.nl [16]

třeba uvést typ zařízení, sériové číslo zařízení, přesný popis závady, buď třeba určit přesně vadný díl , nebo napsat popis závady a Asus bude přímo kontaktovat zákaznika a spolu zkusí najít v čem je problém. Komunikace pouze v angličtině.

Po specifikaci přesné závady zašle Asus nový náhradní díl zákazníkovi (pokud je náhradní díl skladem, tak je odeslán vrámci EU do 24hod), pokud není skladem, Asus informuje zákazníka o termínu dodání.

Po obdržení náhradního dílu je zákazník povinen Čo nejdříve odeslat vadný díl do Asusu.

Pokud tak neučiní do 14 dnů po obdržení dílu, bude mu hodnota náhr. dílu odečtením z účtu credit karty, kterou uvede do formuláře

BELINEA

BELINEA

eD ‚system Czech, as
Klášterského 21,
831 04 Bratislava

K reklamaci je potřebný popis závady, telefonní kontakt a adresa na zákazníka a čitelné SN na produktu.

BENQ

BENQ

Zákazník musí přiložit doklad o koupi. Servisní středisko zajišťuje i svoz do servisu. Bližší info na: http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup [17]

Kontakty
asupport …
Náměstí Svobody 10
811 06 Bratislava

Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk [18]

Otevírací doba

Pondělí až čtvrtek
9:00 – 12: 00; 13:00 – 17:00
Pátek
9:00 – 12:00; 13:00 – 16:00

BOSCH

BOSCH

Reklamace BOSCH se vyřizují přímo přes prodejců, kterých si vyhledá prostřednictvím lokátoru. Zákazník může doručit reklamaci ve vlastní režií přímo do servisu, po opravě bude reklamace zaslána zpět zákazníkovi.
Pokud využije prodejce / lokátor /, doručí kompletní zboží ve vlastní režií vybranému prodejci, ten ostatní zařídí.
Požadované doklady: nákupní doklad musí být kopie faktury, nebo pokladního bloku.

Link na servis informace [19]

Link pro vyhledání prodejce – lokátor [20]

BROTHER

BROTHER

Od 1.6.2009 reklamace brother neřeší SWISS ale COLUMBEX

COLUMBEX INTERNATIONAL, as
Rusovská cesta 1
BRATISLAVA
Kontaktní osoba: pan Rymarenko

COLUMBEX International, as – Banská Bystrica
Dělnická 6
Banská Bystrica
Kontaktní osoba pan Daxner

Print Trade, sro Čajkovského 8
984 01 Lučenec

Pobočka
správa sociálního zabezpečení 48, 81105 Bratislava
tel: +421 2 524 966 16
tel: +421 2 524 503 32
fax: +421 2 524 986 42

Kontaktní osoby:
Miroslav Kipe; ivan.kiss @ printtrade.sk [21] ; +421 905 706 268

CANON tiskárny

CANON – tiskárny

Český servis
osobní kopírky, fax s laserovým tiskem, fax s inkoustovou tiskem, skener, inkoustová tiskárna, laserová tiskárna, inkoustové multifunkční zařízení, laserové multifunkční zařízení, kalkulačky

Varšavská 11, 831 03 Bratislava
Tel. +421 243 410 745
Tel. +421 244 459 955
Fax. +421 243 411 449
E-mail: bratislava@ceskyservis.cz [22]
Otevírací doba: Po – Pá / 8:00 – 16:30 hod..

Zákazník musí při reklamaci v servisním středisku doložit potvrzený záruční list, který je součástí balení výrobku

CANON digitální technika

CANON – digitální technika

PRO.Laika spol. s ro, Palackého 12, 811 02 Bratislava, 02/5464 7792, prijem@prolaika.sk [23] , www.prolaika.sk [24] , servis@prolaika.sk. [25] Vážení obchodní partneři, V souvislosti se změnami, které v současnosti probíhají ve společnosti Canon, bychem Vás rádi upozornili na několik důležitěch skutečností dotýkajících se záručního servisu foto-video produktů značky Canon. Nová celoevropská organizační struktura servisních středisek Canon zpřísňuje podmínky pro příjem a provádění záručních, jakož i predzáručných oprav a tento proces staví pod detailní dohled a kontrolu. Nový systém zpracování dat nám od 01.novembra 2006 neumožní tolerovat jakékoliv chyby či nesrovnalosti v záručních dokladech doprovázejících Vaše zakázky. Všechny výrobky, které budou mít chybějící, nesprávné či neúplně vyplněný záruční list a doklad o koupi nebudou přijaty do záručního servisu, ale na náklady odesílatele vráceno zpět. Na jakékoliv pozdější změny či doplnění těchto dokladů není možné brát zřetel. Stejně výrobky poškozené nesprávnou manipulací uživatelům nebo při přepravě, vniknutím vlhkosti, prachu či jjiných cizích těles nebudou ve smyslu záručních podmínek uvedených na záručním listě přijaté do záručního servisu. Vzhledem k těmto skutečnostem bychem Vás chtěli požádat o maximální pozornost při vyplňování záručních dokladů při prodeji výrobku, informování Vašich zákazníků o záručních podmínkách, jakož i při odesílání výrobků do servisního střediska. Takový postup zefektivní realizaci záručního servisu a eliminuje nedorozumění při příjmu Vašich zakázek. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte náš smluvní autorizovaný servis na musil@prolaika.sk [26] nebo tel.. 02 54647793. Těšíme se na další spolupráci Bratislava 01.11.2006 Daniel Ferenčík

CASIO foťáky

CASIO

Fastplus, spol. s ro , Na pantech 18, Bratislava-Rača, Servis tel: +421 2 49105832, +421 2 49105819, Velkoobchod tel..: +421 2 49105811, fax: +421 2 49105810

Creative

CREATIVE

Rádi Vás informujeme, že společnost FIXIT SA od 1.09.2011 zacíná servisní záruční a pozáruční reklamace výrobků Creative Labs na polském, českém, slovenském a maďarská trhu.

Registraci a sledování průběhu reklamace umožnuje systém dostupný na stránce http://rma.fixit-service.cem. Reklamační postup k výrobkům Creative Labs můžete nalézt po přihlášení se v systému. Postup je ve formátu PDF v záložce Nápověda.

Opětovná registrace není nutná pro registrované partnery firmy Fixit a způsob řešení reklamací je stejný jako u jjiných výrobců, kteří jsou spolocnostiou Fixit servisovaný. Více informací získáte prostřednictvím emailové adresy: creative@sk.fixit-service.cem [27]

Reklamace, které byly odeslány na adresu předchozího servisního střediska a byli doručeno do 30.08.2011, budou řešeny jako dosud.

Reklamace, které byly odeslány po 30.08.2011 budou přesměrovány na středisko Fixit, kde budou zaevidovány v systému RMA firmy Fixit.

Pro soucasných uživatelu systému RMA budou reklamace uvedeny přes již existující uživatelské úcty. Pro nové partnery firma Fixit vytvoří uživatelské úcty a nutné údaje přepošle emailem.

Firma PowerSales International, která je výhradním zástupcem pro prodej a servis, a firma FIXIT SA vynaloží úsilí, aby změna reklamační postup způsobila zlepšení kvality servisování výrobků Creative Labs a nezpůsobila prodloužení termínu vyřešení reklamací.

Digipro

Digipro

eD’system Slovakia sro , Stará Vajnorská 21, 831 04 Bratislava, Slovak Republic,
Kontakt: Branislav Bakica, e-mail: bbakica@edsystem.sk [28]
tel..: +421-2- 4959 1188, fax: +421-2-49591010

Pro seznam dalších servisních středisek prosím klikněte sem. [29]

EATON

EATON

Vlastník nefunkčního zařízení objedná na náklady spoločnoti Europea Group přepravu u přepravce ReMax Courier Service na tel.. číslech 02/491053- 55, 57, 58, 59 . (Řídí se pokyny přepravce.) Dopravce je možné objednat i emailem na – INFO@REMAX.SK [30 ]
Zařízení je nutné do servisu zaslat zabalené (nejlépe v originál obalu), s fotokopií nabývacího dokladu, označené štítkem:

Europea Group spol. s ro
Šípová 3 / a, Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5

  • Typ zařízení
  • Výrobní číslo
  • Datum vstupu
  • Jméno – společnost reklamujícího
  • Přesná adresa a kontakt na osobu pro zpětné zaslání zařízení
  • Kontaktní emailová adresa
  • Tel. kontakt

Můžete také naskenovat nabývací doklad a dopsat chybějící informace. V případě čitelnosti všech potřebných údajů stačí poslat takový naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk [31] .
Nejpozději do 5 pracovních dnů Vám bude opraveno zařízení vráceno, popřípadě vám zašleme dokument našeho servisního střediska, který Vás bude opravňovat k vydání nového zařízení u vašeho prodejce.

Záruční doba záložních zdrojů Eaton je 24 měsíců od data vystavení dodacího listu.

EIZO LCD monitory

EIZO LCD

Při podezření na závadu LCD EIZO kontaktujte tel..: +421-2-49591405 záruka
[32]
Přípustné množství vadných bodů na LCD panely EIZO [33]

Upřesnění záruky:
– Záruka na elektroniku monitoru: 5 let nebo 30.000 hodin standardního provozu,

Pokud není uvedeno jinak (např. Je možný provoz 24.hod.) *
– Záruka na LCD panel a jeho podsvetlovaci systém: 3 roky neomezené provozu
– s omezenou zárukou **

* Standardní provozem se rozumí max.. průměrná denní provoz nepřesahující 16 hod / den po dobu 365 dní v roce.

** EIZO poskytuje na LCD panel včetně jeho podsvětlovacího systému tzv.. omezenou záruku, tj. negarantuje v průběhu 3-leté neomezené provozu jakékoliv zhoršení kvality, LCD panelu, způsobené jeho stárnutím nebo opotřebením v důsledku jeho používání (napr.snížení max.hodnoty dosahovaného jasu, změnu v barevném podání obrazu, změny jasové a barevné homogeneity obrazu, „otklačky“ v důsledku dlouhodobého zobrazování statických motivů, atd.).

Toleranční pásmo stanovující max.povolený počet vadných subpixlů je garantován max. 3 měsíce od data prodeje. Po uplynutí této doby není již možné vadné subpixle reklamovat.

Epson tiskárny

EPSON – tiskárny

Všechny servisní případy si musíte zaregistrovat na EPSON hotlinku

Hotlink pro SR: 0850 111 429, nebo infoline@epson.sk [34] ,

Nahlásit je třeba: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa svozu, jméno, telefon, mail + kopie prodejní faktury . Epson zajistí svoz.

ASC-SK sro, Podháj 137, Bratislava 841 03, Bratislava-Lamač, t.č.: 02/52625231, fax: 02/52625232, hotline : 02/52625241, e-mail: epson@asc-sk.sk
Prime service, spol. s ro , Čajkovského 8, 984 01 Lučenec tel. : 047/433 15 17 kl.126 tel.., E-mail: branislav.baranyi @ primeservice.sk
Prime service, spol. s ro – pobočka Bratislava, správa sociálního zabezpečení 48, 811 05 Bratislava tel.. : 02/524 96 616, email: juri.elias @ primeservice.sk [35] [36] [37]

Epson video / data
projektory

EPSON – video

AP Media, sro ., Staré Grunty 7, 841 04 Bratislava, tel.: 02/60202111, fax: 02/65422428, e-mail: info@apm.sk [38]

EU3C

EU3C

je třeba doložit dodací list a popis závady

SERVIS ELEKTRONIKY sro
Údernícka 11, Bratislava 851 01
Tel.: 02/68245245
Email: servis @ elektroniky . cz

Fujifilm

FUJIFILM

Fujifilm Slovakia
Rybničná 40
831 06 Bratislava

nové tel.. č. 02/33 595 119
e-mail: servis@fujifilm.sk [39]

!

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.