Original article

Reklamácia zboží

  • Vyplňte prosím on-line formulár na této adrese[1].
  • Vyčkajte na posudok reklamácie reklamačným oddelením.
  • K uznaniu reklamácie není nutné bezprostredne odoslat zboží zpět, v některých případech stačí zaslat iba fotografie.

Vrátenie a výmena zboží

Adresa pro zaslání zboží:

FROGMAN s.r.o.- 5274
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko – Sihoť
911 01 Trenčín

POZOR: Prosíme o zaslání zboží Slovenskou poštou, v opačnem případě nám nemusí být balíček doručený.

Upozornenie:

  • Zboží nesmie javit známky opotřebenia, používania, či poškodenia.
  • Zboží musí být starostlivo zabalený, ideálne v krabici, v které Vám byl zaslaný, aby nedošlo k jeho poškodeniu během přepravy.
  • Zboží zaslaný na dobírku nebude prevzatý.

Platby a lehoty

  • Vaša požiadavka bude spracovaná najnedřív do 3 pracovných dní.
  • V případě výmeny zboží Vám peníze vrátime zpět na účet a bude potřebné vytvorit novú objednávku.
  • Když budete zboží vracat, peníze obdržíte spravidla bezprostredne po prijatí zboží, maximálne však do 14 dní.

Neviete si rady?

Kontaktujte nás na čísle +420 775 225 635

References

  1. ^ on-line formulár na této adrese (www.willsoor.sk)

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.