Dobry vecer,
chtěla bych Vas poprosit o pomoc při reklamaci.
V dubnu jsem si přes homegym.sk objednala Orbitrek – cross trenažérem zn.. Kettler (znacku vzpomínám proto, nebot při ní garantovali tříletou záruku a také příp. Servis přímo doma, pořád to mají na strance uvedene). Po par dnech mě kontaktoval pan, že bohužel dany typ nemají skladem, ci nemam zajem o kvalitnější, za lepší cenu. Kedze nabízel zajímavý zboží stejné znacky, tak jsem souhlasila. Po zaplacení faktury (všimla jsem si, že není z homegym.sk ale z fy. RS, která je partnerem fy. Homegym) o par dni přišli z fy. xy (která sídlí ve stejném městě jako je místo kde mi stroj instalovali), stroj složili a odešli. Po par dnech jsem vsak zjistila, že na stroji nefunguje kolečko, kterym se ovládá zátěž. Je jedno jak s ním točím, stroj sice zobrazuje zvýšené zátěži, avšak fyzicky zátěž změněná není. Stale je to jakoby na „jednotce“. Toto jsem telefonicky oznámila panu s nímž jsem kupu řešila a ten mě vzkázal na internetovou stranku a na formular, ktery musim vyplnit. Žádal nahrat i video s chybou. Měli jsme trochu nepříjemný rozhovor, avšak bez urážek.
Takze zboží jsem reklamovanou přes formular, zaslala jsem fotku stroje jako požadovali a čekala .. Čekala .. az jsem si uvědomila, že prošel více než měsíc a nikdo mě nekontaktoval. Zjistila jsem ze vlastní chybou, nebot danou reklamaci jsem měla zaslat i mailem, nejen přes ten formular, jak jsem později zjistila v OP na strance. Ok, moje chyba, takze jsem napsala opět mail, tentokrát už přímo na email fy. homegym.sk.
Jinak zjistila jsem ze dana změna objednávaného zboží, která se udála uplne na začátku nebyla na strance Homegym vůbec zaznamenána, cize pořád tam svítí, jako kdybych si objednala stroj aa ne stroj b, ktery mi reálné dodali . Cize pravděpodobně pokud i dostali mou reklamaci (o které já nemam doklad) nevěděli ji spárovat. Toto ale už neřeší.
Jde o to že se moje reklamaci obdrží do rukou panu s nímž jsem já komunikovala o koupi a pozadoval mě o natočení videa o chybě .. Napsala jsem mu následovně:
víte mi blíž specifikovat jako mam na videu zachytit skutečnost, že
kolečko kterym se ovládá zátěž, nefunguje? Jedna se o funkcionalitu, ktera
není „viditelná“, avšak je možné se o ní přesvědčit jen osobně pouzitim
přistroje. Mam Vam poslat video, kde stepi na stroji, otáčet kolečkem a
komentuje, že to nefunguje? To video bude mít stejnou výpovědní hodnotu jako
to, že jsem Vam tu chybu popsala, jak krátce po doruceni telefonicky s Vámi
osobně, kdy jsem prvy krat reklamovanou tuto závadu, tak teď když pisem na
www.homegym.sk .
Tuto závadu jsem konzultovala is pracovníkem fy. Margan, kteří přistroj
smontovali, tak is majitelem této fy. Ti kteri montovaly přistroj mi
řekli, že se jedna jednoznacne o spadlé lanko, s nímž měli problem uz
při montáži, takze se jedna o jednoduchy zasah, ktery vsak nemohou provest bez
by jste je na reklamaci poslali. Pokud poznate zboží, s nímž
obchodujete, musíte uznat, že tato závada je banální a tedy zasílat video,
ktere nemá žádnou vypovídající hodnotu, je zbytecne a prodlužujícího proces
odstranění závad.
Pokud vsak trváte na zaslání takového videa, žádáme Vás o specifikaci jak
si přejete nahrát závadu t když, aby byla viditelná.

Konec čtecí.
Jeho odpoved je následující:

Pokud máte subjektivní pocit, že rozdíl v zátěži mezi
jednotlivými stupni zátěže je nepatrný (v porovnání s cvičením na stejném
stroji???) je nutné stroj zaslat k nám na servisní středisko do Košic
(adresa dole) a
následně se stroj otestuje (zda je stroj v pořádku nebo je nutné neco
opravit).
každopádně nejedná se o jednodušeu záležitost typu spadlo lanko
třeba ho nahodit , ale je nutné stroj důkladně otestovat přes pocítac v
servisu jestli je rozdíl zátěže v pořádku (podle manuálu z Německa) nebo ne.
Není to mozné urcit a zjistit u zákazníka na místě a proto je nutné stroj
zaslat k nám.

Konec čtecí.

Jak .. uplne mě odrovnal, dostal ai Nasr .. Vytočit.
Víte mi poradit, jak mam dosáhnout, aby mi prostě přišli to lanko nahodit? Jak mam postupovat? To mu mam fakt ten stroj kurýrem poslat? Váží přes sesdesiat kil ..
Ma vubec pravo to žádat? Ved já jsem ten stroj neměla šanci ani pouzit .. (Ok, byla jsem i odcestováním, ale nic na tem nemění, že stroj reklamuji v záruční době ..)

Víte mi prosim někdo poradit, Čo dál?

Dakujem

Iveta [1]

References

  1. ^ www.homegym.sk (www.homegym.sk)

zaslání zboží –

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.