Moje otázka na vás zní – máte někdo podobnou zkušenost s tímto eshopem jako já?

reklama jsem hardware k pc. Odeslal jsem jim ho poštou.
Čekal jsem že mě nějak informují Čo se s reklamací děje, že ji převzali, uznali, neuznaly, … – Telefonicky, emailem, no nedělo se t když, tak jsem jim zavolal já – ještě měli tak týden do konce zákonné měsíční lhůty, řekli mi že pravděpodobně mi zboží vymění za nový.
Čekám, čekám – měsíc a 2 týdny a volám jim, na reklamační, jejich šéfovi a nic nedovolal jsem se.
Tak jsem jim napsal email že požaduji peníze, protože už prošel měsíc. Žádná odpověď. Po pár dnech zas zkouším volat a dovolal jsem se šéfovi a ten mi oznámil toto:
Zboží mi předaly v měsíční lhůtě (na poslední možný den) ale jsem si ho na poště nepřevzal. Tím pádem mi dávají nabídku znovu mi zboží odeslat za poplatek (vznikly jim náklady které vyčíslili na 32 eur!), Nebo osobně tehdy neplatím nic (dobře věděli že nepůjdu přes půl slovenska do Košic). Ještě mě obvinili že jsem se snažil okašlat jejich obchod.
Žádal jsem od nich potvrzení s pošty nakolik mi do schránky s pošty nic nepřišlo. To mi poskytli. Tak jsem letěl na poštu, kde mi řekli že já jako příjemce zásilky nemohu róby nic maximálně podat stížnost, kterou ale nic nedosáhnu. Že věc musí reklamovat odesílatel. To jsem oznámil pccku-šéf už somnou mluvit otem nechtěl odkázal mě na reklamační, kde pokaždé když jsem s nimi volal, psal jsem musel čekat minimálně den nato abych dostal odpoved-na všechno potřebovali odpoved od jejich šéfa.
V podstatě se od toho distancovali že oni to na poště řešit jednoduše nebudou a trvají na své nabídce. Jednoduše náklady které jim vznikly přenesli na mě jako zákazníka.
Ale já jsem tento problém nezapříčinil. Měli to řešit s poštou která udělala chybu.
Kdyby mi aspoň jako normální obchody dali vědět že reklamace je v takovém a takovém stavu, odesíláme vám ji, nebo tak nějak podobně, abych měl alespoň tušení že mam jít na poštu zjistíš po par dnech Čo se děje když nic nemam ve schránce.
Po 2 měsících dohadů a telefonátů mi došla trpělivost a zavolal jsem na Sojka.
Ještě jsem je nenahlásil, ale právnička sojky mi řekla že porušili zákon v tem že se mi písemně nevijadrili v měsíční lhůtě jak dopadla moje reklamace, nakolik zboží mi do měsíce nepřišel.
Že měli mi do měsíce zboží doručit nebo do měsíce odeslat-ale tehdy když by mi přišel až po měsíci měli písemně mi oznámil vyřešení reklamace.
Dal jsem jim ještě možnost do týdne mi zboží doručit bez jejich poplatků, ale zatím nemám žádnou reakci.
Stalo se Vám už něco takového? Nebo nejaky problem s reklamací u nich?

* Téma spojená. killer

zaslání zboží –

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.