Original article

Ceny poštovného jsou uvedeny včetně DPH.
Do předpokládané doby přepravy se počítají pouze pracovní dny.
Všechny uvedené ceny za přepravu jsou konečné a neúčtujeme si žádné další poplatky za poštovné ani balné.

Poštovné – Svět – země mimo EU

Poštou 2.třída nad 75 € 7-15 prac. dnů zdarma *
Poštou 2.třída 7-15 prac. dnů 6,99 €
Poštou 1.třídou 5-10 prac. dnů 8,99 €
Kurýrem UPS 3-5 prac. dny 79,99 €

* Při objednávce nad 75 € je doručení Poštou 2.třída do zemí mimo EU zdarma

Ceny poštovného jsou uvedeny včetně DPH.
Do předpokládané doby přepravy se počítají pouze pracovní dny.
Všechny uvedené ceny za přepravu jsou konečné a neúčtujeme si žádné další poplatky za poštovné ani balné.

Účtujete si i jiné poplatky za doručení?

Všechny uvedené ceny za přepravu jsou konečné a neúčtujeme si žádné další poplatky za poštovné ani balné.

Mohu poslat balík i na jinou adresu?

Ano, při vyplňování údajů stačí zvolit „Odeslat na jinou adresu doručení“ a vyplnit poštovní údaje.

Mohu sledovat, kde se nachází můj balíček?

Aktuální stav zásilek zaslaných Slovenskou poštou je možné sledovat na stránce www.posta.sk [1] a zásilky poslané kurýrem UPS na stránce www.ups.sk [2] .

Doručujete objednávky i do zahraničí?

Ano, momentálně doručujeme do všech zemí Evropské une. Stačí si vybrat ze seznamu zemí.

Mohu poslat objednávku ze Slovenska i na zahraniční adresu?

Ano, při vyplňování údajů stačí zvolit „Odeslat na jinou adresu doručení“ a vyplnit poštovní údaje a vybrat jinou zemi doručení.

Mohu poslat zboží někomu jako dárek?

Ano, při vyplňování údajů stačí zaškrtnout možnost „Odeslat jako dárek“. Do objednávky nebude přibalena faktura. Dárková objednávka nelze odeslat na dobírku.

Platba

Jak mohu zaplatit za zboží?

Objednávky můžeš zaplatit na dobírku, převodem na účet do Tatra banky, platbou kartou nebo přes PayPal.

Akceptujete platby platební kartou?

Ano, akceptujeme platby platebními kartami Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club.

Jaké je číslo vašeho bankovního účtu?

Účet pro platby v EUR

Peněžní ústav: Tatra banka, as
Číslo účtu: 2929846645/1100
IBAN: SK41 1100 0000 0029 2984 6645
SWIFT: TATRSKBX

Účet pro platby v Kč

Peněžní ústav: Fio banka, as
Číslo účtu: 2100261100/2010
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Platby prosíme hradit na účet až poté, Čo Vám sdělíme konkrétní detaily o platbě k Vaší objednávce. Děkujeme za pochopení.

Jaké je vaše PayPal účet?

Název PayPal účtu: paypal@innocentstore.cem

Při platbě přes PayPal posíláme zásilky pouze na adresy verifikovAno k vašemu PayPal účtu.

PayPal konto neslouží jako e-mail pro komunikaci. Platby prosíme hradit na PayPal konto až poté, Čo Vám sdělíme konkrétní detaily o platbě k Vaší objednávce. Děkujeme za pochopení.

Jaká je bezpečnost při placení?

Platby platební kartou probíhají přes zabezpečené rozhraní certifikované společnosti GPWebPay chráněné technologií 3-D Secure . Technologie 3-D Secure je vyvinuta a podporována karetními společnostmi VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code) . Platby přes PayPal probíhají mezi zabezpečen účty na stránce PayPal (Secure Payments by PayPal) . Nezpracovávají žádné údaje o vaší platební kartě.

Jakou mám garanci vrácení peněz?

Nepoužité a nepoškozené zboží můžeš bezplatně vrátit až 100 dnů a peníze ti vrátíme v plné výši zpět.

Záruka, vrácení zboží a reklamace

Jakou mám záruku na zboží?

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky [3] se zárukou 2 roky.

Jak a dokdy mohu vyměnit zakoupené zboží?

Pokud nejsi na 100% spokojený se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží můžeš vrátit až 100 dní a zboží zaměníme za jjiný. V případě rozdílných cen zboží bude vystavena faktura na vzniklý cenový rozdíl. Výměna zboží podléhá obchodním a reklamačním podmínkám [4] . Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, pokud k němu byl dodán. Pošli nám ho s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, sro
Watsonova 1
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosíme neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení.

Zboží bude po přijetí zkontrolován a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů.

Jak mohu vrátit zakoupené zboží?

Pokud nejsi na 100% spokojený se zakoupeným zbožím, n epoužitý zboží můžeš vrátit až 100 dní bez udání důvodu a peníze ti vrátíme v plné výši zpět. Vrácení zboží podléhá obchodním a reklamačním podmínkám [5] . Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, pokud k němu byl dodán. Pošli nám ho s kopií faktury av pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, sro
Watsonova 1
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosíme neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení.

Zboží bude po přijetí zkontrolován a peníze budou vráceny bankovním převodem na účet, kreditem na platební kartu nebo na PayPal. Při vrácení platby poštovním šekem na jméno nese adresát náklady na vrácení peněz ve výši 3 €.

Jaký je postup při reklamaci zboží?

Na všechny produkty zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky [6] . Každý zboží před odesláním vizuálně zkontrolujeme. Poškození nebo nekompletnost zásilky nám oznam Čo nejdříve po doručení.

Postup při reklamaci, výměně a vrácení zboží

Každou reklamaci prosím oznamte na zákaznické podpoře na hello@innocentstore.cem nebo +421 948 660 160 . [7]

Při reklamovaní zboží je nutné závadu zdokumentovat. Popis a fotky závady nám pošlete na hello@innocentstore.cem . Aby se předešlo poškození při doručení, zboží dostatečně zabalte. Spolu s kopií faktury nám ho pošlete na adresu:
[8]

Innocent Store, sro
Watsonova 1
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosíme neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení.

Zboží bude po přijetí zkontrolován a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů. Průběh reklamace můžeš sledovat ve svém kontě v záložce Reklamace [9] .

Poskytujete i pozáruční opravu a výměnu zboží?

Ano, informuj se na 24/7 zákaznické podpoře e-mailem na hello@innocentstore.cem [10] nebo na čísle +421 948 660 160.

Servis a opravy

Poskytujete servisní opravy pro Apple produkty?

Ano. Poskytujeme kvalitní a expresní servis pro iPhone a ostatní Apple produkty za výhodnou cenu. Opravu provádí oficiální Apple Certified Technician Mac . Dostanete dodatečnou záruku na výměnu a opravené díly. Průběh opravy můžete sledovat online ao vybaveni vás budeme Infomat SMS zprávou a emailem. Pokud potřebujete asistenci, technickou pomoc nebo máte jinou servisní požadavek, obraťte se na našeho certifikovaného Apple Product Professional e-mailem [11] nebo telefonicky na +421 948 660 160.

Jaké typy servisních oprav poskytujete?

Jednotlivé typy servisních oprav naleznete u každého typu produktu. Vyberte si z jednotlivých typů oprav pro iPhone, iPad a jiné Apple produkty. Pokud máte jinou servisní požadavek, obraťte se na našeho certifikovaného Apple Product Professional e-mailem [12] nebo telefonicky na +421 948 660 160.

Jaký je postup při servisování produktu?

Stačí, když si vyberete typ servisní opravy na naší stránce. Produkt nám přineste osobně nebo poštou nebo kurýrem. Produkt Čo nejlépe zabalte, aby při přepravě nepoškodil. Před odesláním produktu pošlete popis a fotky závady emailem na hello@innocentstore.cem [13] . Po akceptování nám produkt pošlete v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, sro
Watsonova 1
040 01 Košice
Slovenská republika

Po přijetí bude produkt zkontrolován. Diagnostika produktu je zdarma. Pokud bude nutná další diagnostika, budeme vás informovat o jejím výsledku. Dostupnost náhradních dílů najdete u každého typu servisní opravy na naší stránce. Produkty se snažíme zoservisovat do 1 pracovního dne. Průběh opravy můžete sledovat ve svém kontě v záložce Objednávky [14] . O vyřízení opravy vás budeme Infomat SMS zprávou a emailem. Na všechny servisní opravy poskytujeme dodatečnou záruku až 3 měsíce! Pokud vám produkt nevíme opravit, nic vám neúčtujeme!

Na všechny služby v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky [15] .
Neneseme žádnou odpovědnost za poškození produktu během přepravy!

Jak zjistím aktuální stav opravy?

Průběh opravy můžete sledovat ve svém kontě v záložce Objednávky [16] . O vyřízení opravy vás budeme Infomat SMS zprávou a emailem. Dostanete dodatečnou záruku na výměnu a opravené díly.

Jakou mám garanci a záruku při servisní opravě?

Na všechny servisní opravy poskytujeme dodatečnou záruku až 3 měsíce! V případě nespokojenosti se na nás kdykoliv obraťte emailem na hello @ innocentstore.cem [17] nebo telefonicky na +421 948 660 160.

Moje konto

Zapomněl jsem heslo

Pro obnovu hesla klikni na obnovu hesla [18] .

Jak si mohu založit nový účet?

Pro založení nového účtu klikni na založení nového účtu [19] a začni využívat všechny výhody našeho obchodu.

Jak se mohu přihlásit do svého účtu?

Pro přihlášení do svého účtu klikni na přihlášení do účtu [20] .

Jak si změním údaje v mém kontě?

Přihlas se do svého účtu. V záložce Osobní údaje [21] si můžeš změnit své údaje a změny potvrdit tlačítkem „Uložit“.

Jak si změním heslo?

Přihlas se do svého účtu. V záložce Osobní údaje [22] si můžeš v sekci „Jiné údaje“ změnit své heslo a změny potvrdit tlačítkem „Uložit“.

Moje objednávky a historie objednávek

Objednávky a historii svých objednávek najdeš ve svém kontě v záložce Moje objednávky [23] .

Jsou mé údaje bezpečné?

Respektujeme vaše soukromí. Zpracování osobních údajů se vážou podmínky o ochraně osobních údajů [24] . Osobní údaje neprodáváme ani neposkytujeme žádné další straně. Nikdy.

Innocent Store

Kdo a Čo je Innocent?

Innocent je komunita lidí, kterou tvoří milovníci dobrého designu a Apple. Vznikly jsme, abychem bojovali proti designové uniformitě. Spojuje nás stejná vášen a inspirace. Přinášíme kvalitní a stylové doplňky pro Apple komunitu. Inspirují nás mladí designéři, inteligentní nápady a Apple. Máme rádi barvy, humor a design, proto vždy hledáme zajímavé, veselé a stylové doplňky, které přinášejí lidem radost.

Proč vznikl tento obchod?

Apple produkty používáme každý den již mnoho let. Vždy se nám líbil jejich jednoduchý, funkční a krásný design. Byli jsme však nesmírně frustrovaný z nabídky a kvality doplňků k nim. Neustále jsme hledali stylové věci pro nás a naše přátele. Nakonec jsme se rozhodli přinést jejich všem fanoušků Apple. Myslíme si, že je skvělé dělat věci, které máte opravdu rádi.

Poznej další naše aktivity

Staň se naším fanouškem na facebooku [25] , sleduj nás na twitteru [26] a viz si náš blog [27] .

Napsali o nás

Kontakt pro spolupráci a média

V případě zájmu nás můžete kontaktovat na hello@innocentstore.cem [28] nebo na čísle +421 948 660 160.

References

  1. ^ www.posta.sk (tandt.posta.sk)
  2. ^ www.ups.sk (www.sps-sro.sk)
  3. ^ obchodní a reklamační podmínky (www.innocentstore.sk)
  4. ^ obchodním a reklamačním podmínkám (www.innocentstore.sk)
  5. ^ obchodním a reklamačním podmínkám (www.innocentstore . cs)
  6. ^ obchodní a reklamační podmínky (www.innocentstore.sk )
  7. ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.sk)
  8. ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.sk)
  9. ^ Reklamace (www.innocentstore.sk)
  10. ^ hello @ innocentstore . cem (www.innocentstore.sk)
  11. ^ e-mailem (www. innocentstore.sk)
  12. ^ e-mailem (www.innocentstore.sk)
  13. ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.sk)
  14. ^ Objednávky (www.innocentstore.sk)
  15. ^ obchodní a reklamační podmínky (www.innocentstore.sk)
  16. ^ Objednávky (www.innocentstore.sk)
  17. ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.sk)
  18. ^ obnovu hesla (www.innocentstore. cs)
  19. ^ založení nového účtu (www.innocentstore.sk)
  20. ^ přihlášení do účtu (www.innocentstore.sk)
  21. ^ Osobní údaje (www.innocentstore.sk)
  22. ^ Osobní údaje (www.innocentstore.sk)
  23. ^ Moje objednávky (www.innocentstore.sk)
  24. ^ podmínky o ochraně osobních údajů (www.innocentstore.sk)
  25. ^ facebooku (www.facebook.com)
  26. ^ twitteru (twitter.com)
  27. ^ blog (www.innocentstore.sk)
  28. ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.sk)

doručení zboží

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.