Original article

V případě, že se náš vodič pokúsil o doručení zásilky vášmu zákazníkovi a zanechal mu odkaz, mal by váš zákazník využit službu opakovaného doručení. V případě, že vodič se ještě nepokúsil doručit zásilku nebo váš zákazník nedostal kartu z odkazem na opakované doručení, mal by nás kontaktovat[1]. Váš zákazník musí ve svojej žádosti uviest číslo zásilky, doručovaciu adresu a datum opätovného doručení. Poznámka: Opätovné doručenení možné objednat iba od pondelka do piatka.
 

References

  1. ^ nás kontaktovat (www.tnt.com)

doručení zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.

Zaregistrujte se


Přihlásit