Original article

Máte otázky ohledem dopravy? My Vám pomůžeme!

Můžem si nechat dodat objednávku i na inú adresu?[1]

Když ste zákazníkem OTTO, můžete si všechny druhy zboží s touto značkou nechat dodat na ľubovoľnú adresu po celem Slovensku.

Kolik činia náklady spojené se zaslaním?[2]

V našem e-shope máte možnost platby platobnou kartou, platby dopředu bankovým převodem nebo při dodaní zboží formou dobírky.

Platba dopředu bankovým převodem

Když si vyberiete způsob platby bankovým převodem ve před, potom Vám informace potřebné k prevodu pošleme v e- maily o potvrdení objednávky. Pozor! Tuto formu platby zvoľte iba při využití internetového bankovníctva, kdy jsou peníze zaslané přímo z klientovho účtu na náš účet! Po obdržaní tohto mailového potvrdenia objednávky preveďte celkovú sumu (hodnotu objednaného zboží + přepravné) na náš bankový účet. Jak náhle bude platba na náš účet pripísaná (zašleme vám takisto mail) Vaša objednávka získa aktívny štatút a zboží Vám bude odoslaný jak doporučená zásilka. Termín dodání se počíta od chvíle, kdy je platba pripísaná na náš bankový účet.

S převodem platby v každem případě počkajte na e mailové potvrdenie objednávky, a priečinok „Poznámky“ pozorne vyplňte podle pokynů obsiahnutěch v zaslanem potvrdení objednávky!

Balné a přepravné činí v případě platby dopředu – bankovým převodem 4,25 Eur.

Platba platobnou kartou

U nás můžete platit i online kreditnou kartou. Je úplne jedno, či máte kartu VISA nebo MasterCard – u nás můžete svojou kartou platit jednoduše a bezpečne. Když chcete použit tento způsob platby, zvoľte si v menu službu „Kreditná karta“. Prijímame platby jen kreditnými kartami Mastercard a Vise. Mimo názvu vydavatele kreditnej karty, čísla karty a datumy platnosti je potřebné zadat i kontrolný kód karty. Kontrolný kód je trojčíslie vytlačené na zadnej strane kreditnej karty, který slúži na zaistenie bezpečnosti platieb na internete. Najmodernejšia kódovacia technika, jak napr. metóda Secure Socket Layer (SSL) a systém 3D- Secure, Vám nabízí najvyšší možnú bezpečnost i při internetovej platbe. Možnost platby kreditnou kartou platí pro celý sortiment zboží ponuky OTTO. Kúpna cena bude z Vašej karty odpočítaná až po doručení zboží.

Prosíme Vás o pochopenie, nakolik OTTO-shop nemůže v súčasnej dobe prijímat platby kartami VISA Elektron a Maestro. Když chcete cenu svojej objednávky uhradit kreditnou kartou online, budete z pokladne presmerovaní na bezpečné rozhranie EOS Payment, kde se bude platba realizovat.

Přepravné v případě platby kreditnou kartou: 4,75 Eur.

Upozorňujeme vás, že v případě nedostupnosti Vami objednaného zboží, Vám Vaši už zaslanú úhradu, popřípadě hodnotu zodpovedajícu vrátenému zboží v rámci našich možností v co najkratšej lhůtě zašleme zpět na bankový účet, který používate.  Když zvolíte možnost platby bankovým převodem, není možné v objednávce vykonávat žádné zmeny! Nákupné poukážky a vyhrané zľavové kupóny je možné využit iba v případě výberu platby na dobírku.

Platba dobírkou

Když si zvolíte platbu na dobírku, Váš zboží Vám odošleme na Vami uvedenú dodaciu adresu jak doporučenú zásilku s dobírkou. Celkovú sumu (hodnotu objednaného zboží + přepravné) budete platit v hotovosti při prevzatí zboží. Balné a přepravné činí v případě platby ve před, při platbe na dobírku 4,75 Eur.

Kdy mi bude zboží doručený?[3]

Dodacia lhůta: 10-15 dní. V případě väčšieho záujmu se může stat, že máme nedostatok zboží a objednaný zboží Vám můžeme dodat v niekoľkých balíkoch. Na účte priloženem k balíku, respektíve v zaslanem liste Vám oznámime všechny potřebné informace o dodaní chýbajúceho zboží. Kontakt se zákazníkmi: Otto Central Europe GmbH., P.O. Box 4, 011 23 Žilina 12.

Vybavujete též dodávky do zahraničí?[4]

OTTO dodáva katalógy a zboží výhradne v rámci Slovenska.

Zákazníci v zahraničí se můžou obrátit na našich nezávislých kooperačných partnerů OTTO nebo dcérske spoločnosti skupiny OTTO a objednat zboží přímo na místě.

Výmena a možnost vrátenia zboží[5]

Objednávajte od spoločnosti OTTO bez problémov! Naša spoločnost poskytuje na všechny naše produkty možnost výmeny nebo vrátenia zboží.

Když Vám dodaný zboží nevyhovuje zašlite ho zpět v originálnem balení, s nepoškodeným štítkem výrobku na našu adresu v lhůtě 14 dní od doručení. Zásilky na dobírku / hradí příjemca, nemáme možnost prijímít.

Balné a dopravné náklady spojené se spätným zaslaním zboží znáša kupujúci.

V případě, když máte zájem o výmenu zboží, při vyplnení objednávky můžete zvlášt uviest to, že se jedná o výmenu, nebo telefonicky objednat požadovaný výrobok/y s uvedením čísla originálnej faktúry.

Váš výmenný balík dodáme samozrejme bez účtovania expedičných poplatků.

Jednoduché spätné zaslání[6]

Opätovne zabaľte výrobok. Do prázdnych žltěch štvorčeků umiestnených na obale uveďte, prosím, kód označujúci důvod vrátenia! Týmto nám pomůžete v práci a urýchlite výmenu, resp. vrátenie peňazí. Pro uľahčenie spätného zaslania prosím použite prilepené etikety z faktúry.

Zboží zašlite na adresu:
GLS Slovakia s.r.o. (OTTO Central Europe GmbH),
Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec

Další informace:[7]

Když vraciate víc zboží naraz, může se stat, že nebudou spracované spoločne. Tyto vrátené zbožíy se nestratia, jen budou spracované oddelene.

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.