Před cestou do zahraničí jsem se rozhodla udělat si radost nákupum nového MP3 přehrávače, nakolik se mi cesta trošku zkomplikovala a dlouhé čekání v letištních halách jsem si chtěla zpříjemnit. A protože jsem měla možnost uplatnit si slevu v hodnotě 15 € při nákupu v konkrétním internetovém obchodě, tak jsem ji využila.

Slevová poukázka byla vybavena klasicky kódem, ten byl akceptován v daném obchodě a zboží bylo objednano. Přišel mi mail s potvrzením a dnem, kdy by měl být zboží připraveno k vyzvednutí. Tak bylo, ani den zpoždění. Přišla jsem tedy do skladu v Podunajské Biskupice a byla jsem mile překvapená, že jsem ho rychle i našla. Zboží jsem doplatila a byl mi vydán. Všechno, jak má být.

Doma jsem svou novou MP3 vybalila, nabila, dala dovnitř písničky a vyzkoušela jsem první den, druhý. Třetí den se mi už vybila, což bylo dost zvláštní po tak krátké době. Tak jsem přehrávač napojila přes počítač, nabil se a jak jsem ho vytáhla a chtěla použít, tlačítko on / off bylo v tem momentě nepoužitelné. Říkám si, to se může stát jen mně, takový vadný výrobek. Tak jsem ho šla ještě ten den reklamovat.

A tehdy všechno začalo. Slečna za pultem se sice se mnou mluvila a reklamaci ohned akceptovala, ale hlavu měla skloněnou pod pult, který je vysoký asi do výšky mého hrudníku, takže jsem jí nic nerozuměla. Když jsem se jí zeptala ještě jednou, jak to probíhá celé, zvedla na dvě věty hlavu a zbytek řekla stejně, zase jsem jí nic nerozuměla. Něco si ťukat jsem počítače, telefonovala, tak jsem čekala.

„Je tu problém, vy jste měli dárkový certifikát, to Vám můžeme vrátit jen tu doplácela částku.“

Tak jsem jí vysvětlila, že já peníze nechci místo certifikátu, ale at mi opět tu slevu poskytnou na druhý zboží.

„Ale to dělá šéfka a ta už tady v pátek není, je nyní v zahraničí, já jí pošlu email, zastavte se v pondělí.“

Když jsem si představila opět hodinovou cestu na druhý konec Bratislavy, slušně jsem se zeptala, zda jí může zavolat a zeptat se jí, Čo se s tím dá dělat ještě ten den.

„Ale ona není moje šéfka.“

Tak jsem se jí opět zeptala, koho tedy šéfkou je, když i ona je zaměstnána v tomto obchodě a skladu. Její ochota byla někde v minusových hodnotách. Ale když jsem jí oznámila, že já mám času dost, zvedla se ze židle a zamířila do skladu vyprosit si telefonní číslo na (ne) šéfku. Když se spojení podařilo, paní na druhém konci linky slíbila, že mi nový kód na slevu v té původní hodnotě doručí na email hned v pondělí, abych nemusela osobně chodit do skladu. Nic jiného se už nedalo dělat, tak se vypsalo reklamační tiskopis, kde tato věc se slevou byla napsána.

„A zbylé peníze Vám vrátíme v hotovosti, nebo pošleme na účet?“

Vybrala jsem si možnost hotovost, ale jakoby jsem řekla něco nemístné, podívala na mě, že to možné nebude, že jinak by ta reklamace neseděla. Tak jsem jen přitakala, že je tedy mohou poslat na účet. Divné móresy, když Vám dají na výběr a pak ten výběr zúží na jednu možnost. V rukou jsem tedy měla aspoň doklad a čekala jsem do pondělí na slíbený mail se slevou, peníze na účet jsem neřešila, to se dá i později a pokud jsem dobře četla, měli na jejich poslání 15 dní.

V pondělí mi email nepřišel, ani v úterý dopoledne, tak jsem se znovu po hodině cestování objevila na prodejně. Doklad o reklamaci jsem podala první slečně / paní, která byla volná a ta ten papír po mně hodila, že to ona nepsala. V tem se zpoza pultu vynořila hlava té slečny, která to se mnou spisovala, že ona se omlouvá. Řeku, ale Čo mi to pomůže. Opět vyťukala číslo své asi už šéfky, i když pár dní předtím ní ještě nebyla a ta, tak mi to bylo zreprodukovány, se mi také omlouvala. Ale stále nic, žádná sleva a když jsem si v duchu přepočítána, kolik budu na zboží čekat, jestli to vůbec do mého odletu stihnou, tak mi vyšlo, že ne. Že buď si objednám něco jiného, ​​nebo mám smůlu a na letišti žádná hudba nebude. Odpovědí slečny za pultem bylo, že musím čekat, přestože na reklamaci stálo napsAno její rukou, že ta sleva mě už přes 24 hodin má čekat v emailové schránce.

Po návratu domů jsem si zkontrolovala email, stále nic. Až o pár hodin mi přišlo toto:

Dobry den,

jako odškodnění k objednavce c. ……., Vam posíláme kod Slevové poukazy, které můžete využít při dalším nákupu nad 16 €, v našem internetovém obchodě, kod třeba zadat při vytváření objednávky do kolonky „Dárkový poukaz, slevové kupóny“. Slevové poukazy mě platnost do: 18.12.2012. Kod poukazu: ….. . Hodnota poukazu 15 €

S přátelským pozdravem,

Nechápavě jsem na to dívala. Jaké odškodnění? Vždyt to je poukaz, který mi právem patří. A nechtěla jsem věřit ani tomu, že můj původní obsah podmínku nákupu do konce roku bez omezení výše nákupu (nákup mohl mít hodnotu klidně i 14,99 €), tento má kratší platnost a je omezen minimální výškou nákupu 16 €. Aby vydělali Čo jen euro.

Nakonec jsem ho minula, koupila jsem si jiný přehrávač a řekla jsem si, že nikdy více tento internetový obchod se svými lidmi.

A abyste na blogu neřekli, že zas nekonkretizují, o koho jde, tak at se líbí – MALL.cz.

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.