Original article

Jakým způsobem mi bude doručena objednávka?

  • doručení vaší objednávky závisí na zvoleném způsobu dopravy v objednávkovém procesu, a to buď kurýrní službou UPS nebo Slovenskou poštou
  • pokud si přejete doručit zásilku rychlejší a bezpečnější, doporučujeme vám využít službu UPS

Jaké jsou ceny přepravy?

  • pokud jste si zvolili doručení Slovenskou poštou, cena při platbě předem je 3,99 €, cena při platbě na dobírku je o 1 € vyšší
  • pokud jste si zvolili doručení kurýrem UPS, cena při platbě předem je 4,99 €, cena při platbě na dobírku je o 1 € vyšší

Kdy mi bude doručen balík?

  • zboží vám můžeme doručit již do 24 hodin
  • pokud jste si produkt objednali v pracovní den do 16:00, zvolili dopravu kurýrní službou UPS, platbu v hotovosti při doručení a produkt byl při objednání skladem, zboží vám doručíme následující pracovní den
  • v ostatních případech vám zboží doručíme do 2, maximálně 3 pracovních dnů
  • v případě platby převodem zboží odesíláme ihned po připsání částky objednávky na náš účet
  • v případě, že zboží není skladem nebo nastaly jiné neočekávané okolnosti, budeme vás neprodleně informovat mailem nebo telefonicky

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

  • osobní odběr objednaného zboží bohužel není možný, v mimořádných případech nás kontaktujte na tel.. čísle 0910 331 853

Čo dělat v případě, že zásilka má při přebírání poškozený přepravní obal?

  • pokud při přebírání zjistíte, že ochranná páska T Print + je viditelně porušena nebo je viditelně poškozený obal zásilky, zboží nepřebírejte; v tomto případě je třeba nahlásit škodu přímo u přepravce a následně nás kontaktovat na tel.. čísle 0910 331 853
  • pokud zjistíte poškození výrobku až po rozbalení přepravního obalu, je třeba urychleně nás kontaktovat na tel.. čísle 0910 331 853
  • TIP – pokud je poškozen přepravní obal (např. roztržená krabice notebooku), nemusíte se obávat, že bude poškozen také samotný výrobek (notebooky většinou mají uvnitř ještě jeden ochranný obal, resp. jinou ochrannou výplň, aby se předešlo poškození při přepravě); v tomto případě zkontrolujte vnitřní obsah zásilky av případě, že je zboží poškozeno, kontaktujte nás na tel.. čísle 0910 331 853

Kde se nachází moje objednávka?

  • pokud jste si zvolili přepravu kurýrem UPS, stav vaší objednávky můžete po mailovém potvrzení o odeslání sledovat v části „Historie objednávek“ ve Vašem účtu
  • pokud jste si zvolili přepravu Slovenskou poštou, o stavu vaší objednávky se můžete informovat telefonicky na čísle 0910 331 853

Jak mám postupovat, když chci balík doručit do práce?

  • v případě, že si zboží přejete doručit do práce, resp. na jiné místo, kde se obvykle během pracovního dne zdržujete, uveďte tuto adresu do adresy doručení

Jak si změním fakturační adresu, případně adresu doručení?

  • adresu zadanou při registraci není třeba měnit, stačí přidat novou adresu, a to kliknutím na „Přidat novou adresu“ a následně vybrat správnou adresu doručení nebo fakturační adresu
  • v případě, že máte s přidáním nové adresy jakýkoliv problém, kontaktujte nás na info@tprint.sk nebo na tel.. čísle 0910 331 853

Přišel mi potvrzující email o expedici zboží, avšak zásilka ještě nedorazila. V čem mohl nastat problém?

  • pokud jste si zvolili doručení kurýrem UPS, zásilka by vám za obvyklých podmínek měla doručena do následujícího pracovního dne
  • přepravci zásilky doručují během celého pracovního dne, takže je možné, že už za chvíli u vás zazvoní kurýr UPS, resp. vás bude kontaktovat na čísle, které jste uvedli při registraci
  • pokud se chcete zkontaktovat s přepravcem, abyste se dohodli na případném jiném místě doručení, připravte si číslo balíčku a zavolejte na linku 16 877 s předvolbou podle města pobočky UPS, které je nejblíže k místu doručení (seznam kontaktů najdete na tomto odkazu ); personál UPS vám nadiktuje číslo na kurýra, který má na doručení váš balíček
  • pokud jste si zvolili doručení Slovenskou poštou, zásilka by vám za obvyklých podmínek měla doručena do 2 nebo 3 pracovních dnů
  • pro bližší informace ohledně vaší zásilky nás kontaktujte na tel.. čísle 0910 331 853

Jak mám postupovat v případě, že chci zboží doručit mimo České republiky?

  • doručení objednávky mimo ČR není součástí běžných služeb, proto je třeba kontaktovat nás na tel.. čísle 0910 331 853
  • v závislosti na zemi určení, hmotnosti a ceny objednaného zboží stanovíme cenu dopravy kurýrem UPS nebo Slovenskou poštou

doručení zboží

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.