Original article

Způsoby dodání zboží na území Slovenska:

  • Dobírkovou službou Slovenskej pošty – platba za dodaný zboží se hradí při prevzatí zboží. V den odoslania zásilky Vám zašleme e-mail s upozornením, že zásilka byla odoslaná. Když Vás poštár v den doručení doma nazastihne, nechá Vám v schránke oznámenie o uložení zásilky na pošte. Když takéto oznámenie v schránke nenájdete do max. 5 prac. dní od odoslania, kontaktujte nás, poskytneme Vám podacie číslo zásilky.  
  • Kurýrskou službou Slovenskej pošty – vzťahuje se na trampolínky PROFI. V případě nezastihnutia zákazníka, se kurýrska služba Slovenskej pošty pokúsi s Vami telefonicky skontaktovat a dohodnút místo a čas převzetí zboží. Kurýrska služba doručuje zásilky v pracovných dnech do 24 hodin od expedovania zboží z nášho skladu. Platba za dodaný zboží se při dobírke hradí přímo kurýrovi. NEPREBERAJTE POŠKODENÚ ZÁSIELKU ! Po prevzatí není možné ji reklamovat !
  • Osobný odber na prevádzke
  • Jiný způsob podle dohody s predávajúcim

Doručování objednaného zboží v sobotu, v nedeľu a během svátků NIE JE MOŽNÉ !

     Při vyexpedovaní zboží je zákazník informovaný e-emailem, aby se mohol pripravit na prevzatie zboží (hlavne v případě kurýrní služby). Všechny ceny v našem e-shope jsou uvádíné s 20% DPH. Daňový doklad je zasielaný spolu s zbožíem.

       Predávajúci  sa  zaväzuje  dodat  zboží  zákazníkovi  na  adresu, kterou zákazník uviedol v objednávce jak místo doručení. Když adresa dodání je totožná s adresou objednávatele, bude zboží zaslaný na jeho adresu. Zboží bude expedovaný ihned po ověření všech potřebných informácií. Preto Vás prosíme, pro tyto prípady uvádíjte vždy kontaktný telefón nebo email.

         Predávajúci neručí za škody způsobené při přeprave a ani za stratu zásilky. Kupujúci je povinný skontrolovat nepoškodenost zásilky před pracovníkem Slovenskej pošty a pokud zistí poškození obalu, je povinný spísat škodový zápis, nebo odmietnut prevzatie zásilky z důvodu poškodenia obalu. Kupujúci je povinný bezodkladne, najnedřív do 24 hodin, informovat Prodávajícího o poškodení zásilky.

Poštovné účtujeme podle platného cenníka Slovenskej pošty.

 

Využite možnost dopravy ZDARMA při objednávce nad 100,00 € !

Doprava zdarma platí pro objednávky na oblečenie, náhradné diely a trampolínku na domáce použití.

Objednávky není možné kombinovat.

doručení zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.