Částka 19 miliard dolarů (4 miliardy cash, 12 miliard v akciích Facebooku a další tři miliardy v zaměstnaneckých akcích), za kterou Facebook koupil mobilní správičkovú službu WhatsApp, je ve srovnání s tím, Čo aplikace umožňuje a kolik stály jiné internetové akvizice ostatních letech (Instagram – 1 mld.. USD, YouTube – 1,65 mld.. USD), metaforicky opravdu dechberoucí.
V digitálním byznysu se však už jaksi stalo běžným, že tržní hodnota se neurčuje podle toho, Čo start-upy vydělávají a jak realisticky vypadá jejich potenciál, ale zejména podle virtuální hodnoty počtu uživatelů a jejich růstu. V případě WhatsApp, firmičky zaměstnávající kolem 50 lidí, jde konkrétně o 450 milionů lidí. Z nich většina využívá službu denně. A denně pošle 19 miliard textových či obrazových zpráv. To vše (téměř) zdarma.
K zobrazení celého článku je třeba předplatné Piana nebo TRENDU
Piano
Za jedinou platbu získáte okamžitý přístup k prémiovému obsahu na nejdůležitějších Slovenská webech
Vyzkoušejte za 1 cent
TREND Print + Digital
Získáte tištěný TREND a archiv na webu, neomezený přístup na TREND.sk, časopis do tabletu a další bonusy
74 € na rok
K přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se [7] .
References
- ^ Tomáš Czwitkovics (www.etrend.sk)
- ^ Získat přístup (medialne.etrend.sk)
- ^ Objednat (www.etrend.sk)
- ^ Objednat (www.etrend.sk)
- ^ Facebook (medialne.etrend.sk)
- ^ WhatsApp (medialne.etrend.sk)
- ^ Registrace (medialne.etrend.sk)
Komentáře