Original article

21.02.2014 | Tomáš Czwitkovics [1]

Částka 19 miliard dolarů (4 miliardy cash, 12 miliard v akciích Facebooku a další tři miliardy v zaměstnaneckých akcích), za kterou Facebook koupil mobilní správičkovú službu WhatsApp, je ve srovnání s tím, Čo aplikace umožňuje a kolik stály jiné internetové akvizice ostatních letech (Instagram – 1 mld.. USD, YouTube – 1,65 mld.. USD), metaforicky opravdu dechberoucí.

V digitálním byznysu se však už jaksi stalo běžným, že tržní hodnota se neurčuje podle toho, Čo start-upy vydělávají a jak realisticky vypadá jejich potenciál, ale zejména podle virtuální hodnoty počtu uživatelů a jejich růstu. V případě WhatsApp, firmičky zaměstnávající kolem 50 lidí, jde konkrétně o 450 milionů lidí. Z nich většina využívá službu denně. A denně pošle 19 miliard textových či obrazových zpráv. To vše (téměř) zdarma.

K zobrazení celého článku je třeba předplatné Piana nebo TRENDU

Piano

Za jedinou platbu získáte okamžitý přístup k prémiovému obsahu na nejdůležitějších Slovenská webech

Vyzkoušejte za 1 cent

Získat přístup [2]

TREND Print + Digital

Získáte tištěný TREND a archiv na webu, neomezený přístup na TREND.sk, časopis do tabletu a další bonusy

74 € na rok

Objednat [3]

TREND Digital

Získáte TREND na webu, neomezený přístup na TREND.sk, časopis do tabletu a další bonusy

Od 19 € na 3 měsíce

Objednat [4]

Tagy: Facebook , WhatsApp [5] [6]

References

  1. ^ Tomáš Czwitkovics (www.etrend.sk)
  2. ^ Získat přístup (medialne.etrend.sk)
  3. ^ Objednat (www.etrend.sk)
  4. ^ Objednat (www.etrend.sk)
  5. ^ Facebook (medialne.etrend.sk)
  6. ^ WhatsApp (medialne.etrend.sk)
  7. ^ Registrace (medialne.etrend.sk)

zaslání zboží – Google News

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.