My v Martinus.sk se každý den snažíme dělat naši práci nejlépe jak umíme a poskytovat Vám perfektní služby. Stále jsme však jen lidé a tak se i přes naší snaze může stát, že něco se prostě pokazí. Pokud tedy potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás objednali, nebo ho chcete vrátit, přečtěte si prosím následující informace.

Záruční doba a reklamace zboží

Záruční doba na veškeré zboží objednané v internetovém obchodě Martinus.sk je standardně 24 měsíců, v případě bazarového zboží 12 měsíců – pokud není uvedeno jinkdyž. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Záruční servis zajišťuje provozovatel internetového obchodu. Zasílány produkty káva, čaj mají expirační dobu minimálně 2 měsíce před datem spotřeby, v případě kratší expirační doby odsouhlasíme zásilku telefonicky, resp. prostřednictvím e-mailu se zákazníkem.

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem na adresu reklamacie@martinus.sk [1] nebo telefonicky v pracovní dny na 043/3260 361 (klapka 331 nebo 343) . Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány. Nekompletnost skládaček puzzle a her je nutné oznámit do 14 dnů od jejich převzetí.

Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte ( kontakty [2] ). Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) zašlete prosím na adresu Martinus.sk, Gorkého 4, 036 01 Martin, případně doručte osobně do naší prodejny v Bratislavě, Nitře, Žilině a Martině. Doporučujeme Vám zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu (faktura), který jsme Vám poslali se zbožím a kopii ústřižku od doručovatele.

Po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na rychlém vyřešení problému: reklamované zboží Vám vyměníme kus za kus, případně j jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného zboží) nebo Vám vrátíme peníze . Reklamace bude vyřízena v Čo nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a spolu se zbožím Vám bude doručen reklamační protokol.

Při Bazarové zboží není možné reklamovat poškození, kterého se sleva týká.

Vrácení zboží

Všechno zboží * zakoupen v internetovém knihkupectví Martinus.sk můžete bez udání důvodu vrátit do 10 pracovních dnů od převzetí zboží. Odstoupit od smlouvy je nutné prokazatelným způsobem (písemně, e-mailem). Toto právo Vám vyplývá z § 12 Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č.. 108/2000 Sb). Pozdější odstoupení od smlouvy již není možné. Zboží je nutné zaslat na adresu Martinus.sk, Gorkého 4, 036 01 Martin, případně doručit osobně do naší prodejny v Bratislavě, Nitře, Žilině a Martině. Doporučujeme zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu, který jsme Vám poslali se zbožím.

Příslušnou částku za vrácené zboží Vám můžeme kompenzovat:

  • poskytnutím poukázky na slevu, kterou můžete použít při dalším nákupu u nás,
  • zasláním částky, kterou jste zaplatili za zboží na Vámi určený účet do 15 dnů.

Do balíku přiložte informaci, o kterou z uvedených kompenzací máte zájem.

Od smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:

  • zboží je mechanicky poškozen
  • knihy mají známky používání (čtení, kopírování)
  • počítačový software, audiovizuální nosiče, audionosičů, videonosiče, počítačové a konzolové hry, hry a puzzle, pokud zboží není v původním originálním neporušeném balení (zboží byl rozbalený)
  • zboží textilního charakteru (papuče, polštáře, utěrky, termofory, plyšové hračky …) a potravinového charakteru (káva, čaj …) je mechanicky poškozen
  • zboží není kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.., pokud k němu byl dodán)
  • zboží bylo objednAno speciálně na objednávku (zejména zahraniční literatura)
  • když to povaha výrobku neumožňuje (download)

V případě neoprávněného vrácení zboží bude toto zboží vráceno zákazníkovi na jeho náklady.

Přejeme Vám příjemné nakupování v našem internetovém obchodě!

References

  1. ^ reklamacie@martinus.sk (www.martinus.sk)
  2. ^ kontakty (www.martinus.sk)

doručení zboží

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.