Original article

FAQ

Vyhľadávanie[1]

Objednávka[2]

Platba[3]

Doručení a vrátenie zboží[4]

Ochrana osobných údajů[5]

Vyhľadávanie

Jak nájdem v internetovem obchode konkrétny zboží?

Internetový obchod spoločnosti Deichmann Vám nabízí dve možnosti vyhľadávania zboží:

1. Kliknite na jednotlivé položky hlavného menu „Dámy“, „Páni“, „Deti“ nebo „Značky“ a následne spresňujte vyhľadávanie pomocou filtrů, než nedosiahnete vyhľadanie Vami želaného zboží.

2. Do pole pro vyhľadávanie vložte artiklové číslo (7-miestne) nebo názů produktu, typ produktu, trend, značku, farbu a podobne. Následne se Vám zobrazia všechny produkty a informace dostupné pro kritériá zodpovedajíce Vášmu vyhľadávaniu.

Jak zistím dostupnost zboží v kamenných prodejněach Deichmann?

Dostupnost konkrétneho výrobku si můžete overit na našich webových stránkach po otvorení detailného náhľadu produktu, a to pomocou tlačidla „Vyhľadat v prodejně“, případně se můžete o konkrétnem artikli informovat osobne či telefonicky v kterékoli prodejně Deichmann. V případě, že máte zájem o konkrétny model, který není ve Vami vybranej prodejně k dispozícii, je možné nechat si ho preposlat z inej predajne v rámci Slovenskej republiky. Kúpna cena zboží v tomto případě musí být minimálne v hodnote 12,90 €.

Aké mám možnosti, když je môj zboží v internetovem obchode vypredaný?

Když je Váš zboží v internetovem obchode vypredaný, pomocou nášho „Vyhľadávača predajní“ si Lehko overíte jeho dostupnost v kamenných prodejněach Deichmann ve Vašem okolí. Ohledem dostupnosti produktů Vám radi poradíme i na naší zákazníckej linke na telefónnem čísle 0850 232 012, a to v pracovných dnech od 08:00 do 16:30 hod.

Dají se všechny produkty dostupné v internetovem obchode kúpit i v prodejněach Deichmann?

Všechny produkty dostupné v internetovem obchode si můžete kúpit i v kamenných prodejněach Deichmann. Sortiment jednotlivých predajní se však může líšit (zboží může být v některé prodejně vypredaný a pod.). Preto by sme Vám chtěli odporučit, aby ste si ještě před návštevou predajne pomocou nášho „Vyhľadávača predajní“, případně telefonicky v prodejně, overili, či je daný zboží ve Vami vybranej prodejně dostupný.

Můžou se ceny zboží v internetovem obchode a kamenných prodejněach líšiť?

Obyčejně se nabídka internetového obchodu a predajne cenovo nijako nelíši. Samozrejme při časovo obmedzených akciách se můžou objavit rozdiely, můžete se napríklad stretnút se zľavovou akciou platnou iba pro internetový obchod nebo naop když, akciou platnou výlučne pro kamenné predajne. Vždy je však platná cena, kterou zákazník vidí v momente odesílánia svojej objednávky.

Aký mají význam rôzne označenia produktov?

XXL: tento zboží je mimo štandardných veľkostí dostupný i v nadrozmerných veľkostiach

XXS: tento zboží je mimo štandardných veľkostí dostupný i v malých veľkostiach

% ZĽAVA: tento zboží Vám nabízíme za zvýhodnenú akciovú cenu

Můžem si znovu zobrazit naposledy prezerané produkty?

Aby ste nestratili přehled, zaznamenávame pro Vás posledné Vami prezerané produkty. Nájdete ich na stránke s detailmi aktuálne prezeraného produktu v dolnej časti – v sekcii „Naposledy prezerané produkty“.

Objednávka

Jsou produkty zobrazené v internetovem obchode k dispozícii?

Zboží zobrazený v ponuke internetového obchodu je aktuálne dostupný v našem internetovem obchode. Produkty, které je možné pridat do nákupného košíka, jsou súčastí skladových zásob internetového obchodu a je možné ich objednat online.

Je v internetovem obchode spoločnosti Deichmann stanovená minimálna hodnota nákupu?

Nie. Při nakupovaní v internetovem obchode spoločnosti Deichmann není nutné dosiahnut žiadnu minimálnu predpísanú hodnotu objednávky. Výnimkou jsou akcie viazané na zľavový kupón, kde je podmínkou pro uplatnenie zľavy dosiahnutie určitej minimálnej hodnoty objednávky.

Aká může být maximálna hodnota objednávky?

Maximálna hodnota objednávky je stanovená na 400 €. V případě, že objednávka prekračuje tuto hranicu, je nutné rozdelit ji do viacerých objednávek.

Jak postupovat při objednávce v internetovem obchode spoločnosti Deichmann?

1. Pridajte zboží do nákupného košíka

Najdřív si v naší ponuke nájdite požadovaný zboží, zvoľte veľkost a farebný variant a pridajte ho do košíka. Po každem presunutí kurzora myši na symbol nákupného košíka vpravo hore se zobrazí přehled zboží, který byl do košíka vložený.

2. Prejdite do pokladne

Pokud už do košíka nechcete pridávat žádný Další zboží, můžete prejst ku pokladni. Stačí v prostredí nákupného košíka kliknút na tlačidlo „Ďalej“.

3. Registrácia/prihlásenie

Pokud ste tak doteraz neurobili, systém Vás požiada, aby ste se prihlásili nebo zaregistrovali.
Když už ste registrovaným zákazníkem, vložte, prosím, v tomto okne Vaši e-mailovú adresu a Vaše heslo. Zabudnutia hesla se nemusíte obávat, pretože můžete kedykoľvek požiadat o nové heslo.
Když ste v našem internetovem obchode nováčikem, vyplňte, prosím, formulár „Nová registrácia“. Políčka označené hviezdičkou jsou povinné, bez ich vyplnenia není možné registráciu dokončit.
V tomto okne nájdete též odkaz na sekciu informujúcu o zásadách ochrany osobných údajů, které spoločnost Deichmann dôsledne dodržiava.

4. Zvoľte způsob doručení

Našim zmluvným partnerem je doručovacia spoločnost In Time, která doručuje zásilky v pracovných dnech, a to po celem území Slovenska. Doručení do zahraničí není možné! Zásilky jsou doručované štandardne v následující pracovný den od odovzdania zásilky přepravcovi.

5. Způsob platby

Platbu můžete realizovat platobnou kartou (Visa, MasterCard, Maestro) nebo formou dobírky (v hotovosti při prevzatí objednávky). V našem internetovem obchode poplatek za dobírku neplatíte. Ďalej si můžete vybrat jak způsob platby SOFORT banking nebo PayPal.

6. Kontrola

„Přehled objednávky“ Vám umožní ještě raz skontrolovat Vami zadané údaje. Když by ste chtěli udělat zmeny, kliknite jednoduše na odkaz „Upraviť“. Aby sme zákazníkem, kteří si v internetovem obchode už objednávali, maximálne zjednodušili objednávanie v budoucnosti, ukladá systém nastavenia ve Vašem profile a při nasledujúcem nákupu ich automaticky použije. Svoje údaje si však můžete kedykoľvek prezriet, změnit nebo vymazat, a to kliknutím na odkaz „Môj účet“.

7. Odošlite objednávku

Před odesláním objednávky je potřebné potvrdit, že ste se oboznámili se Všeobecnými obchodnými podmienkami a Zásadami na ochranu osobných údajů a že s daným souhlasíte. Po kliknutí na tlačidlo „Objednávka s povinností platby“ bude Vaša objednávka odoslaná. Následne dostanete e-mail potvrdzujúci Vaši objednávku.
Tip: Když by ste se rozhodli, že o objednaný zboží predsa jen nemáte zájem, do momentu, než se objednávka nezačne spracúvat, můžete tuto ve Vašem zákazníckem účte stornovat. Upozorňujeme, že doba, během které možno Vaši objednávku stornovat, je spravidla velmi krátka.

8. Doručení

Dodávka Vašej zásilky je štandardne realizovaná do 3 pracovných dní od objednání zboží. O odovzdaní zboží doručovacej spoločnosti In Time Vás budeme informovat servisným e-emailem obsahujúcim odkaz, pomocou kterého můžete sledovat, kde se Vaša zásilka momentálne nachádza.

PreCo se musím při prvém nákupu registrovať?

Registrovat se a vkladat údaje je nutné iba při Vašej prvej objednávce. Další nákupy budou díky uloženým údajem z prvej objednávky jednoduché! Díky registrácii Vám spoločnost Deichmann může ponúknut několik výhod:

• možnost používat jiné adresy doručení
• zrychlénie objednávacieho procesu
• přehled Vašich objednávek a informace o ich stave a platbách
• možnost objednávku nebo jej čast stornovat do momentu, než se nezačne spracovávať

Zabudol sem heslo. Čo teraz?

Když při prihlasovaní do Vašeho zákazníckeho účtu nebo během objednávania zjistíte, že ste zabudli heslo, kliknite na tlačidlo „Zabudli ste heslo?“. Do okna, které se potom otvorí, vložte e-mailovú adresu, pod ktorou ste se registrovali v internetovem obchode spoločnosti Deichmann. Následne Vám e-emailem pošleme nové heslo, které Vám umožní prihlásenie a které můžete následne kedykoľvek změnit v nastaveniach po kliknutí na odkaz „Môj účet“. Při některých e-mailových adresách může trvat doručení e-mailu s novým heslem dlhšie (30 min.). Taktéž je vhodné skontrolovat či e-mail neprišiel do priečinku SPAM nebo reklama (napr. při e-mailoch registrových v spoločnosti Google).

Jak můžem získat kód zľavového kupónu? Čo je to zľavový kupón?

Spoločnost Deichmann pripravuje pro svojich zákazníků, napr. prostřednictvím služby Newsletter, možnost získat zľavu na nákup v internetovem obchode. Tuto zľavu je možné uplatnit pomocou zľavového kupónu. Kód kupónu je potřebné zadat v prostredí nákupného košíka do pole s textem „Vložit zľavový kód“.

Upozornenie: v rámci jednej objednávky je možné uplatnit vždy iba jeden zľavový kupón. Pro uplatnenie zľavového kupónu může být stanovená minimálna hodnota objednávky. Zľavový kupón možno uplatnit vždy jen v obmedzenej dobe a jen jedenkrát v rámci jedného zákazníckeho konta.

Při vrátení zboží z objednávky, v které byl pôvodne uplatnený zľavový kupón, bude zákazníkovi vyplatená vždy čiastka, která byla za zboží skutočne zaplatená, t. j. po odčítaní zľavy. Finančná náhrada ani reaktivácia kupónu není možná.

Jak zistím, že moja objednávka byla úspešne odoslaná?

Po odeslání objednávky Vám spoločnost Deichmann zašle na Vami zadanú e-mailovú adresu potvrdene. Mimo toho si v rámci svojho zákazníckeho účtu můžete kedykoľvek skontrolovat stav Vašej objednávky. V případě Dalších otázok týkajúcich se Vašej objednávky se můžete obrátit na náš zákaznícky servis, a to kedykoľvek e-emailem na service-sk@deichmann.cem, nebo telefonicky na čísle 0850 232 012 v pracovných dnech od 08:00 do 16:30 hod.

Může po odeslání objednávky dôjst k zmene ceny objednaného zboží?

Pro Vás je platná tá cena, která se zobrazuje v momente Vašej objednávky a kterou si můžete prekontrolovat v zhrnutí objednávky před jej samotným odesláním. Prípadné neskoršie zmeny cen nemají žiaden vliv na Vaši objednávku.

Můžem dodatočne změnit svoju objednávku?

Po úspešnem odeslání Vašej objednávky můžete objednávku nebo jej čast stornovat ve Vašem zákazníckem účte. Prihláste se do Vašeho zákazníckeho účtu a otvorte príslušnú objednávku. Pod každou položkou Vašej objednávky se nachádza tlačidlo „Stornovat artikel“, zakliknutím této možnosti vymažete daný artikel z objednávky. Pokud není táto možnost viditeľná nebo je deaktivovaná, Vaša objednávka se už začala spracúvat a už ji není možné měnit ani stornovat. Úspešné odstránenie artikla z objednávky Vám potvrdíme e-emailem.

Jak se prihlásit k odberu newslettera?

Pokud si prajete pravidelne dostávat zaujímavé informace týkajúce se aktuálnej ponuky, rôznych súťaží a zľavových akcií, prihláste se k odberu noviniek e-emailem. Do formulára „Newsletter“ (odkaz nájdete v hornej i dolnej časti úvodnej stránky) vyplňte potřebné údaje a následne potvrďte Vaše prihlásenie kliknutím na tlačidlo „Potvrdiť“ v e-maile, který Vám obratem pošleme. Následne budete mít možnost nastavit, které informace Vás zaujímají.

Jak zrušit odber newslettera?

Když už nemáte o pravidelné zasielanie nášho newslettera zájem, můžete jeho odber kedykoľvek zrušit, a to kliknutím na odkaz „Zrušit odber newslettera“ v jeho dolnej časti.

Jak mám postupovat, když se mi zobrazí chybové hlásenie?

Aby sme mohli Vaši objednávku spracovat a úspešne Vám ji doručit, budeme potřebovat některé Vaše osobné údaje (napr. jméno a adresu). Povinné políčka s údajmi, bez kterých nemožno Vaši objednávku zařídit, jsou označené symbolem hviezdičky. Ďalej máte možnost dobrovoľne vyplnit několik Dalších údajů (napr. datum narodenia), které nám buď pomůžou při komunikácii s Vami, nebo při zostavovaní relevantných ponúk. Když by tu došlo k vygenerovaniu chybových hlásení, postupujte, prosím, podle pokynů zobrazených v červenem rámčeku.

Pokud se Vám nedarí úspešne dokončit registráciu v našem internetovem obchode, můžete se obrátit na našu zákaznícku linku na telefónnem čísle 0850 232 012 v pracovných dnech od 08:00 do 16:30 hod. V případě technických problémů nás můžete kontaktovat e-emailem na service-sk@deichmann.com.
Technické problémy budeme schopní riešit omnoho rychléjšie a efektívnejšie, pokud nám zašlete presné znenie chybového hlásenia.

Kde nájdem Všeobecné obchodné podmínky internetového obchodu spoločnosti Deichmann?

Všeobecné obchodné podmínky nájdete na naší stránke www.deichmann.cem v jej spodnej časti pod odkazem „Obchodné podmínky“. Pro dokončenie objednávky je taktéž nutné s našimi Všeobecnými obchodnými podmienkami souhlasit. Prečítajte si ich preto prosím pozorne.

Dají se u Deichmanna kúpit darčekové karty?

Áno, darčekovú kartu Deichmann si můžete kúpit v kterékoli prodejně Deichmann, a to v ľubovoľnej hodnote a v štyroch motívoch: neutrálny, narodeninový, s balónikem a v období vánočních svátků i vianočný. Čiastku na karte možno čerpat buď po častiach, nebo naraz až do vyčerpania celkové hodnoty karty. Platnost karty je neobmedzená a je možné ji uplatnit při nákupu v kamenných prodejněach Deichmann v Slovenskej republike.

Můžem při objednávce v internetovem obchode zaplatit darčekovou kartou Deichmann?

Darčekovú kartu Deichmann je možné zakúpit a uplatnit výlučne v kamenných prodejněach Deichmann.

Platba

Akými způsobmi je možné zaplatit zboží objednaný přes internetový obchod?

Při nákupu zboží v našem internetovem obchode je možné zaplatit buď platobnou kartou (akceptujeme platobné karty Maestro, MasterCard a Visa), nebo platbou na dobírku při dodaní zboží – kúpna cena bude uhradená kupujúcim v hotovosti při prevzatí zboží.

Najnovšie nabízíme našim zákazníkem možnost platit okamžitým bankovým převodem přes SOFORT banking a přes PayPal, resp. internetový platobný systém, kdy platba prebehne přes PayPal účty kupujúceho a prodávajícího.

Jak funguje platobná metóda SOFORT banking?

SOFORT banking je jeden ze způsobů online platby. Jde o online bankový prevod, díky kterému jsou zaplatené peníze k objednávce priradené ihned, a teda nevzniká žádné zdržanie kvůli platbe, jak napr. při klasickem bankovem prevode.

Platba prebehne po zadaní prihlasovacích údajů k internetovému bankovníctvu zákazníka a po potvrdení predvyplneného príkazu na úhradu. Platba je odoslaná po zadaní overovacieho kódu, který je zákazníkovi zaslaný najčastejšie formou SMS na jeho mobilný telefón.

Když Vás zaujímají Další informace k této platobnej metóde, navštívte prosím stránky poskytovatele.[6]

Čo je to PayPal?

PayPal je online platobný servis, prostřednictvím kterého můžete jednoduše, pohodlne a rychle realizovat platby. PayPal je dcérskou spoločností firmy eBay. Platit však můžete i mimo eBay, teraz už ve víc jak 20 000 internetových obchodoch v Nemecku a víc než 160 000 po celé Európe. Jedným z nich je online shop Deichmann.
Funguje to takto: Svoje údaje uložíte jedenkrát ve Vašem konte PayPal. V rámci objednávkového procesu si vyberiete PayPal jak způsob úhrady. Po odeslání objednávky vložíte do príslušnej PayPal masky Vaši e-mailovú adresu a heslo a potvrdíte platbu.
Díky účtu PayPal můžete platit za Vaše online nákupy bez toho, aby ste museli v průběhu objednávky zadávat Vaše bankové údaje nebo číslo platobnej karty, pretože tyto údaje už budou uložené ve Vašem konte PayPal.

Když Vás zaujímají Další informace k této platobnej metóde, navštívte prosím stránky poskytovateľa[7].

Kolik zaplatím za doručení zásilky?

Spoločnost Deichmann poskytuje při nákupu přes internet dopravu zboží v rámci Slovenskej republiky ZADARMO, a to bez obmedzenia, Tedy při akejkoľvek hodnote objednávky.

Aký je poplatek za platbu na dobírku?

Pokud si objednáte zboží na dobírku, zaplatíte za objednávku až při preberaní Vašej zásilky. Poštovné ani poplatek za platbu na dobírku v našem internetovem obchode neplatíte.

Můžem při nákupu v internetovem obchode uplatnit darčekovú kartu Deichmann?

Darčekové karty je možné zakúpit a uplatnit iba v kamenných prodejněach Deichmann.

Doručení a vrátenie zboží

Kdo doručuje zboží objednaný v internetovem obchode spoločnosti Deichmann?

Objednávky doručuje doručovacia spoločnost InTime. Pro každý balík je automaticky vygenerované tzv. Tracking Number (sledovacie číslo balíku) pomocou, kterého je možné na stránkach spoločnosti InTime sledovat, kde se zásilka aktuálne nachádza. Tracking number nájdete ve Vašem e-maile.

Kolik zaplatím za poštovné?

Spoločnost Deichmann poskytuje při nákupu přes internet dopravu zboží v rámci Slovenskej republiky ZADARMO, a to bez obmedzenia při akejkoľvek výšce objednávky.

Jak dlho trvá doručení zásilky při objednávce přes internet?

Objednaný zboží dorazí zákazníkovi do 3 pracovných dní po odeslání objednávky. Pohyb zásilky můžete sledovat online. Stačí, když do Vašeho internetového prehliadača zadáte adresu:
http://www.intime.sk/sk/eCom/Sledujte-pohyb-zasielky.html[8] a v časti Hľadanie podle referenčného čísla zadáte číslo zákazníka 001 a 22061 a do referenčného čísla zadáte tracking number, které ste dostali v potvrdzovacem e-maile o odeslání zásilky.

Jak můžem vrátit zboží zakúpený přes internet?

Zákonem stanovená lhůta na vrátenie zboží zakúpeného přes náš internetový obchod je 14 dní odo dne převzetí zboží zákazníkem. V rámci nášho nadštandardného zákazníckeho servisu však zákazníkem, kteří vracajú zboží nenosený, nepoškodený a v originálnem obale, nabízíme neobmedzenú lhůtu na vrátenie zboží, a to bez udania důvodu. Zboží je možné vrátit buď osobne na kterékoli prodejně Deichmann na Slovensku, nebo ho můžete zaslat na vlastné náklady poštou na adresu: Deichmann online shop, Ulica Logistického parku 1, Dunajská Streda, 929 01. Zboží doporučujeme vrátit vždy spolu s vyplneným tzv. „Formulárem pro odstúpenie od zmluvy a uplatnenie reklamácie“, který ste dostali s objednávkou zboží. Bližšie informace nájdete ve Všeobecných obchodných podmienkach na našich webových stránkach www.deichmann.com[9].

Jak zistím, že vrátený zboží byl prijatý na sklad?

Prijatie vráteného zboží je potvrdzované automaticky generovaným systémovým e-emailem.

Je možné při vrátení zboží na sklad internetového obchodu vyměnit <br/>veľkost nebo farebnú variantu pôvodne objednaného zboží?

Výmena veľkosti nebo farebnej varianty v sklade internetového obchodu není možná. V případě záujmu o výmenu je nutné vrátit pôvodný zboží a vytvorit si novú objednávku v internetovem obchode. Zboží je možné vrátit buď v kterékoli kamennej prodejně Deichmann, nebo zaslaním na vlastné náklady do skladu internetového obchodu na adresu Deichmann online shop, Ulica Logistického parku 1, Dunajská Streda, 929 01.

Jak můžem reklamovat zboží zakúpený přes internet?

Zboží zakúpený přes náš internetový obchod je možné reklamovat buď osobne v kterékoli prodejně spoločnosti Deichmann na území Slovenskej republiky, nebo poštou na adrese: Deichmann online shop, Ulica Logistického parku 1, Dunajská Streda, 929 01. Zboží je možné reklamovat do doby 24 měsíců od jeho převzetí, a to za podmínek a způsobem stanoveným reklamačným poriadkem, který je k dispozícii na stiahnutie na našich webových stránkach www.deichmann.com[10]. Při reklamácii doporučujeme použit tzv. „Formulár pro odstúpenie od zmluvy a uplatnenie reklamácie“, který zákazník dostal spolu s objednávkou zboží.

Je možné reklamovat zboží i na inej prodejně, než na akej byl zakúpený?

Reklamáciu zboží zakúpeného v kamenných prodejněach u spoločnosti DEICHMANN-OBUV SK s.r.o. je možné uplatnit na kterékoli prodejně spoločnosti DEICHMANN-OBUV SK s.r.o. v Slovenskej republike. Záručná doba je 24 měsíců a začína plynút odo dne zakúpenia daného zboží.

Ochrana osobných údajů

Je platba v on-line obchode Deichmann bezpečná?

Bezpečnost vašich údajů je pro spoločnost Deichmann prvoradá. Platobné údaje se použijú iba na realizáciu platby za zboží, který si objednáte od spoločnosti Deichmann. Na prenos osobných údajů, jak jsou vaše platobné údaje, se v spoločnosti Deichmann používa tzv. šifrovanie SSL (Secure Socket Layer).

Čo je šifrovanie SSL?

SSL je moderný internetový bezpečnostný štandard s dvoma hlavnými cieľmi:
Autentifikácia (zistenie identity) vzájomne komunikujúcich staníc a zaručenie dôvernosti údajů (kódovanie). Na prenos osobných údajů používa spoločnost Deichmann šifrovanie SSL („Secure Socket Layer“).

SSL zaručuje 3 násobnú ochranu:
• Prenášané dáta jsou zakódované.
• Je zaistené, aby formulár byl odoslany zpět iba na server , kterým byl odoslaný.
• Overuje sa, či osobné údaje nebo jiné dáta prišli k příjemci v úplnej nebo nezmenenej podobe.

SSL je protokol vyvinutý spoločnost Netscape, který podporujú všechny moderné prehliadače. Internetový server (napr. http://www.deichmann.com[11]) dostáva přitem elektronický doklad (digitálny certifikát) vystavený oficiálnou certifikačnou autoritou (napr. www.trustcenter.de[12]). Na základe tohto dokladu si prehliadač může kedykoľvek overit príslušnost internetového servera k danej spoločnosti. Následne se všechny údaje, které se zasielajú mezi vami a nami, zašifrujú t když, aby ich tretia strana nedokázala ani prečítat, ani změnit.
Na tento účel používa náš internetový server a Váš prehliadač utajený kľúč, který platí iba pro danú reláciu a nemůže se použit nedřív. Tím je zaistená dôvernost vašich osobných údajů. Zabezpečený prenos můžete rozpoznat podle symbolu visiaceho zámku ve vašem prehliadači. Internetové stránky nabízíjúce zašifrovaný obsah mají v adrese místo reťazca znaků „http“ integrovaný reťazec „https“.

Nastavenia ve vašem internetovem prehliadači?

Internetové stránky spoločnosti Deichmann jsou optimalizované pro rozlíšenie obrazovky 1024×768 pixelů. Jak prehliadač doporučujeme aplikáciu Mozilla Firefox (od verzie 3 nebo novšiu), jak i Microsoft Internet Explorer (verzia 7 nebo novší) a aplikáciu Safari (od verzie 3 nebo novšiu). Při používaní iného prehliadača se zobrazenie může líšit. Na korektné zobrazovanie internetovej stránky je potřebná inštalácia aplikácie Adobe Flash (resp. iba zásuvného modulu prehliadača) a aktivovanie Javascriptu, co dôrazne doporučujeme.

Na prezeranie dokumentů ve formáte PDF je potřebná aplikácia Adobe Reader, kterou si můžete stiahnut tu: http://get.adobe.com/sk/reader/

PreCo reaguje stránka príliš pomaly?

Kvůli technickým rámcovým podmienkam dátového prenosu v sieti internet jsou rychlesti dátových prenosů, které jsou zodpovedné za zobrazenie stránky, velmi rozdielne. Prenos dát závisí od vami používaného prístupového média (ako modem, karta ISDN, káblový modem, pevné pripojenie), od Vašeho poskytovatele internetových služeb, vyťaženia dátovej sítě všeobecne a v konečnem důsledku i od zaťaženia systému spoločnosti Deichmann.

Čo mám spravit, když se mi zobrazí chybové hlásenie?

Na úspešné vybavenie objednávky potřebujeme od Vás isté informace (napr. jméno a adresu). Povinné políčka označené symbolem hviezdičky (*) slúžia na zistenie údajů, bez kterých nedokážeme zrealizovat Vaši objednávku. Mimo toho stránka obsahuje dobrovoľné vstupné políčka (napr. datum narodenia), které nám buď pomůžou při komunikácii s vami, nebo při zostavovaní relevantných ponúk. Když by tu došlo k vygenerovaniu chybových hlásení, postupujte, prosím, podle zobrazovaných pokynů v červenem rámčeku.

Pokud máte problémy s registráciou v našem internetovem obchode, můžete se obrátit na našu zákaznícku linku na telefónnem čísle: 0850 232 012 v pracovné dni od 08:00 do 16:30 hod. V případě technických problémů nás můžete kontaktovat e-emailem na onlineshop-sk@deichmann.com[13]
Pokud uvediete presné znenie chybového hlásenia přímo do e-mailu budeme schopní prípadné technické problémy efektívne vyriešit.

Jak si můžem vytlačit aktuálnu stránku?

V zásade si každú stránku internetovej domény spoločnosti Deichmann můžete vytlačit pomocou funkcie tlač integrovanej do Vašeho prehliadača nebo pomocou klávesovej skratky Ctrl + P. Na mnohých dôležitěch miestach sme pro Vás pripravili stránky optimalizované na tlač. Jednoduše kliknite na nabízínú možnost tlače. Zobrazenie se prepne na stránku optimalizovanú na tlač, kterou si můžete vytlačit pomocou funkcie tlače integrovanej do Vašeho prehliadača nebo pomocou klávesovej skratky Ctrl + P. Když Váš prehliadač podporuje Javascript, je táto funkcia čiastočne automatizovaná.

References

  1. ^ Vyhľadávanie (www.deichmann.com)
  2. ^ Objednávka (www.deichmann.com)
  3. ^ Platba (www.deichmann.com)
  4. ^ Doručení a vrátenie zboží (www.deichmann.com)
  5. ^ Ochrana osobných údajů (www.deichmann.com)
  6. ^ stránky poskytovatele. (www.sofort.com)
  7. ^ stránky poskytovateľa (www.paypal.com)
  8. ^ http://www.intime.sk/sk/eCom/Sledujte-pohyb-zasielky.html (www.intime.sk)
  9. ^ www.deichmann.com (www.deichmann.com)
  10. ^ www.deichmann.com (www.deichmann.com)
  11. ^ http://www.deichmann.com (www.deichmann.com)
  12. ^ www.trustcenter.de (www.trustcenter.de)
  13. ^ onlineshop-sk@deichmann.com (www.deichmann.com)

doručení zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.