Mohu si koupit zboží z katalogu v sídle vaší firmy nebo v prodejně na Slovensku?

Náš zásilkový obchod nabízí zboží výhradně prostřednictvím zásilkové služby, doručí Vám ho Slovenská pošta. Zboží zasíláme na dobírku a zaplatíte za něj při převzetí.

Kolik zaplatím za zaslání balíku?

Poštovné je 3,95 €. (119, – Kč)

Kolik zaplatím za poštovné při doplňkové zásilce, tedy v případě, že veškeré zboží momentálně není na skladě a pošlete ho
později?

Doplňkové zásilky dostanete na náklady naší firmy, Vy uhradíte pouze cenu zboží.

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Ve většině případů zboží dodáme do 8-10 dní pracovních dnů od přijetí objednávky.

Je možné objednávku dodatečně upravit?

Jakmile objednávku odešlete, není možné ji opravit, např.. změnit velikost, barvu nebo dopsat nový výrobek.

Mohu k odeslané objednávce přiobjednat další zboží?

Platí stejná pravidla jako při dodatečné úpravě objednávky (viz předchozí otázka).

Jakým způsobem mohu nahlásit změnu svých osobních údajů (například při změně bydliště, příjmení atd..)?

Nové údaje nám můžete nahlásit telefonicky nebo faxem do zákaznického centra (tel. 02 32 39 39 39, Fax: 02 32 26 26 26), písemně na adresu: Bon Prix, POBox 3, 022 01, nebo e-mailem: posta@bonprix.sk.

Mohu zakoupené zboží vrátit? Pokud ano, na jakou adresu?

Zaručujeme Vám právo na vrácení objednaného zboží bez udání důvodu, a to do 14 dnů ode dne převzetí zásilky za podmínky, že jste ho nepoužívali. Zboží, které nesplní Vaše očekávání, zašlete na vlastní náklady pres Slovenské Poštu jako pojištěnou zásilku (nikoliv na dobírku) spolu s vyplněným „lístkem na vrácení zboží“ (najdete jej ve spodní části faktury). Pokud je to možné, zboží zabalte do originálního sáčku, ve kterém je zabalena většina výrobků. Zboží vraťte na adresu: POBox 3, 011 23 ŽILINA 2

Kdy a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

Obvykle do jednoho až dvou týdnů po obdržení Vámi vráceného balíku. Zákazník si může sám vybrat, buď si přeje zaslat peníze na účet, nebo poštovní poukázkou.

Mohu zaplatit za zásilku převodem?

Tuto možnost nenabízíme. Balíky se zbožím zasíláme výhradně na dobírku prostřednictvím České pošty.

Poskytujete při nákupu většího množství oděvů slevu?


Ano, musíte se však stát členy klubu Bonprix. S podmínkami členství se seznamte na: http://www.bonprixshop.eu/servis/klub-bonprix. Veškeré informace Vám samozřejmě rádi zodpoví naši operátoři na čísle 02 32 39 39 39. Své otázky můžete poslat také e-mailem na adresu posta@bonprix.sk [1]

Nabízíte možnost přednostního zaslání zboží v kratší dodací lhůtě?

Dodací lhůta je 7-21 dní, bohužel není možné urychlit ji ani za poplatek.

Je možné zboží vyměnit bez finančního vypořádání?

Ne. Za vrácené zboží zákazník vždy dostane peníze. Pokud si chce objednat například jinou velikost nebo se rozhodne pro jiné zboží, jeho přání vyřídíme formou nové objednávky. Tomto případě ale zákazník musí počítat s opětovnou úhradou poštovného ve výši 3,95 €. (119, – Kč)

Mohu si objednat z katalogu i zboží, které jsem nenašla na Vašich webových stránkách?

Důvody, proč zboží chybí na našich webových stránkách, mohou být dva: 1) Zboží je již vyprod ano, proto jsme ho stáhli z webové nabídky. 2) Ne všechno zboží z katalogu se nachází v internetové nabídce a naopkdyž. Vždy je nejlepší objednávat telefonicky na čísle 02 32 39 39 39, kde Vám naše operátorky řeknou, zda zboží je nebo není na skladě.

Dostanu katalog, o který mám zájem, zdarma?

Zasíláme vždy nejaktuálnější katalogy zdarma. Objednat si je můžete na Tel. 02 32 39 39 39, Fax: 02 32 26 26 26, písemně na adrese: POBox 3, 011 23 ŽILINA 2, nebo e-mailem: posta@bonprix.sk. Pokud se však chcete seznámit se všemi katalogy, najdete je v elektronické podobě na adrese: http://www.bonprixshop.eu/servis/sledujte-on-line.

Je možné vyměnit jednu část soupravy například za menší?

Souprava tvoří nedělitelný celek, není tedy možné měnit její jednotlivé části. I při reklamaci a vrácení soupravy musíte odeslat všechny její části.

Jaká je provozní doba zákaznického centra?

Během pracovních dnů, tedy v pondělky až pátky od 7. do 20. hodiny, v sobotu od 8. do 19. hodiny.

Mohu si objednat zboží, aniž bych měl účet na vašich www stránkách?

Mít účet na našich www stránkách vám umožňuje např.. upravovat vaše osobní data, kontrolovat stav plnění objednávky, zjistit číslo odeslaného balíčku atd.. Pro objednání zboží ale registrace účtu není podmínkou. Pro objednání bez registrace účtu, zvolte na stránce logování variantu „nákup bez registrace.“

V internetovém servisu nemohu přihlásit, protože ještě nemám „Login“ a „Heslo“.

Při registraci na našich www stránkách vyplňte formulář, který se nachází na adrese: https://www.bonprixshop.eu/myaccount/login

Je nákup v servisu bonprix bezpečné?

Veškeré údaje mezi zákazníkem a serverem, na kterém jsou umístěny naše stránky – www.bonprixshop.eu, jsou zasílány pomocí šifrovaného spojení SSL. Díky tomu můžeme zaručit bezpečnost Vašich osobních údajů, uživatelských jmen, hesel atd..

Mám problém se zalogovat. Čo mám dělat?

Pokud se při přihlášení, po vepsání loginu a hesla, objeví zpráva o špatně vypsaných údajích, nejdříve se ujistěte, zda login odpovídá tomu, který jste uvedli při registraci. Pokud je login správný a problém přetrvává, pravděpodobně jste uvedli špatné heslo. V takovém případě klikněte sem.

Jak se účtují poukázky a speciální slevy objednávky v případě vrácení zboží?


Speciální sleva z objednávky rozúčtovaná procentuálně v první zásilce na každý z objednaných výrobků, takže v případě vrácení bude sleva odečtena od katalogové hodnoty vraceného zboží.

References

  1. ^ posta@bonprix.sk (www.bonprixshop.eu)

zaslání zboží

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.