Original article

Nejnovější tiskové zprávy

Bratislava, 11.11.2013

I v roce 2013 se kurýrní společnost DPD rozhodla podporovat Hodinu dětem. Je to jeden z projektů, kterým se DPD věnuje v rámci iniciativy Odpovědnost [1] a jsme hrdí na to, že jsme partnerem Nadace pro děti Slovenska a můžeme svou prací podpořit projekt s dlouhodobou tradicí a výbornými výsledky.

„Velké sny potřebují malou pomoc“ je mottem aktuálního, v pořadí již 15. ročníku Hodiny dětem, jehož cílem je i tomto roce získat finanční prostředky na podporu jedinečných a užitečných projektů pro děti ze všech regionů Slovenska.

Od roku 1999 podporuje Nadace pro děti Slovenska prostřednictvím fondu Hodina dětem projekty pro děti zdravé i nemocné, talentované, sociálně slabé či hendikepované; v rodinách, školách, centrech volného času, nízkoprahových klubech, komunitách iv dětských domovech. Podpořené projekty zároveň myslí i na mladé lidi opouštějících dětské domovy a důležitěch dospělých, kteří mají na život a budoucnost dětí ve svém okolí a v naší zemi zásadní vliv – tedy rodičů, prarodičů, učitelů, vedoucích kroužků, trenéry, ale i aktivních jednotlivců v komunitách, a pod.

Za 14 let podpořila Nadace pro děti Slovenska z fondu Hodina dětem více než 1525 projektů v částce 4 491 977,94 EUR. V loňském roce to bylo 48 projektů v částce 191 218,21 EUR a přímý přínos z realizovaných aktivit mělo více než 6 900 dětí a mladých lidí. Realizované projekty však mají Dalekosáhlý dopad i na širší komunity; v rámci minulého ročníku to bylo 49 267 lidí.

Více informací o Hodině dětem ao způsobu jak můžete pomoci i vy získáte na stránce http:/ / www.hodinadetem.sk/ [2]

print_aviator_420x297mm_bez_log_large.jpg

Ilustrační fotografie naleznete na www.dpd.cem [3]

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [4]

Bratislava, 28.8.2013

Rychlejší, flexibilnější a odpovědnější přeprava.

„Balíky na Segwayoch“ – nový projekt, momentálně probíhající v Litvě měl úspěšný začátek. Jeho cílem je snižování vyprodukovaných emisí CO 2 , v souladu s nímž se Litva začátkem července zapojila i do projektu Total Zero, iniciativy DPD za uhlíkově neutrální přepravu. V historickém centru města Vilnius a v prázdninovém resortu města Palanga jsou malé balíky, vážící do 3 kg doručovány tímto novým, ekologickým způsobem přepravy. Kromě rychlejší a flexibilnější přepravy je benefitem i šetření paliva, které by bylo třeba při využívání klasických dodávek. V červenci a v srpnu se očekává, že počet „zelených“ balíků, překročí počet 5000 a každý kurýr denně projde 30 km.

0813_segway_medium.png

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd. net [5]

Bratislava, 9.7.2013

Nadace pro děti Slovenska je jedna z největších neziskových organizací na Slovensku. Pomáhá dětem či mladým lidem v těžkých životních situacích a je jakýmsi mostem mezi těmi, Čo chtějí pomoci a mezi těmi, kteří pomoc potřebují. DPD je partnerem Nadace pro děti Slovenska již více než rok a pomáhá jí naplňovat cíle.

Koncem června společnost Reader ‚s Digest darovala Nadaci pro děti Slovenska až 4000 knih v hodnotě 23 000 a DPD doručilo tento dar dětem. Naši kurýři zavítali spolu s Nadací do více než 250 dětských a mládežnických organizací, které jsou podporovány, at už prostřednictvím projektu Hodina dětem nebo naopak pomáhají Nadaci pro děti Slovenska při každoročních finančních sbírkách v ulicích. Knížky zpříjemní dětem léto, obohatí jejich znalosti a hravou formou jim pomohou poznávat svět a přírodu. Zbývající knihy byly doručeny do škol a školek.

Nadace pro děti Slovenska funguje od roku 1995 a od tehdy spolu s partnery podpořila přes 2000 projektů zaměřených na pomoc dětem a na podporu jejich rozvoje a rozdělila mezi ně téměř 6 milionů eur.

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [6]

Bratislava, 30.7.2013

Dobrý Anděl letos opět uskutečnil charitativní akci Dobrá ZOO. Během května mohly děti i dospělí posílat své kresby zvířat a tím vytvořit největší ZOO na světě věnovanou dětem, které do běžné ZOO chodit nemohou.

Dobrý Anděl dostal desetitisíce kreseb od dětí ze školek, škol, ale i od dospělých a tyto kresby oživily smutné nemocniční chodby. DPD pomohlo s logistikou celého projektu. Množství kreseb, kterými Dobrý Anděl vyzdobil onkologické oddělení ve třech Slovenská nemocnicích v Bratislavě, v Banské Bystrici a v Košicích, doručili právě kurýři DPD. Akce se konala 1.července, na den dětí. Kromě veselé ZOO připravil Dobrý Anděl pro děti mnoho jjiných programů, vybudovali dům pro ředitele ZOO a učili se modelovat zvířátka z balónků.

Dobrý Anděl již sedmý rok pomáhá rodinám, kde jeden z členů trpí vážnou nemocí a kde tato nemoc způsobila rodině finanční potíže. Prostřednictvím organizace přispívá deset tisíc dárců měsíčně finančními částkami a výsledná částka je rozdělena rodinám, které potřebují pomoc.

DPD dlouhodobě spolupracuje s Dobrým Andělem a podporuje tuto organizaci v naplňování jejích cílů.

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [7]

Bratislava, 9.7.2013

Minulou neděli se již šestý rok uskutečnilo v Areálu Divoká voda v Čunovo charitativní akce Závody kachen. Toto benefiční akci organizuje Komunitní nadace Bratislava a letos bylo zaměřeno na podporu neziskových organizací jako Divoké máky, Mládež ulice, Náměstí pro lidi, Společnost na pomoc osobám s autismem, Zelená hlídka a Komunitní nadace Bratislava . DPD se opět zapojilo a pomohlo is logistikou celého projektu. Na start do areálu Divoká voda doručil závodní kachny kurýr DPD.

I letos byly součástí velkých cen kachen i závody raftů. Do každého raftu zasedla 6 členná posádka složená ze zaměstnanců firem, které Závody kachen podporují. Odhodlání našeho týmu a chut zvítězit byly sice velké, ale nestačili na umístění na stupních vítězů. Naše posádka obsadila 9. místo a po vyhlášení výsledků se přesunula na hlavní událost-Závody kachen.

První odstartovali firemní kachny, reprezentující jednotlivé firmy, zapojené do projektu. Za DPD bojovala kachna DePeDuck s číslem 12. Začátek závodů vypadal pro naši kachnu velmi slibně. Bojovala dokonce o prvenství! Bohužel překážky její znemožnily pokračovat dále a tak skončila na posledním, třináctém místě. Naši kachnu kromě bouřlivého povzbuzování týmu DPD přišla podpořit i Ilza-pejsek, jehož výcvik DPD podporuje ve spolupráci s výcvik školou pro vodících psů.

Po závodech firemních kachen vypluly do vod Divokej vody malé kachny jednotlivců v počtu 1028. Tyto kachny si mohli lidé adoptovat, at už prostřednictvím internetu nebo přímo na místě a tím přispět některé ze šesti zapojených organizací. 40 malých kachen získalo pro své majitele skvělé ceny, věnované partnery akce.

Více fotografií si můžete prohlédnout na našem profilu na Facebooku [8] .

072013_ducks_preteky_kacic_1_medium.jpg
072013_ducks_preteky_kacic_2_medium.jpg
072013_ducks_preteky_kacic_3_medium.jpg

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [9]

Bratislava 19. 6. 2013. Novozámocká pobočku s poločnosti Direct Parcel Distribution CZ sro (DPD) najdete stále na Povážské ulici, ale již v nové budově.

Mezinárodní kurýrní společnost DPD působí na slovenském trhu již 11 let a za ten čas otevřela postupně čtrnáct poboček na celém území Slovenska. Počet přepravovaných balíků se každým rokem zvyšuje, a proto DPD pravidelně zvyšuje i kapacitu svých poboček.

Ve snaze snižovat objem emisí oxidu uhličitého vyloučených do ovzduší, byly při stavbě nové budovy použity moderní materiály, které zajišťují energetickou náročnost budovy. „DPD investovalo i do technologického vybavení nové pobočky, čímž se urychlil proces zpracování zásilek“ řekl Peter Pavuk, operační ředitel DPD. „Nové depo je vybaveno automatickým vážícím systémem a o bezpečnost zásilek se stará nový kamerový systém. Zlepšilo se pracovní prostředí pro kurýrů, „dodal Peter Pavuk. Kapacita nové pobočky je dimenzována na příštích 7 let.

Ilustrační fotografie naleznete na www.dpd.cem [10]

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [11]

Expresní služby kurýrní společnosti Direct Parcel Distribution CZ sro (DPD) může od 10. června využívat větší počet zákazníků.

DPD 10:00 a DPD 12:00 jsou expresní služby [12] s přesně určenou dobou doručení zásilky do desáté nebo dvanácté hodiny následujícího pracovního dne. Jsou určeny pro urgentní zásilky a je jim věnována speciální péče. Aby byly zásilky DPD 10:00 a DPD 12:00 doručeny adresátům včas jsou zpracovávány i doručovány přednostně.

„Při úpravě seznamu obsluhovaných míst jsme se zaměřili zejména na přání našich zákazníků. Implementací nových míst umíme poskytnout expresní služby a lepší servis většímu počtu našich zákazníků „, řekl Peter Pavuk, operační ředitel DPD.

DPD 10:00 a DPD 12:00 jsou doručovány pouze do vybraných větších měst. Tento seznam DPD od června opět rozšířilo o další města jako jsou Bytča, Kremnica, Levoča, Modra, Nováky, Sliač, Strážske, Svit, Tisovec, Tornale a Vráble.

Ilustrační fotografie naleznete na www.dpd.cem [13]

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [14]

Kurýrní společnost DPD (Direct Parcel Distribution CZ sro) v roce 2012 opět zaevidovala mimořádně nízký počet reklamací.

„Kvalitu služeb udržujeme i přes stále se zvyšujícímu počtu balíků na vysoké úrovni“, řekl Peter Pavuk, operační ředitel společnosti DPD. „Dodržování nařízení a postupů při zpracování balíčku, at už ve skladu při překládání a třídění balíků nebo přímo u kurýrů během doručování je neustále monitorováno“ dodal Pavuk.

DPD je součástí mezinárodní sítě, kterou denně projde více než 2 000 000 balíků doručovaných do 220 zemí světa. Každá zásilka je sledována od vyzvednutí u odesílatele až po doručení příjemci. I díky maximálně odpovědnému přístupu ke každému jednomu balíku slovenská pobočka DPD zaznamenala v roce 2012 jen 648 reklamací. V řádném reklamačním řízení bylo 412 z nich uznaných za způsobilé. 236 reklamací bylo nezpůsobilých a tedy byly zamítnuty.

Ilustrační fotografie naleznete na www.dpd.cem [15]

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [16]

Bratislava 11. 1. 2013. Trnavská pobočka s poločnosti Direct Parcel Distribution CZ sro (DPD) začíná nový rok na nové adrese, přestěhovala se na strojírenském ulici.

Mezinárodní kurýrní společnost DPD působí na slovenském trhu již od roku 2002 a od té doby otevřela postupně čtrnáct poboček na celém území Slovenska. Počet přepravovaných balíků se každým rokem zvyšuje, a proto DPD pravidelně zvyšuje i kapacitu svých poboček.

S výstavbou budovy nového depa se začalo 31. 8. 2012 a už před koncem roku se zaměstnanci trnavské pobočky DPD přestěhovali do nových prostor, vybavených moderními technologiemi, které jim budou napomáhat práci. „Nová budova má lepší dostupnost a byla navrhovaná t když, aby zohledňovala všechny potřeby DPD při zpracování balíků. Je vybaveno automatickým vážícím systémem a bezpečnostním kamerovým systémem, který nepřetržitě monitoruje interiér, ale i okolí depa „, řekl Peter Pavuk, operační ředitel DPD CZ.

„Kapacita nové pobočky DPD v Trnavě je plánována na nejbližších 5 let“, řekl Peter Červeň, generální ředitel DPD CZ. „V blízké budoucnosti plánujeme investovat i do dalších poboček, kde je nutné zvýšení kapacity.“

Budova trnavské pobočky DPD je postavena z nejmodernějších materiálů a zaměstnancům poskytuje příjemné pracovní prostředí. Na jaře plánuje DPD zkultivovat i areál, pobočky aby se zákazníci i zaměstnanci DPD cítili v nových prostorách příjemně.

trnavske_depo_jpg_medium.jpg
Trnava-mapa.jpg_medium.jpg

Ilustrační fotografie naleznete na www.dpd.cem [17]

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [18]

Bratislava 26. 11. 2012

Pro společnost DPD (Direct Parcel Distribution CZ sro) je rok 2012 významným mezníkem. Kromě 10. výročí, která DPD oslavilo v 4. dubna tohoto roku, připadlo na rok 2012 i již doručení 20 000 000. balíku v síti DPD CZ.

DPD je na slovenském trhu 10 let a za tuto dobu se stalo lídrem v inovacích mezi kurýrními společnostmi. „Jako první a zatím jediná z kurýrních společností na Slovensku jsme nabídli zákazníkům možnost platit u kurýra platební kartou a stejně jsme jako první přinesli produkt, který se specializuje na doručování na soukromé adresy, což byla výzva. Na Slovensku tento produkt chyběl, a tak jsme využili příležitosti a přinesly službu, která výrazně usnadní doručení zboží na soukromé adresy, což využívají zejména internetové obchody, „řekl Peter Červeň, generální ředitel DPD CZ,“ a právě zvýšení poptávky po službách B2C, čili doručení zboží od firemního odesílatele na soukromou adresu nám zajistilo, že navzdory poklesu, který jsme zaznamenali na trhu B2B, počet balíků přepravených přes DPD stále meziročně stoupá „dodal Červeň.

Doručení 20 000 000. balíčku je pro společnost DPD nejen významným milníkem, ale i závazkem do budoucna. Navzdory enormnímu počtu balíků, které se denně pohybují v síti DPD, a to nejen na Slovensku, ale i v každé z 220 zemí, do nichž DPD doručuje zásilky, se společnosti DPD daří udržovat úroveň kvality poskytovaných služeb na úrovni 0,0002% z celkového objemu balíků, což představuje pouze 2 reklamované doručení na každých 12 000 přepravených balíků.

Ilustrační fotografie naleznete na www.dpd.cem [19]

Kontakt

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Mgr. Andrea Bačíková, MBA – Marketing, PR, abacikova@sk.dpd.net [20]

přepravní společnost

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.