Original article

Základné údaje | Objednávka zboží | Zaslání zboží | Osobný odber zboží | Odstúpenie od zmlouvy | Ochrana osobných údajů spotřebitela | Záverečné ustanovenia[1][2][3][4][5][6][7]

1. Základné údaje

  • Adresa :
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 535
    P.O.BOX 22
    512 46 Harrachov
  • Tel .: +420 602 492 169
  • Email : info@levnelyze.cz , info@classicskischool.cz[8][9][10]
  • : 015 96 497
  • DIČ : SK4020404982
    Zápis v OR: Krajský súd v Hradci Králové,
    spisová značka C 32112

Bankové spojenie:

TATRA BANKA, a.s.
č.ú. 2924896803/1100
IBAN: SK48 1100 0000 0029 2489 6803
BIC: TATRSKBX

hore[11]

2. Objednávka zboží

Zoznam zboží na stránkach www.eski.sk je katalógem bežne dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitú dostupnost všech položiek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrdená na základe dopytu.

Na objednanie zákazník vyberie zboží, riadne vyplní objednávkový formulár a objednávku odošle. Odoslaná objednávka zboží je návrhem na uzavretie kúpnej zmluvy. Objednávka Dále slúži na rezerváciu zboží.

Ceny zboží si může zákazník overit u jednotlivých položiek zboží. Před odesláním objednávky bude vypočítaná celková cena za zboží, včetně súvisiacich poplatků, a zákazník bude vyzvaný k ich odsouhlaseniu.

Zrušenie objednávky
Zákazník i dodavatel můžou bez udania důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrdenia objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, spravidla uvedie důvod, preCo není možné objednávku potvrdit.

Zrušenie objednávky po okamihu uzavretia kúpnej zmluvy, je možné iba po predchádzajúcej dohode dodavatela a zákazníka, a za podmínek, které si vzájomne dohodnú.

hore[12]

3. Zaslání zboží

V případě zboží, který má být zákazníkovi zaslaný poštou nebo zásielkovou službou, se k vlastnému uzavretiu kúpnej zmluvy vyžaduje záväzné potvrdenie objednávky dodavatelem.
Záväzným potvrdením objednávky není automaticky generované elektronické potvrdenie o prijatí objednávky do systému dodavatela, ale jde o elektronicky zaslané potvrdenie označené jak „konečné potvrdenie objednávky“ či telefonické potvrdenie objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí obsah objednávky, zejména druh zboží, počet kusů, kdy si dodavatel a zákazník potvrdia obsah objednávky, hlavně druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, a způsob a termín doručení. Okamihem potvrdenia je uzavretá kúpna zmluva.
Ustanovenia tohto článku se vzťahujú iba na kúpne zmluvy uzatvárané pro prípad zásielkového predaja, ne však pro osobný odber zboží.

Dodacia lhůta
Objednaný zboží bude podle jeho dostupnosti a prevádzkových možností dodavatela dodaný v co najkratšej dobe poštou nebo jjjjjiným přepravcem, obvykle do 1-10 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky. V případě neobvyklých typů zboží, je lhůta dodání spravidla delší, zákazník je však o prípadnem predĺžení dodacej lehoty včas informovaný.
Zboží se považuje za dodaný doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Způsob dopravy
Dopravu na určenú adresu zabezpečuje dodavatel, a to na území celé Českej a Slovenskej republiky. Náklady na dopravu zboží se líšia podle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétny způsob dodání si zvolí zákazník sám, aktuálny cenník je uvedený na stránkach www.eski.sk v sekcii „košík“, nebo je možné si ho vyžiadat v prevádzke dodavatela v písomnej podobe.

Způsob uhradenia ceny za zboží
Zákazník má několik možností uhradenia kúpnej ceny za zboží. Zboží je možné v plnej výšce uhradit osobne v prevádzke dodavatela, dobírkou v místě predania zboží prostřednictvím zmluvnej zásielkovej služby, platbou formou spotřebitelského úvěru nebo poukázaním kúpnej ceny na účet dodavatela pod príslušným variabilným symbolem, který platbu identifikuje.

Zásilka s zbožíem obsahuje vždy daňový doklad a návod na použití výrobku.
Inštalácia zboží ani montáž ne jsou súčastí kúpnej zmluvy.

Prevzatie zboží
Zákazník je povinný prezriet si zboží bezprostredne při jeho prevzatí. Pokud je zistené mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za prítomnosti dopravcu povinný skontrolovat stav zboží, a v případě poškodenia vyhotovit záznam o poškodení zásilky a nechat si tuto skutočnost potvrdit dopravcem.

Zákazník je povinný prezriet si zboží bezprostredne při jeho prevzatí. Pokud je zistené mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za prítomnosti dopravcu povinný skontrolovat stav zboží, a v případě poškodenia vyhotovit záznam o poškodení zásilky a nechat si tuto skutočnost potvrdit dopravcem.

Podpísaním dodacieho listu zákazník souhlasí s prevzatím zboží a potvrdzuje, že dorazilo mechanicky nepoškodené. Na neskoršie reklamácie způsobené vinou dopravy potom není možné brat zretel a budou zamietnuté.

Pokud zakazník omylem obrdží chybnou dodávku zboží, je povinen zboží zaslat zpět. V takovémto případě jsou mu uhrazeny náklady na poštovné, maximálně však v hodnotě 1000,- Kč.

Komunikácia mezi zákazníkem a dodavatelem
Ďalšia komunikácia mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutočňovaná elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnú inkdyž.

hore[13]

4. Osobný odber zboží

Pokud zákazník objednáva zboží přes internet a odoberá ho osobne, dodavatel iba potvrdzuje, že zboží je pro zákazníka v prevádzke rezervovaný.

Zboží je zákazníkovi v prevádzke dodavatela rezervovaný po dobu 5 pracovných dní od výzvy k odberu zboží.
Zákazník má právo si zboží v prevádzke dodavatela před uzavretím kúpnej zmluvy prezriet.

V případě osobného odberu zboží v prevádzke dodavatela se kúpna zmluva považuje za uzavřenou až zaplatením celé kúpnej ceny a prevzatím zboží zákazníkem.

hore[14]

5. Odstúpenie od zmluvy

Právo zákazníka na odstúpenie
Zákazník je oprávnený od zmluvy odstúpit v případě, že dodavatel nesplní dohodnuté podmínky dodání.

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci svojej obchodnej nebo inej podnikateľskej činnosti, má Dále v súlade s § 53, odst. 7 a § 54 občanskeho zákonníka právo odstúpit od zmluvy do 14 dní od převzetí zboží.
Právo na odstúpenie podle predchádzajúcej vety se nevzťahuje na zákazníků, kteří zboží zakúpili osobne v prevádzke dodavatela, teda prostřednictvím „osobného odberu“ bez ohledu na skutočnost, či zboží rezervovali na stránkach www.eski.sk nebo ne.

V případě, že kupujúci chce zrušit objednávku zboží, který byl pro neho Specialne objednaný (na základe uzatvorenej kúpnej zmluvy), je stanovený storno poplatek ve výšce 30% z kúpnej ceny objednaného zboží.

Když je spoločne s zbožíem poskytnutý kupujúcemu darček nebo jiný bonus, je darovacia zmluva mezi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacou podmínkou, že když dojde ze strany spotřebitela k odstúpeniu od kúpnej zmluvy nebo vrátenie časti zboží, díky kterému dojde k zníženiu celkové ceny objednávky pod hranicu, která spotřebitela oprávňuje k získaniu bonusů a darčeků, stráca darovacia zmluva ohledem takéhoto darčeka účinnost a kupujúci je povinný spolu s zbožíem vrátit predávajúcemu i poskytnutý darček.

Právo dodavatela na odstúpenie
Dodavatel je oprávnený od zmluvy odstúpit iba do chvíle odoslania zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výraznej zmeny ceny zboží. Před odstúpením je ale dodavatel vždy povinný kontaktovat zákazníka za účelem dohody o ďalšem postupe.

Postup v případě odstúpenia od zmluvy
Vzhledem na to, že v případě odstúpenia se zmluva od počiatku ruší, vráti nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavatelůi všechny prijaté plnenia.

Odstúpit může zákazník t když, že tuto skutočnost oznámi dodavatelůi, a to elektronicky na emailovú adresu ski@eski.sk[15] nebo písomne v prevádzke dodavatela.
Při odstúpení je nutné uviest číslo objednávky, variabilný symbol a datum nákupu a predložit originál dokladu o kúpe zboží.

Pokud už zákazník zboží obdržal a prevzal, zašle zboží zpět do prevádzky dodavatela, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posúdi stav vráteného zboží.

V případě, že je zboží vrátený dodavatelůi v jiném než neporušenem stave, je zákazník povinný nahradit hlavně náklady súvisiace s uvedením zboží do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na zbožíe (neúplný obsah, poškodený obal, opotřebovanie zboží apod.).
Dodavatel je v případě odstúpenia povinný zákazníkovi vrátit už zaplatenú kúpnu cenu nebo jej čast.

Kúpna cena nebo jej čast bude zákazníkovi vyplatená v najkratšem možnem termínu, najnedřív však do 14 dní po vrátení zboží.

hore[16]

6. Ochrana osobných údajů spotřebitela

Dodavatel zhromažďuje se souhlasem zákazníků osobné údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefón a emailové spojene. Tyto údaje slúžia predovšetkým na uľahčenie objednávek zákazníků v budoucnosti.

Pokud zákazník prejaví svoj souhlas, může mu dodavatel oznamovat eemailem a telefonicky obchodné oznámenia s novinkami, nabídkami, inzerciou a nabízít účast v anketách a prieskumoch trhu.

Osobné údaje zákazníků dodavatel nedáva Dále žádnéj ďalšej osobe.

Svoj souhlas s uchovávaním a spracovávaním osobných údajů nebo se zasielaním obchodných oznámení může zákazník kedykoľvek odvolat, a to t když, že zašle emailovú správu na ski@eski.sk[17] nebo tuto skutočnost oznámi dodavatelůi telefonicky.

Kupujúci souhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webovej stránke možné vykonat a závazky prodávajícího z kúpnej zmluvy plnit, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač kupujúceho, může kupujúci souhlas podle predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolat.

hore[18]

7. Záverečné ustanovenia

Tyto obchodné podmínky jsou platné pro všechny kúpne zmluvy uzatvárané mezi dodavatelem a zákazníkem.

Dodavatel si vyhradzuje právo obchodné podmínky měnit. Zmenené podmínky vyhlási vhodným způsobem na internetových stránkach www.eski.sk rovnako jak ve svojich prevádzkach najmenej měsíc před účinností nových obchodných podmínek.

Prípadné obchodné spory se riešia jen a výlučne u miestne príslušných súdů spoločnosti GOLD SPORT s.r.o., tj. v Českej republike. K mimosúdnemu riešeniu spotřebitelských sporů z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.[19]

Tyto obchodné podmínky platí pro nákup v internetovem obchode www.eski.sk[20] prevádzkovanem spoločností GOLD SPORT sro od 1.1. 2015

hore[21]

References

  1. ^ Základné údaje (www.eski.sk)
  2. ^ Objednávka zboží (www.eski.sk)
  3. ^ Zaslání zboží (www.eski.sk)
  4. ^ Osobný odber zboží (www.eski.sk)
  5. ^ Odstúpenie od zmlouvy (www.eski.sk)
  6. ^ Ochrana osobných údajů spotřebitela (www.eski.sk)
  7. ^ Záverečné ustanovenia (www.eski.sk)
  8. ^ info@levnelyze.cz (www.eski.sk)
  9. ^ , (www.eski.sk)
  10. ^ info@classicskischool.cz (www.eski.sk)
  11. ^ hore (www.eski.sk)
  12. ^ hore (www.eski.sk)
  13. ^ hore (www.eski.sk)
  14. ^ hore (www.eski.sk)
  15. ^ ski@eski.sk (www.eski.sk)
  16. ^ hore (www.eski.sk)
  17. ^ ski@eski.sk (www.eski.sk)
  18. ^ hore (www.eski.sk)
  19. ^ http://www.coi.cz. (www.coi.cz.)
  20. ^ www.eski.sk (www.eski.sk)
  21. ^ hore (www.eski.sk)

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.