Original article

1. Jaké jsou náklady za dodání zásilky?

Za zaslání zboží na území České republiky do hodnoty 49,90 € je poplatek 3,00 €. Pokud je hodnota zasílaného zboží 50,00 € a výše, zaslání je bezplatné. Náklady na zaslání zboží do Čech představují 3,00 €.

2. Jaká kurýrní firma dodává zásilky?

Zboží je dodávAno kurýrní společností DPD.

3. Jakým způsobem lze zaplatit za objednané zboží?

Úhradu za zaslanou objednávku lze provést:
a. Zaplacením při odběru zásilky od kurýra (tzv. dobírkou)
b. Zaplacením zálohy (úhrada převodem na účet)
– přímo na bankovní účet v UniCredit Bank, as, č.. 1059476059/1111
Wojas sro, Garbiarska 695, 031 01 Liptovský Mikuláš,
přičemž variabilní symbol převodu je číslo objednávky

4. Lze změnit zaslanou objednávku?

Neexistuje žádná možnost změnit zaslanou objednávku. V případě, že zákazník změní své rozhodnutí ohledně své objednávky, je povinen poslat e-mail o zrušení své původní objednávky a poslat novou objednávku.

5. Jak dlouho trvá realizace objednávky?

Pořádek předpokládá realizaci do 7 dnů, nicméně zásilka přichází odběratelem nejčastěji do tří pracovních dnů ode dne podání objednávky.

6. Lze zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit do 24 hodin od jejího zaslání.

7. Jak zjistit, že objednávka byla zaslána?

třeba ověřit svou e-mailovou poštu, na které se objeví informace o změně stavu objednávky na vyslala s uvedením přepravního čísla zásilky.

8. Kdy a jak lze zboží vrátit?

Výměnu nebo vrácení lze udělat do 7 dnů od data převzetí zboží. Za tím účelem je třeba si z lišty DODÁVKY A VRÁCENÍ stáhnout formulář výměny – vrácení. Vyplněný formulář spolu s obsahem zásilky je třeba poslat na adresu společnosti Wojas Slovakia. Náklady odeslání snáší Objednatel.

9. Kdy bude vrácena uhrazená částka?

Vrácení odpovídající částky se uskuteční v průběhu 7 dní, počítAno od okamžiku převzetí vráceného zboží nebo vyrozumění Objednatele o nemožnosti realizace předložené objednávky.

10. Lze zakoupené zboží vyměnit za jiný?

Ne, není možnost výměny zboží za jjiný.

11. Možná zakoupený model obuvi vyměnit za jiný rozměr?

V závislosti na dostupnosti je možnost výměny rozměru zakoupeného zboží. Zakoupené zboží třeba poslat do sídla společnosti Wojas Slovakia spolu s formulářem výměny – vrácení. Náklady zásilky nese Objednatel. Výměna je realizována v průběhu 10 dní na náklady dodavatele.

zaslání zboží

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.