Original article

K vráteniu/výmene zboží je potřebné nám zaslat kópiu faktúry spolu s formulárem na odstúpenie od zmluvy, který nájdete TU

Když nemáte k dispozícii tlačiareň, můžete k zásilce pripojit i vlastnoručne napísaný formulár, kde uvediete:

Poprosíme Vás neprelepovat zboží a jeho priesvitný obal lepiacou páskou! (Priesvitným obalem není přepravný obal s logem.).
Zboží zabaľte t když, aby byl dostatočne chránený před poškodením při přeprave. Náklady na přepravu si hradí zákazník sám.

Zásilky k nám můžete zaslat dvoma způsobmi:

1. Reklamačný asistent zásielkovne

V případě využitia této možnosti nás o tem prosím informujte e-emailem. Zabezpečíme vybavenie přepravy Vašej zásilky naCo obdržíte e-mail, kterého súčastí bude štítok. Tento štítok nalepte na Vaši zásilku a odneste ji na najbližšiu pobočku zásielkovne. Táto služba je spoplatnená sumou 1,90€, která Vám bude dodatočne zaúčtovaná.

2. Zaslání zboží poštou

Zásilku zabalenú podle vyššie uvedených pokynů nám můžete zaslat i poštou. Doporučujeme zaslat balíky doporučene, bez dobírky, na našu adresu:

MODOVO,
SA-COM s.r.o.
Mládeže 2067
089 01 Svidník

UPOZORNENIE! Zásilky zaslané na adresu: Obchodná 39, 811 06 Bratislava nebudou prevzaté a vrátia se odesíláteľovi!

V případě, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu zboží se zníženou hodnotou, který je používaný, poškodený nebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, které vznikli v súvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do pôvodného stavu.

POZOR balíky zaslané na dobírku nepreberáme! 

Pokud si ponecháte zboží, kterého hodnota nepresahuje sumu 75€, budou Vám dodatočne zaúčtované poštovné náklady ve výšce 2,99€/1,90€ v závislosti od způsobu dopravy.

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.