Upozornění: fotografie výrobků jsou ilustrační, protože se jedná o ručně dělané výrobky a každý je originál, mohou být mírně odchylky ve tvaru nebo barvě (ty v barvě způsobené tiskem , u výrobků, které mají jako součást reprodukci digitálního obrázku nebo reprodukci malby nebo nastavením Vašeho monitoru). Každý handmade výrobek je malé dílko, do kterého tvůrce vkládá kousek sebe. Moje výrobky jsou určeny pro lidi, kteří hledají výrobky odlišné od masové strojové výroby a kterým nevadí, že nejsou zcela dokonalé jak by jejich dělal stroj, protože je dělá člověk vlastníma rukama as láskou.

Zuzana Hodásová

Článek I.
Definice a Všeobecná ustanovení

Prodávající – provozovatel internetového obchodu sovaart.sk.
Kupující – fyzická nebo právnická osoba zapsaná v systému, která si elektronicky objedná zboží prostřednictvím internetového obchodu sovaart.sk.
Zboží – produkty nebo služby v nabídce internetového obchodu sovaart.sk.
Objednávka – kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží.
Všechny objednávky realizované prostřednictvím internetového obchodu Sova art jsou pro obě strany závazné . Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito nákupními i reklamačními podmínkami.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech údajů a náležitostí požadovaných při realizaci objednávky.
Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká odesláním objednávky ze strany kupujícího zákazníka a jejím přijetím na straně prodávajícího.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky platí na území České republiky pro koupi zboží objednaného prostřednictvím elektronického obchodu Sova art.

Článek II.
Objednávka zboží

Objednávka vzniká odesláním objednávky a jejím potvrzením při procesu objednávání zboží v internetovém obchodě. Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že souhlasí se Všeobecnými obchodními podmínkami internetového obchodu Sova art.
Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí zrealizované objednávky, tedy kupní smlouvy.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění objednávkového formuláře a jeho odeslání na e-mailovou adresu hodasova@email.cem.
Prodávající neodpovídá za zpoždění dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že Kupující při registraci nezadal všechny požadované údaje a / nebo vyplnil objednávkový formulář chybně.
Prodávající zašle kupujícímu potvrzení objednávky e-mailem. Tímto se považuje objednávka ze strany kupujícího za závaznou.
Prodávající zašle kupujícímu email, ve kterém potvrdí objednávku. V případě, že některý z objednaných výrobků není možné doručit ve lhůtě do tří týdnů, prodávající bude informovat kupujícího o lhůtě, ve které bude zboží možné dodat. V ostatních případech bude zboží vyexpedovAno ve lhůtě do tří týdnů od přijetí objednávky. Je to z toho důvodu, že výrobky nejsou většinou skladem, ale jsou ručně průběžně vyráběny po obdržení objednávky.
Prodávající se zavazuje:
– dodat kupujícímu druh a množství objednaného zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky,
– dodat kupujícímu zboží zabaleno t když, aby nedošlo k jeho poškození během doručování.
Prodávající neodpovídá za:
– opožděné dodání zboží zaviněné Slovensku poštou,
– opožděné dodání zboží zaviněné nesprávnými údaji příjemce,
– za poškození zásilky zaviněné Slovensku poštou.
Kupující se zavazuje:
– objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů,
– zaplatit za zboží cenu v plné výši a ve smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky.
V případě, že si kupující zboží nepřevezme (na základě objednávky), prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody. V případě, že si zákazník zboží nepřevezme při prvním doručení a požaduje opětovné doručení zboží, je povinen uhradit náklady prvního i opětovného doručení zboží.

Článek III.
Zrušení objednávky

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, pokud kupující uvedl na objednávce nepravdivé nebo zavádějící osobní údaje. Prodávající bude neprodleně informovat kupujícího za účelem dohodnutí dalšího postupu. V případě zrušení objednávky prodávající neúčtuje kupujícímu žádné poplatky související se zrušením objednávky. V případě, že kupující již zaplatil prodávajícímu kupní cenu nebo její část v době do zrušení objednávky, prodávající vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě 7 pracovních dnů od zrušení objednávky převodem na bankovní účet kupujícího.

Článek IV.
Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží

V souladu s § 12 zákona č. 108/2000 Sb z. má kupující právo odstoupit od smlouvy do 7 dnů od převzetí zboží pokud zboží nekupuje pro podnikatelské účely. Pokud se rozhodne pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu částka vrácena. V této lhůtě může kupující vrátit výrobek prodávajícímu a zaslat zpět na své náklady spolu s fakturou.
Odstoupení od smlouvy oznámí kupující prodávajícímu Čo nejdříve a to písemně e-mailem na hodasova@email.cem.
Zboží, které kupující bude vracet v rámci zákonem stanovené lhůty, musí být zabaleno v původním obalu, nesmí nést známky používání, musí být nepoškozené, kompletní a musí být odeslán s kopií dokladu o koupi.
Kupující zboží odešle na adresu provozovatele internetového obchodu a to Slovensku poštou jako doporučený balík nebo kurýrní službou. Zásilky na vrácení zaslané na dobírku nepřijímáme. Náklady na přepravu zboží zpět k prodávajícímu nese v plné výši kupující.
Cena za zboží bude zákazníkovi vrácena po zkontrolování vráceného zboží do 7 pracovních dnů na bankovní účet, který Kupující poskytne na vyžádání.
V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je použit, poškozený nebo neúplný, vrátí prodávající kupujícímu již zaplacenou kupní cenu sníženou v souladu s ust. . § 457 občanského zákoníku o hodnotou jeho opotřebení ve výši 1% z celkové ceny zboží za každý den používání zboží ao hodnotu opravy a uvedení zboží do původního stavu ve lhůtě 14 pracovních dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy a doručení zboží prodávajícímu bezhotovostním převodem na účet kupujícího určený kupujícím.
V případě, že kupující nesplní povinnosti uvedené výše, odstoupení od kupní smlouvy není platné a účinné a prodávající není povinen vrátit kupujícímu kupní cenu. Prodávající má nárok na úhradu nákladů spojených s odesláním zboží zpět kupujícímu.

Článek V.
Ceny a platba za zboží

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou platné v době objednání zboží. Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a změny cen, pro Kupujícího však platí cena, která byla v e-shopu platná v den objednání.
Internetový obchod Sova art není plátcem DPH, takže ceny nejsou včetně DPH.
Ceny nejsou včetně poštovného a balného. Balné je započítané v dobírkovou poplatku 2 € av poplatku při převodu předem na bankovní účet 1 €. Při specifických zboží, které je třeba posílat v kartonových deskách, je dobírková poplatek 2,50 € a poplatek při platbě předem na účet 1,50 €.
Dokladem o prodeji je faktura, která je připojena ke každé zásilce, a která slouží zároveň jako dodací a záruční list.
Platby se provádějí v EUR (€), přičemž prodávající vyžaduje, aby si zákazník vybral ze dvou možných způsobů platby: platba předem na bankovní účet, nebo platba při převzetí zboží (zboží odešleme na dobírku).
V případě platby předem odešleme zboží po připsání platby na účet.
Pro přepravu využíváme výhradně Slovensku poštu – při platbě předem na bankovní účet je cena přepravního a balného 1 € a při dobírce 2 €.

Článek VI.
Dodání zboží a dodací lhůty

Doba výroby a odeslání je tři týdny. Při nečekaných okolnostech (např. při zvýšeném počtu objednávek) se může doba dodání prodloužit, zákazníci budou o této skutečnosti vyrozuměni na hlavní straně e-shopu, av případě, že už si objednali, mohou od kupní smlouvy odstoupit. Je nutné, aby kupující uvedl v objednávce funkční a používanou e-mailovou adresu, protože na tuto emailovou adresu jsou mu posílány informace o průběhu objednávky.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího jeho převzetím a zaplacením kupní ceny.
Faktura je odeslána po odeslání zboží na e-mailovou adresu, kterou zadá Kupující v objednávce. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat, zda obal, ve kterém je zboží zabaleno, není poškozen. V případě jeho poškození je nutné na místě dodání zboží sepsat se zaměstnancem České pošty protokol o zjištěných vadách způsobených během přepravy.
Jestliže kupující zboží převezme i přes evidentnímu poškození obalu, prodávající neuzná případné pozdější reklamace z tohoto důvodu. To neplatí u zásilek, které jsou odesílány jako list 2. třídy, tehdy je dopis doručen do poštovní schránky Kupujícího a poškození zásilky může reklamovat.
Zboží dodává Prodávající území České republiky, v případě zájmu z jiné země je možné se o podmínkách dodání dohodnout přes e-mail hodasova@email.cem.

Článek VII.
Reklamační řád

Kupujícímu doporučujeme před převzetím na místě zkontrolovat zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít.
Záruční doba je 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud není pro konkrétní případy stanovena záruční doba jiná, a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokumentů souvisejících se zbožím oprávněnou osobou.
Kupující je povinen reklamaci neprodleně písemně uplatnit u prodávajícího na e-mailovou adresu hodasova@email.cem , a to ihned po zjištění závady, jinak kupujícímu zaniká právo vůči prodávajícímu na bezplatné odstranění závady.
Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího záruku jen na zboží, které vykazuje vady, které zavinil výrobce, dodavatel nebo prodávající, vztahuje se na něj záruka a bylo zakoupeno u prodávajícího . Záruka se nevztahuje na:
a) mechanické poškození – roztržený, prodřený, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod.
b) škody způsobené používáním přídavných zařízení, doplňků nebo neodpovídajícího spotřebního materiálu
c) vnějšími vlivy, např.. pádem nebo nárazem, vniknutím vody.
Záruka se také nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách.
V případě reklamace zašle kupující reklamované zboží na adresu uvedenou v kontaktních údajích. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata.
Reklamované zboží musí být dodAno čstejný a mechanicky nepoškozené. Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající. Přepravní, poštovné a jiné poplatky nevracíme.
Balík musí být řádně zabalen a má obsahovat:
– reklamované zboží včetně příslušenství
– kopii faktury a popis závady (případně odeslat přes e-mail),
– kontaktní údaje kupujícího – zpáteční adresa, telefonní číslo, e-mail.
Při odstranitelné vadě má kupující prá ve, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající a je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Při výskytu neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci na daný účel, má kupující právo na výměnu věci.
V případě, že má věc současně nejméně tři různé odstranitelné vady, přičemž každá z nich brání v řádném užívání, má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz. Totéž právo má i tehdy, jestliže se stejná chyba, jaká byla nejméně dvakrát opravována, vyskytne potřetí v záruční době. Vrácená je vždy pouze částka za zboží, nikoli přepravu a / nebo poštovné.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem. Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů od data uplatnění reklamace kupujícím.
Vyřízením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Prodávající upozorní o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem a zboží odešle na vlastní náklady na adresu kupujícího.
Reklamace se považuje za vyřízenou – pokud se ukončí reklamační řízení předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku vrácením kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemná výzva na převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.