Original article

Zboží spolu s reklamačným listem můžete vrátit zpět přes kteroukolvek pobočku Zásielkovne pomocou štítka, který nájdete v prílohe e-mailu o odeslání zboží. Štítok stačí nalepit na zásilku a odovzdat na kterékoli pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdete na www.zasielkovna.sk/pobocky[1]). Pokud nemáte možnost vytlačit si štítok, stačí říct na pobočke trasovacie číslo, které je na štítku uvedené a obsluha ho vytlačí.

V případě když by ste chtěli zboží vrátit štandardne poštou, je potřebné balíček zaslat DOPORUČENE POŠTOU na adresu uvedenú nižší:

Dedoles, s.r.o.
Drevárska 23
Pezinok 90201
Slovenská republika

* uvedená adresa není miestem zpracování reklamácií, preto spracovanie Vašej požiadavky může trvat dlhšie. Po spracovaní Vás budeme obratem informovat emailovou správou.

References

  1. ^ www.zasielkovna.sk/pobocky (www.zasielkovna.sk)

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.