Original article

Bricol s.r.o.

Dolinská 27/7
914 42 Horné Srnie
IČO 31414966
IČ DPH SK2020383893

Úvod:[1]

  • Naša firma Bricol s.r.o. nabízí zboží s kompletnými službami pro zákazníka:
  • Nabízíme široký sortiment zboží (obalové sklo s doplnkami), který je trvalo skladem.
  • Objednávky ne jsou obmedzené počtem, dodávame zboží od 1 ks až po kamiónové/kontajnerové dodávky.

Zákazník má možnost vybrat a zakúpit si zboží přímo v sklade firmy Bricol v Hornem Srní nebo si ho objednat přes našu internetovú stránku www.bricol.sk a nechat si ho doručit na ním určené místo.

  • Paletové jednotky doručíme zákazníkovi vozidlami firmy Bricol s.r.o. se sklopnou plošinou. Tento způsob je nutné dohodnút dopředu s našim predajcem.
  • Vyhotovujeme návrhy a projekty fliaš podle želania zákazníka až po dovoz zboží.

Zadanie objednávky:[2]

  • Objednávky od zákazníků akceptujeme jen v písomnej forme / fax, pošta, e-mail, www/, aby sme vylúčili prípadné nejasnosti v dodávkach zboží.
  • Za omyly v případě nepresnej objednávky zodpovedá kupujúci a nevzniká mu nárok na reklamáciu.

Potvrdenie objednávky:

  • Na webovú objednávku Vám odpovie zodpovedný pracovník najnedřív do 24 hodin v pracovných dnech, automatická odpoveď není potvrdením objednávky, má iba informatívny charakter.
  • V objednávce prosíme uviest fakturačnú adresu, katalógové číslo, názů výrobku, požadované množst ve, způsob, místo doručení a telefonický kontakt. Dodací termín bude nami následne potvrdený telefonicky, popr. e-emailem.

Stanovenie ceny:[3]

  • Naše nabízíné výrobky si můžete pozriet na http://eshop.bricol.cz[4]  dostupnosti zboží. Akcie jsou časovo obmedzené a trvajú do vypredania zásob.
  • Ceny jsou stanovené bez dopravy k zákazníkovi
  • Skontá z ceny paliet, preložiek a kartónů se neposkytují.

Zľavový systém:

  • Zákazník při nákupu získa zľavu v podobe kupónu, který může využit při ďalšem nákupu najdřív na Další pracovný den. Kupón bude vytlačený na daňovem doklade. Skladá se z čiarového kódu a identifikačného čísla.
  • Platnost kupónu je jeden rok od jeho vydania. Kupón je prenosný – t.j. není viazaný na osobu ani firmu a je použiteľný iba raz.
  • Pro uplatnenie kupónu je potřebné predložit daný kupón nebo zadat identifikačné číslo při objednávaní přes www.bricol.sk.
  • Hodnota odobratého zboží bez DPH musí být vyššia jak je hodnota uplatnených kupónů.
  • Na zaplatenenídnej faktúry může být použitěch maximálne 5 kupónů.
  • Zákazníci, kterých jednorazový odber bude nad 1000€ + DPH / můžou kontaktovat predajců firmy Bricol s.r.o. a dohodnút s nimi individuálne podmínky. Tyto podmínky budou min. 1x ročne prehodnotené. V případě nedodržania nebo závažného porušenia dohodnutěch podmínek se strany odběratele si firma Bricol s.r.o. vyhradzuje právo kedykoľvek zrušit všechny dohodnuté zľavy.
  • Skontá z ceny paliet, preložiek a kartónů se neposkytují. Za vratný obal se považuje drevená paleta a plastová preložka. Kartóny ne jsou vratným obalem.

Spotřebitelské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie

  • Když je predaj zboží (realizácia predmetu plnenia) uskutočnený na základe zmluvy na diaľku, t.j. zásielkový predaj zboží nebo poskytnutie služby na diaľku uzavieranej výlučne prostřednictvím prostriedků komunikácie (menovite internetový elektronický obchod), je spotřebitel oprávnený bez uvedenia důvodu odstúpit od takejto zmluvy na diaľku do 14 dní odo dne převzetí zboží nebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby v súlade s ustanovením 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z.z.
  • Kupujúci má právo stornovat objednávku do doby expedice zboží, a to prostřednictvím elektronickej pošty nebo telefonicky. Takovouto storno objednávku považujeme za zrušenú. Při zrušení objednávky je potřebné uviest Vaše jméno, e-mail, číslo objednávky a popis objednaného zboží. V případě zrušenia objednávky neúčtujeme žádné penále ani jiné poplatky súvisiace se stornem objednávky. Predávajúci vráti kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu nebo jej čast v lhůtě v případě když predmetem odstúpenia není celá objednávka pozostávajúca z viacerých častí 14 kalendárnych dní bezhotovostným převodem na bankový účet určený kupujúcim, pokud se spolu nedohodnú inkdyž. V případě, že si kupujúci po telefonickem nebo emailovem potvrdení objednávky neprevezme zboží bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo uplatnit svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a to ve výšce 30% z kúpnej ceny danej objednávky.
  • Kupujúci je oprávnený v súlade s ustanoveniami § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 bez udania důvodu odstúpit od zmluvy do 14 dní odo dne převzetí zboží. Kupujúci má právo v rámci této lehoty po prevzatí zboží rozbalit a odskúšat obdobným způsobem jak je obvyklé při nákupu v klasickem „kamennom“ obchode. Odskúšat však neznamená začat zboží používat a po niekoľkých dnech vrátit predávajúcemu. Ustanovenia v této časti výslovne neplatí pro právnické osoby a pro fyzické osoby – podnikateľů jak i fyzické osoby – nepodnikateľů nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 102/2014 Z. z.
  • Spotřebitel je povinný, když toto právo chce využit, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručit najnedřív v poslední den určenej lehoty na kontaktnú adresu prodávajícího nebo toto odstúpenie odovzdat na poštovú přepravu najnedřív v poslední den lehoty na adresu, která je uvedená v kontaktoch. Spotřebitel je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslat nebo doručit osobne predmet zmluvy od které odstupuje spolu se všetkou dokumentáciou – napr. originálem faktúry, návodem a inou dokumentáciou k zboží, která mu byla doručená spolu s zbožíem, najnedřív však do 14 dní odo dne odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Doporučujeme kupujúcim aby si vyhotovili pro vlastnú potřebu kópiu faktúry a zboží zasielali doporučene a jak poistenú zásilku. Na odstúpenie od zmluvy můžete využit nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v kterém je potřebné vyplnit minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf[5]). Zboží nám nezasielajte na dobírku, takýto zboží nebude prevzatý. Prevádzkovatel e-shopu vráti zaplatené plnenie za zboží / službu včetně nákladů na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. jak i nákladů preukázateľne vynaložených na objednanie zboží do 14 dní odo dne doručení odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátit peníze dřív jak je mu doručený zboží nebo spotřebitel nepreukáže zaslání zboží, to neplatí v případě když predávajúci navrhol, že si zboží vyzdvihne sám. Náklady na vrátenie zboží znáša spotřebitel.
  • Právo na odstúpenie od zmluvy se neuplatňuje pro zbožíy a služby, které jsou vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z. Spotřebitel znáša akékoľvek snížení hodnoty zboží, které bylo způsobené jeho používaním nad rámec potřebný pro zistenie funkčnosti a vlastností zboží.

Prevzatie zboží:[6]

  • pre zboží si můžete prJít osobne po potvrdení objednávky do predajne firmy Bricol s.r.o. v Hornem Srní během otváracej doby (pon-pia: 8:00-16:00 h). Výnimky otváracej doby skladu budou dopředu oznámené na www.bricol.sk / cz .
  • pri odbere neucelenej paletovej jednotky zboží doporučujeme doviest si vlastné vhodné obaly, do kterých bude zboží nabalený, v případě potřeby poskytujeme zákazníkem nevratné kartóny na prevoz zboží v ceně 0,90 €+ DPH.
  • pri vlastnem odbere zboží nechystáme vopřed.
  • Při prevzatí zboží, který není platený v hotovosti, nebo byl uhradený proforma faktúrou a preberá ho iná osoba jak majitel nebo konatel firmy, vyžadujeme splnomocnenie k nakládke potvrdené firmou, která zboží objednala a predloženie identifikačných dokladů osoby, která zboží preberá.

Doklady k zásilce

  • Každá zásilka obsahuje faktúru, dodací list, při platbe v hotovosti příjmový doklad. Faktúru je možné zaslat i elektronickou formou. Faktúra v elektronickej forme je plnohodnotným dokladem.

Přepravné podmínky:[7]

  • Přepravu zboží prostřednictvím přepravnej služby hradí příjemca podle taríf přepravnej služby GEIS SK s.r.o. odvíjajúcej se od hmotnosti, objemu a regiónu kde je zboží doručovaný.

Táto cena bude orientačne vypočítaná po odesílání objednávky přes stránku www.bricol.sk a oznámená v potvrdzovacem maily, který zákazník spätne dostane.

  • Při objednávce väčšieho množstva výrobků rozhoduje o způsobe balenia /paleta, kartón/ dodavatel, z důvodu bezpečnej přepravy zboží /spravidla skla/.
  • Při preberaní zboží zaslaného zásielkovou službou popr. poštou je potřebné skontrolovat neporušenost zásilky. Zboží před doručujúcim vodičem rozbaľte a dôkladne skontrolujte. Doklady podpisujte jen na základe kontroly. V případě poškodenia zásilky / príp. rozbitie /, je nutné zásilku nepřevzít a tuto reklamovat písomne u přepravcu / pošta, přepravná služba / a ihned zaslat odesíláteľovi. Když zákazník prevzal zboží od přepravcu, prípadné reklamácie zavinené přepravou /zjavné poškození zásilky/ si uplatňuje přímo u přepravnej služby, která přepravu zabezpečila.
  • Přepravu ucelených paliet vozidlem spoločnosti BRICOL s.r.o. /lkw o rozmeroch v-4m, š-2,5m, d10,5m/ s kterými se manipuluje na sklopnem čele s paletovým vozíkem, treba dohodnút s predajcem firmy BRICOL s.r.o.
  • Zboží přepravovaný na paletách našou přepravou bude doručovaný a zložený na dopředu pripravené místo vhodné pro manipuláciu s ručným paletovým vozíkem s manipulačným priestorem min. 260 cm na výšku a 130 cm na šírku /tj. místo pro 1 paletu/. V opačnem případě bude zboží zložený na najbližšem vhodnem místě. Vykládku zboží z dopravného prostriedku zaisťuje odberatel, nebo ním pověřená dospelá osoba.

Způsob platby:

  • Úhrada faktúr je možná v EUR a CZK. Na prepočet se používa stredový kurz NBS v den platby.
  • Osobný odber zboží je podmienený platbou v hotovosti, platobnou kartou nebo dopředu formou zálohového listu bez nároku na skonto za hotovost nebo vlastný odvoz.
  • Při doručení zboží se platí formou dobírky kurýrovi přepravnej služby nebo na pošte, případně šoférovi naší spoločnosti v hotovosti , nebo dopředu na zálohový list.
  • Zákazníci, kteří mají dopředu dohodnutý odber a platí zboží bankovým převodem, mají splatnost faktúr po individuálnej dohode se zodpovedným pracovníkem, který prehodnotí doterajšie odbery a platobnú disciplínu. Zároveň im bude stanovený kredit / podle hodnoty odobratého zboží a maximálnej výšky neuhradených faktúr/. V případě nedodržania platobnej disciplíny se všechny dohodnuté zľavy a kredity rušia. Zboží, který je dodaný zákazníkovi, zostáva majetkem firmy Bricol s.r.o., až do zaplacení celé hodnoty dodávky. Když nebude dodržaný dohodnutý termín splatnosti, účtujeme penále 0,05% podle Obchodného zákonníka a následne pristúpime k vymáhaniu pohledávky právnou cestou.

Proforma faktúry – zálohové listy

  • V případě, když proforma faktúra není zaplatené do 5 pracovných dní od datumu vystavenia a zákazník nereaguje na telefonické aví ze, stráca nárok na rezerváciu zboží a prípadné poskytnuté skontá. Zboží je nutné odobrat do 7 pracovných dní po uhradení proforma faktúry. Když nebude zaplatený zboží odobraný do 7 pracovných dní ze skladu Bricol, vyhradzujeme si právo účtovat manipulačný a skladovací poplatek ve výšce 0,5 % za den z hodnoty zboží bez DPH.

Vrátenie paliet a plastových preložiek

  • Odvoz prázdnych paliet a plastových preložiek od odběratele k dodavatelůi není zahrnutý v ceně výrobku. Při vrátení paliet požadujeme od zákazníka vypísaný dodací list s presným počtem vrátených paliet, datumem, ŠPZ auta a menem vodiča, který palety prevzal. Drevené palety, plastové palety a plastové preložky preberáme jen v počte a v kvalite, které zákazník odobral (paletové a preložkové konto jednotlivých zákazníků je evidované ) od naší firmy a to v cene: drevená paleta 8,30 € + DPH, plastová paleta 30,– € + DPH, plastová preložka 3,30 € + DPH. Po prevzatí a kontrole kvality vrátených paliet a preložiek, bude na zhodné palety nebo preložky vystavený dobropis. V případě výskytu nezhodných paliet nebo preložiek v dodávce, Vám na požiadanie zašleme fotodokumentáciu těchto paliet – preložiek elektronickou formou.
  • Nezhodné vratné palety a plastové preložky dodané zákazníkem do firmy Bricol s.r.o., uskladňujeme po dobu 30 dní od převzetí a oznámenia dodavatelůi. Pokud nebudou nezhodné palety odvezené v uvedené dobe, vyraďujeme ich z evidencie, případně tyto zašleme zákazníkovi na jeho náklady.
  • Pro vrátenie paliet a plastových preložiek akceptujeme dobu 6 měsíců od odobratři zboží na těchto paletách a plastových preložkách.

Rôzne

  • Vnútorný povrch fliaš je po ukončení výrobného procesu čstejný. Vlivem následnej manipulácie, skladovania, přepravy a depaletizácie dodavatel nemůže garantovat absolútnu čjistotu vnútorného povrchu. Na základe těchto skutočností se odporúča fľaše před plnením vhodným způsobem upravit podle účelu použitia.

Reklamácie[8]

  • Kvalita výrobků je posudzovaná podle platných noriem pro jednotlivé druhy výrobků.
  • Při reklamácii zboží z jakýchkoli důvodů je nutné priložit doklad o úhrade / blok z registračnej pokladne,daňový doklad .
  • Při reklamácii ucelených paletových jednotiek je nutné priložit naviac paletový lístok, vzorky reklamovaných výrobků a písomné zdůvodnenie reklamácie. Chyby zjavné –napr. poškození dodávky – výrobků, palety, rozdiely v množstve, zámena a pod. -treba reklamovat okamžite po prijatí dodávky, najnedřív však do 3 pracovných dní s priloženou fotodokumentáciou. Chyby skryté je možné reklamovat najnedřív do 6 měsíců, vždy písomnou formou s priložením dôkazového materiálu.
  • Reklamácie na mechanické poškození výrobků při osobnem odbere není možné uplatňovat.
  • Rozdiely v množstve zistené po osobnem prebraní zboží a podpísaní dodacieho listu, není možné akceptovat.
  • Když chce zákazník vrátit nepoškodený zboží bez udania důvodu, může tak udělat iba po dohode se zodpovedným pracovníkem a zboží bude vykúpený za 50 % z predajnej ceny firmy Bricol s.r.o.
  • V případě když zákazník při výbere a preberaní zboží tento poškodí, je povinný uhradit zboží v plnej hodnote.
  • Při preberaní zboží zaslaného zásielkovou službou popr. poštou je potřebné skontrolovat neporušenost zásilky. Zboží před doručujúcim vodičem rozbaľte a dôkladne skontrolujte. Doklady podpisujte jen na základe kontroly. V případě poškodenia zásilky / príp. rozbitie /, je nutné zásilku nepřevzít a tuto reklamovat písomne u přepravcu / pošta, přepravná služba / a ihned zaslat odesíláteľovi. Když zákazník prevzal zboží od přepravcu, prípadné reklamácie zavinené přepravou /zjavné poškození zásilky/ si uplatňuje přímo u přepravnej služby, která přepravu zabezpečila.

Mimosúdne riešenie sporov[9]

Všechny spory se Zmluvné strany pokúsia riešit mimosúdnou cestou za účelem zachovania dobrých obchodných vzťahů. V případě, když k tomu nedojde se Zmluvné strany dohodli, že všechny spory, které mezi nimi vzniknú, vznikli z právnych vzťahů vzniknutěch na základe těchto podmínek nebo uzatvorenej zmluvy nebo súvisiacich s týmito podmienkami nebo zmluvou, včetně sporů o platnost, výklad a zánik, jak i spory, které vzniknú z jiných právnych vzťahů vzniknutěch před podpisem zmluvy, budou riešené před Všeobecným Rozhodcovským súdem SR, Dunajská 8, 811 08 Bratislava, IČO: 37 814 681 (Dále jen „rozhodcovský súd“) jedjjjjjiným rozhodcem podle vnútorných predpisů rozhodcovského súdu. Strany se týmto dohodli na dodatočnem doplnení právomoci rozhodcovského súdu k predošlým právnym vzťahem mezi stranami. Rozhodcu ustanovuje a vymenuje rozhodcovský súd. Rozhodnutie rozhodcovského súdu bude pro strany konečné a záväzné. Strany se výslovne dohodli na možnosti súdu v zmysle ust. § 22a ods. 1 zákona č. 244/2002 Z. z., o rozhodcovskem konaní.

Tešíme se na vzájomnú spoluprácu

vedenie firmy Bricol s.r.o.

Orgán dozoru:

Inšpekterát SOI pro Trenčiansky kraj
Sládkovičova ul. 11, 971 01 Prievidza

Odbor technickej kontroly výrobků a ochrany spotřebitela
Tel. č.: 046/5422 771
Fax č.: 046/5420 685
E-mail: 
tn@soi.sk[10]

vrátit na začiatok stránky[11]

References

  1. ^ Úvod: (www.bricol.sk)
  2. ^ Zadanie objednávky: (www.bricol.sk)
  3. ^ Stanovenie ceny: (www.bricol.sk)
  4. ^ http://eshop.bricol.cz (eshop.bricol.cz)
  5. ^ http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf (www.nakupujbezpecne.sk)
  6. ^ Prevzatie zboží: (www.bricol.sk)
  7. ^ Přepravné podmínky: (www.bricol.sk)
  8. ^ Reklamácie (www.bricol.sk)
  9. ^ Mimosúdne riešenie sporov (www.bricol.sk)
  10. ^ tn@soi.sk (www.bricol.sk)
  11. ^ vrátit na začiatok stránky (www.bricol.sk)

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.