Original article

Nákupné podmínky


Ceny

V případě objednávky prostřednictvím pošty jsou naše ceny platné do 30. júna 2018 a jsou včetně príslušnej sazby DPH.


Platba

Objednané rastliny dodávame na dobírku, Vy platíte až při ich prevzatí. Náklady na poštovné, balné a poistné: 6,40 €. Dodanie: v čase výsadby. Objednávky vybavujeme podle možností v rámci jednej zásilky. V případě termínovanej objednávky nebo odlišného času výsadby se může stat, že Vaša objednávka bude vybavená v 2 nebo viacerých balíkoch, v tomto případě však přepravné náklady započítame jen raz.


Dodanie: v čase výsadby

Rastliny dodávame v najvhodnejšem termínu na výsadbu. Nasledovne podle jednotlivých skupín rastlín:
Na jarnú výsadbu: Semená: január-máj, stromy, kry a živé ploty s voľnými koreňmi: marec-apríl, črepníkové, kontajnerové rastliny, hľuzy kvetů, jahody: marec-máj, ruže: marec-apríl, balkónové kvety a letničky: apríl-máj.
Na jesennú výsadbu: Stromy, kry a živé ploty s voľnými koreňmi: október-november, črepníkové, kontajnerové rastliny, hľuzy kvetů, jahody: od konca augusta-november, ruže: od konca septembra-november. Minimálna hodnota objednávky: 10 €. Objednávky pod touto hodnotou Bohužel neumíme akceptovat. Rastliny se dodávajú do vyčerpania zásob. 


Nákup bez rizík!

Úplná výmena a garancia vrátenia peňazí do 14 dní! Kľudne si můžete vyberat, nakolik nic se nestane ani vtedy, když by se Vám nieCo predsa jen nepáčilo: do 14 dní můžete zboží spolu s účtem vrátit zpět. Zboží pošlite ofrankovaný a vyznačte, či žiadate o výmenu zboží nebo vrátenie peňazí. Balíky odesláné formou dobírky z technických důvodů Bohužel neumíme akceptovat.

Spoľahlivá kvalita

Pravidelné a prísne kontroly jsou zárukou toho, že od nás obdržíte rastuschopné rastliny, zboží najlepšej kvality, v daných cenových reláciách. Ručíme za totožnost odrôd a životaschopnost rastlín. Návod na pestovanení priložený ku každé zásilce.

Reklamácia rastlín

Pokud se dodané rastliny přes riadnej starostlivosti neujali, tak nás informujte obratem. Za škody způsobené mrazem nebo nesprávnou starostlivostí neručíme. Reklamácie jsou riešené v súlade s občanskym zákonníkem.

Poškození způsobené behem přepravy, chyby v zpracovaní objednávky nebo zistené nedostatky nám nahláste prosím bezodkladne ihned po obdržaní zboží. Prípadnú zámenu farieb či druhu, neujatie rastlín je treba hlásit ihned po zistení této skutočnosti.

Vaši reklamáciu vyriešime co najdřív po obdržaní správy o reklamovanem zboží a príčinách reklamácie, najnedřív do 30 dní. Pro posúdenie reklamácie požadujeme zaslání fotografie reklamovaného zboží – najlepšie e-emailem. Rastliny nám zasielajte zpět, jen v případě když Vás k tomu vyzveme! Výnimkou je zboží vrátený do 14 dní po obdržaní zásilky – odstúpenie od zmluvy. Zásilky vrátené na dobírku nemůžeme z technických príčin akceptovat.

Linka služeb pro zákazníků je Vám v pracovnem čase stále k dispozícii. V případě vzniku problémů s objednaným zbožíem mimo povinnej písomnej reklamácie nás můžete kontaktovat i telefonicky během pracovnej doby na těchto telefónnych číslach: 031 550 0505 a 0918 138 893.

Osobný odber

Sieberz s.r.o. je výlučne zásielkový obchod. Zasielaním zboží Slovenskou poštou – kurýrem na dobírku přímo do slovenských domácností, může spoločnost Sieberz s.r.o. udržiavat stále nízke ceny. Vzhledem k tomu, že v sídle firmy se nachádza jen kancelária, kde se prijímají Vaše objednávky, není možné rastliny osobne vyzvednout.

Sídlo Sieberz s.r.o., Széchenyiho ulica 2000/11, 929 01 Dunajská Streda

References

  1. ^ Objednať (www.sieberz.sk)
  2. ^ Katalóg online (www.sieberz.sk)

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.