Kde najdu zboží ve výprodeji?

Pokud jste na úvodní stránce našeho obchodu, tak vpravo nahoře najdete sekci „Akční ceny“ av ní se nachází zboží za zvýhodněné ceny.

Jak si mohu online objednat katalog?

Rádi Vám bezplatně zašleme aktuální katalog. Vyžádat si jej můžete na úvodní stránce zde .

Jak si zjistím, že moje objednávka Vám byla doručena?

Ke každé online objednávce posíláme potvrzení o jejím přijetí na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Jak si mohu uplatnit poukázku při online objednávce?

Vyberte si zboží a vložte ho do nákupního košíku. Kód poukázky zadejte do odpovídající pole pod Vaši adresu. Z technických důvodů se může stát, že poukázku neuvidíte jako dobropis, ale v průběhu Fakturace Vám bude její hodnota odečtena z hodnoty objednávky.

Proč mi při objednávce nebyla uplatněna poukázka?

Při uplatňování poukázky berte v úvahu následující faktory:

– při jedné objednávce lze uplatnit pouze jednu poukázku
– jednu poukázku lze v rámci je platnosti využít maximálně 3 krát
– poukázku lze uplatnit pouze před odesláním objednávky
– uplatnit poukázku lze pouze při dodržení minimální hodnoty objednávky
– možnost uplatnění poukázky může být spojení s určitou kampaní nebo akcí

Jsou v nabídce také modely ve speciálních velikostech?

Mnohé modely nabízíme iv zkrácených nebo prodloužených velikostech

Mohu si objednat i zboží z předchozí sezóny?

Ano, avšak pouze pokud je na skladě. Nejlepší způsob jak takové zboží objednat je využití formuláře pro přímé objednání.

Jaké je telefonní číslo zákaznického servisu?

Naše operátorky jsou Vám k dispozici na tel.. čísle 035 321 32 00

Jak mohu svou objednávku stornovat nebo změnit?

Objednávku můžete stornovat ještě v den objednání. Na stornování kontaktujte náš zákaznický servis
tel.: 035 321 32 00
nebo
e-mailem: service@klingel.sk
Po vystavení faktury již není možné objednávku stornovat. Právo na vrácení zboží zůstává nedotčeno.

Jak si najdu správnou velikost?

Čo dělat když není možné objednat online?

V takovém případě se obraťte na náš zákaznický servis
tel.: 035 321 32 00
nebo
e-mailem: service@klingel.sk

Nemám e-mailovou adresu. Mohu si přesto objednat?

Online objednat si můžete pouze zadáním e-mailové adresy. A na Vaši e-mailovou adresu bude rovněž doručení o přijetí objednávky. Pokud nemáte e-mailovou adresu, tak Vám doporučujeme jiný způsob objednání, např. telefonicky nebo písemně.

Za jaký čas mi bude doručeno objednané zboží?

Zboží dodáváme do 14-ti pracovních dnů po přijetí Vaší objednávky. V každém případě však berte v úvahu informace o dostupnosti objednaného zboží. Případné prodloužení dodací lhůty Vám bude oznájméno. I přes naší největší snaze může nastat to, že z důvodu neočekávaného zájmu ze strany zákazníků může být zboží vyprodano. Proto berte prosím v úvahu, že zboží dodáváme pouze do vyprodání skladových zásob.

Jaké jsou poplatky za poštovné?

Za doručení zaplatíte 3,95 €. Pokud Vám zboží pošleme ve více balících, tak zvýšené náklady na doručení platíme my.

Existuje minimální hodnota objednávky?

Minimální hodnota objednávky je 33, – €

Jak mám používat objednávkový formulář?

Pokud máte doma katalog a vybrali jste si své favority, tak si celkem jednoduše můžete objednat prostřednictvím objednávkového online formuláře pro přímé objednání. Do formuláře zapište všechny potřebné osobní údaje a také údaje o zboží, formulář odešlete ao ostatní se již postará náš tím.

Jak získám zákaznické číslo?

Zákaznické číslo Vám bude automaticky přiděleno při první objednávce. Vaše zákaznické číslo najdete vždy na faktuře za zboží.

Jak si vyhledám zboží?

Vyhledat zboží v našem online obchodě můžete několika způsoby.
Pokud máte rádi procházky po obchodech, tak si zboží můžete vybírat například prohlížením jednotlivých kategorií.
Pokud přesně víte Čo hledáte, tak to stačí pouze napsat do pole pro vyhledávání a všechny což odpovídá zadanému výrazu se Vám objeví na monitoru. Pokud jste našli to, Čo jste hledali, tak to jednoduše vložíte do nákupního košíku a objednáte.

Proč je potřebný datum narození při objednávání?

Uvádění data narození při Vaší objednávce slouží ke zvýšení bezpečnosti nákupu. Na základě tohoto údaje si můžeme ověřit například i Vaši identitu při telefonickém kontaktu. Zabráníte tak zneužití Vašich údajů nepovolanou osobou.

Mohu si objednat veškeré zboží z online nabídky?

Ano.
Pokud jste si vybrali zboží z jakéhokoliv katalogu, který máte doma, tak si ho můžete objednat pomocí funkce „přímé objednání zboží“, kde najdete potřebný formulář. Zde zadejte všechny potřebné údaje o zboží a jeho množství. Pak vybrané zboží vložte do nákupního košíku a dále postupujte podle poznámek v každém kroku objednání.

Jak si objednám online?

V KLiNGEL můžete využít více způsobů objednání:
Pokud máte doma katalog a chcete si objednat z něj vybrané zboží, tak klikněte na úvodní stránce na obrázek vlevo „ Objednací karta [1] “ . Zde zadejte všechny potřebné údaje o zboží a jeho množství. Pak vybrané zboží vložte do nákupního košíku a dále postupujte podle poznámek v každém kroku objednání. Pokud si chcete zboží vyhledat online, tak můžete udělat pomocí funkce hledání nahoře na úvodní stránce.

Kdo mi doručí zásilku?

Objednané zboží doručuje kurýrní společnost UPS.

Může při disponzibilite zboží nastat změna?

Informace o disponzibilite zboží je informativní a může se v průběhu dne měnit, protože je více způsobů objednání.

Čo se stane pokud nebudu doma a přijde doručovatel se zásilkou?

Kurýr doručovací společnosti Vás bude před doručením kontaktovat a domluví si s Vámi podrobnosti doručení.

Je možné neplatit poštovné?

V zásadě platí, že ke každé objednávce je účtovAno poštovné. Avšak pravidelně uvádíme akci „bez placení poštovného“ kdy tento poplatek neúčtujeme. Proto Vám odpočúčame sledovat náš online obchod často, abyste takovou akci včas postřehli a využili.

Jaké poplatky se připočítávají k hodnotě zboží?

K hodnotě zboží se připočítává poplatek za poštovné ve výši 3,95 €.

Může si zákazník sám určit datum doručení?

Přejete si doručit vybrané zboží až po určitém datu?
Datum nejdřívější doručení si můžete zvolit v průběhu objednávání v kroku 3.

Na jaké adresy je možné zaslat zboží?

Adresa objednatele a dodací adresa nemusí být shodné, to znamená, že objednané zboží doručíme na adresu dle Vašeho přání (tato služba se nevztahuje na POBOX). Pokud chcete tuto službu využít, tak nám to sdělte prostřednictvím objednávkového formuláře nebo to při telefonické objednávce oznamte operátorky. V každém případě je nutné, abyste uvedli telefonický kontakt, aby Vás mohl kurýr kontaktovat a dohodnout si s Vámi převzetí objednaného zboží. Věříme, že tento způsob doručení pomůže zejména příliš pracovně zaneprázdněným zákazníkům.

Jaké mám možnosti platby za zboží?

Objednané zboží zasíláme výhradně na dobírku. U nás neplatíte předem, ale za objednané zboží platíte do rukou pracovníka kurýrní služby až při přebírání zásilky.

Mohu zabránit používání Cookies?

Nastavení možností Cookies najdete v prohlížeči v menu „nástroje“ a podmenu „možnosti“. Nastavení proveďte na kartě „soukromí“ a „bezpečnost“, kde v části „Cookies“ můžete provést nastavení podle svého přání. Berte v úvahu to, že odmítnutí Cookies může vést k omezenému používání internetových stránek.

Představují Cookies bezpečnostní riziko?

Občas se říká, že cookies jsou pro počítač uživatele nebezpečné Ale proto, že se jedná o jednoduché textové soubory, tak nemohou vykonávat žádné aktivity, ale pouze uchovávat informace. Pokud i přesto máte obavy z cookies, můžete svůj prohlížeč nastavit t když, že cookies nebudou vůbec nebo alespoň nepozorované akceptovány.

Čo jsou Cookies když čemu se používají?

Jedná se o malé textové soubory, které se při návštěvě internetové stránky přenášejí do počítače návštěvníka. Ukládají se na pevném disku s přesně určenou životností a využívají se během návštěvy stránky tzv.. „Internet Session“ a vytvářejí takzvanou Session-Cookie. Automaticky se z pevného disku vymažou při uzavření internetového prohlížeče.

K jakým účelem používáte mé osobní údaje?

Vaše údaje jsou nutné k realizaci objednávky, zaslání zboží a také jsou nutné pokud vzniknou problémy a my se s vámi potřebujeme kontaktovat.

Jsou mé údaje chráněny před zneužitím?

Všechny údaje jsou šifrovány 128 bitovým klíčem, mimochodem je to systém, který používají banky a proto víme s jistotou říci, že Vaše údaje jsou neustále v bezpečí.

Je online objednávka bezpečná?

Jsme si plně vědomi toho, že bezpečnost je pro naše zákazníky prvořadá. Proto jsou osobní údaje při přenosu ze stránky šifrované prostřednictvím SSL klíče a tím jsou chráněny před zneužitím nepovolanou osobou. Více o bezpečnosti nákupu v KLiNGEL se dozvíte v sekci „Bezpečné nakupování“ ..

Jakou mám záruku na zakoupené zboží?

Na veškeré námi nabízené zboží je záruka 24 měsíců.

Obdrželi jste mnou vrácenou zásilku?

Po zpracování Vaší vrácené zásilky obratem obdržíte informační e-mail o jejím přijetí.

Kdy mohu očekávat moje peníze za vrácené zboží?

Skutečně zaplacená cena za vrácené zboží Vám bude zaslána poštovní poukázkou nebo převodem na bankovní účet do 15-ti pracovních dnů od zpracování zásilky naší společností. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat prostřednictvím e-mailu: service@klingel.sk nebo telefonicky na 035-321 32 00.

Čo musím dodržovat při výměně / nové objednávce zboží?

V případě, že máte zájem o objednání jiné velikosti nebo barvy, dostupnost tohoto zboží si můžete ověřit v našem Online-shopu. Pak je třeba vámi vybrané zboží zadat do objednací karty nacházející se na návratce, která je součástí faktury.

Jak mám reklamovat vadné zboží?

Na návratce, která je součástí faktury označte přesný důvod vrácení prostřednictvím čísla odpovídajícímu příčině reklamace.

Jak mám vrátit zboží zpět?

Zboží zašlete v původním balení a se všemi informačními štítky vložen do přepravního kartonu a pošlete poštou. Spolu se zbožím nezapomeňte vyplnit a zaslat i návratku s vyznačeným důvodem vrácení, Čo nám usnadní a zrychlí vybavení vrácené zásilky. Vrácenou zásilku můžete také podat prostřednictvím kurýrní společnosti.

Mohu vidět údaje o „mém kontě“ na internetu?

V sekci „Moje konto“ si můžete vyvolat všechny informace týkající se Vašich otevřených objednávek. Najdete zde také všechny Vaše faktury, platby a poukázky.

Čo dělat, když se změnila moje adresa?

Vaše aktuální údaje můžete pohodlně změnit v rámci sekce „Moje konto“.

Zároveň Vás prosíme, abyste ve Vašich údajích uvedli telefonní číslo a e-mailovou adresu, které v případě dotazů usnadňují a urychlují vzájemnou komunikaci.

Kde najdu moje zákaznické číslo?

Zákaznické číslo můžete najít na faktuře, vyžádat si ho e-mailem a nachází se také na každém listu zasílaném naší společností.
V případě, že jste nový zákazník, zákaznické číslo obdržíte až po Vaší první objednávce.

Změnit heslo?

Pokud chcete změnit heslo pro „Můj Klingel“ postupujte prosím následovně:

– Přihlašte se prosím do „Moje konto“ prostřednictvím Vašeho
zákaznického čísla a aktuálního hesla.
– Potom klikněte prosím na políčko „Změnit heslo“.
– Zadejte prosím ještě jednou Vaše aktuální heslo
a následně zadejte v druhém okénku Vámi
požadované nové heslo (pro Vaši vlastní bezpečnost
zadejte prosím heslo ještě jednou do třetího okénka).
– Posledním krokem je potvrzení Vaší žádosti,
klikněte prosím na políčko „Změnit heslo“.

Nové heslo Vám bude zaslAno prostřednictvím e- mailu

Zapoměli jste heslo?

Prosím, klikněte na naší domovské stránce v navigaci nahoře na „Můj účet“
Poté klikněte na políčko „Zapomenuté heslo“
Zadejte prosim Vaše zákaznické číslo a datum narození a vyberte si způsob zaslání hesla přes e -mail nebo poštou.
Nakonec klikněte na políčko „Poslat heslo“

Přihlášení není možné?

Pravděpodobně ještě nemáme zaznamenán Vaše datum narození.
Vaše datum narození nám prosím sdělte prostřednictvím e-mailu (service@klingel.sk).
Na další den si můžete objednávat online zcela bezproblémově.

Jak mohu odstranit „Moje konto“?

Pokud chcete Vaše uživatelské konto zrušit nebo blokovat, obraťte se prosím na service@klingel.sk

Jak se mohu zaregistrovat do „Moje konto“?

Pro registraci do „Moje konto“ budete potřebovat heslo.
Na novou registraci postupujte prosím následovně:

1. Klikněte na políčko „Můj účet“ a následně na „Jsem zákazník, ale ještě nemám heslo“.
2. Zde se přihlaste Vašim zákaznickým číslem a datem narození.
3. Vyberte si prosím, jakým způsobem chcete mít zaslAno Vaše heslo (poštou nebo e-mailem)
4. Poté prosím klikněte na políčko „Poslat heslo“.

Jaké výhody mi nabízí „Moje konto“?

Plné využívání online-výhod a bezplatné využívání funkcí „Moje konto“. Rychle a snadno získáte přehled o:
Váš stav účtu
Vaše objednávky
Vaše faktury
Vaše platby
Vaše vráceny zásilky
Jednoduchá a lehká změna osobních údajů jako jsou:
Adresa
E-mail & heslo
Telefonní číslo
Pro přístup do „Moje konto“ je třeba se přihlásit. Pokud tuto funkci právě využíváte, můžete se přihlásit přímo. Pokud ještě nemáte přístup do „Moje konto“, přes tento link „Link“ získáte všechny potřebné informace.

Mohu si uložit zboží, které se mi líbí?

Právě na to slouží Seznam přání, objevujte a posílejte Vašich favority i přátelům a známým.

Čo je Seznam přání / Poznámkový blok?

Pokud jste během nakupování přihlášeni, můžete si zde poznačit zboží, které se Vám líbí a objednat při dalším nákupu.
Právě na to je Vám k dispozici tlačítko „Seznam přání / Poznámkový blok“. Zboží, které se nachází ve vašem Seznamu přání / Poznámkovém bloku, si můžete při každém přihlášení vyvolat prostřednictvím menu a sekce „Moje přání / Poznámkový blok“.

Čo je „Můj účet“?

V sekci „Můj účet“ máte možnost nahlédnout do otevřených, ale i uzavřených objednávek.
– Zde si můžete uložit data nebo změnit dle Vašeho přání.
– Můžete sledovat provedené platby a vrácené zásilky.
– Poskytuje přehled zboží, které se Vám líbily přímo ve Vašem „Poznámkovém bloku“.

Zapoměli jste heslo?

Klikněte prosím na úvodní stránce na „Můj KLiNGEL“ a následně na tlačítko „Zapomenuté heslo“. Zadejte své zákaznické číslo a datum narození a vyberte možnost zda chcete heslo zaslat e-mailem nebo poštou. Jako poslední klikněte na „Vyžádat heslo“.

Jak zruším zasílání newsletterů?

Možnost zrušení zasílání newsletterů najdete v každém newslettru dolů. Stačí na link kliknout a vyplnit potřebné údaje. Po odeslání žádosti o zrušení zasílání obdržíte jeden a-mail, kde svou žádost potvrdíte. Odhlásit se rovněž můžete i na úvodní stránce v sekci „Newsletter“ v záložce „zrušit odběr“.

Jak se zaregistruji k odběru newsletterů?

Nejjednodušší je to online registrací na úvodní stránce. Stačí uvést potřebné údaje a již následující newsletter najdete ve své e-mailové schránce.

Jak často budu dostávat Váš newsletter?

Náš newsletter rozesíláme pravidelně 2 krát týdně. Kromě toho Vám může být nepravidelně zaslán speciální newsletter s mimořádnou nabídkou.

Jaké výhody jako newsletter Abonent mohu očekávat?

V našich newsletterů se Vám snažíme představovat nejnovější módě trendy, top nabídky, akce, slevy a mnoho jiného. Pokud jste newsletter Abonent, tak se tyto informace dostanou jako k prvnímu av předstihu.

Vaše výhody:
– Exkluzivní módní kolekce
– Výhodné nabídky s výraznou slevou
– Nejnovější módní trendy
– Výherní soutěže
– Slevy
a ještě mnoho jiného

Jak a kde si mohu objednat katalog?

Katalog si nejrychleji objednáte online zde .

Kde najdu informace o ochraně osobních údajů?

Tyto informace naleznete zde .

Kde najdu Všeobecné obchodní podmínky?

Informace o Všeobecný obchodních podmínkách najdete zde .

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.