Original article

Doručení zboží

Všechno zboží doručuje kurýr (doručovatelská spoločnosť) na adresu zákazníka. Když ne ste doma, doručovatelská spoločnost vám nechá v schránke oznámenie o nedoručení zásilky.

Strata nebo poškození zásilky

Zásilka je během dodávky poistená pro prípad straty nebo poškodenia. Poškodený zboží vymeníme za nový. Prosíme, aby ste nás o prijatí poškodenej zásilky ihned informovali e-emailem. Poškodené balenie se musí bezpodmienečne před použitím odfotografovat, aby sme Vás mohli informovat o ďalšem postupe.

Dodacie podmínky

Za dodanie se považuje doručení zboží až k vstupu do objektu na požadovanej adrese. V případě doručení do bytového domu není kurýr povinný priniest zboží až na poschodie, na kterém kupujúci býva. Kurýr zboží doručí po vchod do bytového domu. Dodanie zabezpečuje přepravná spoločnost, která poskytuje přepravné služby.

Dodacia lhůta

Doručovatelská spoločnost musí zboží doručit v průběhu 48 hodin po prijatí objednávky v sklade.

Výnimkou jsou miesta, které neposkytují každodenné doručování a při kterých je možné doručení podle plánu doručení, nebo v případě prírodnej katastrofy.

Cena zásilky

Cena zásilky je 7,5 EUR.

Prevzatie zboží

Zásilka bude doručená na požadovanú adresu. Když ne ste doma, doručovatelská spoločnost vám nechá v schránke oznámenie o nedoručení zásilky. Zboží je zabalený t když, aby se při bežnej manipulácii během přepravy nepoškodil. Při prevzatí zboží je kupujúci povinný skontrolovat prípadné poškození a tuto skutočnost bezodkladne oznámit doručovatelovi nebo zboží neprebrat, když je zvonka viditeľne poškodený. Kupujúci je povinný při preberaní zboží podpísat dodací list nebo sprievodku a odovzdat ji doručovatelskej spoločnosti jak doklad o prevzatí zásilky.

Doručování balíků prostřednictvím spol. G.LS

Spol. Auto Krešo spolupracuje při doručovaní balíků v Slovenskej republike se spoločností G.LS Croatia d.o.o.

Když se vybraný zboží nedoručí z důvodu, že zboží už není dostupný, predávajúci je povinný bezodkladne informovat kupujúceho a kupujúci má právo odstúpit od zmluvy a požadovat vrátenie peňazí nebo se s predávajúcim dohodnút na inej dodacej lhůtě. Všechno objednaný zboží sa, když je to možné, dodáva zabalený v jednem balíku. Když zboží není možné kvůli skladovým zásobám poslat v jednem balíku, predávajúci si vyhradzuje právo doručit zboží ve viacerých zásilkach. Dodávka se riadi podmienkami používania doručovatelskej spoločnosti a v čase doručení zboží doručovatelskou spoločností se považuje za dokončenú.

V případě vrátenia zboží z důvodu nedoručení zboží doručovatelskou spoločností oboznámi predávajúci kupujúceho e-emailem a informuje sa, či má objednaný zboží na žádost zákazníka znova odoslat.

Když predávajúci doručí zboží kupujúcemu prostřednictvím doručovatelskej spoločnosti, kupujúci je povinný převzít zboží a podpísat dodací list jak dôkaz o riadnem doručení zboží. V případě, když si kupujúci zboží objedná, no nepřebere, má predávajúci právo ponechat si čast zaplatenej nákupnej ceny ve výšce nákladů na doručení a jiných manipulačných nákladů na doručene.

Do dodacej lehoty se nezapočítavajú nasledovné dni a okolnosti:

  • den prijatia objednávky/dopytu,
  • omeškanie z důvodu nesprávne a neúplne uvedené adresy kupujúceho,
  • omeškanie z důvodu zásahu vyššej moci nebo z jiných důvodů, které nezapríčinil predávajúci,
  • dni pracovného voľna, když pripadnú na začiatok nebo konec lehoty.

 

doručení zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.