Info o doručení zásilek, zboží, přepravě vnitrostátní i mezinárodní.

Výměna/vrácení/reklamaci | Boty online.

Původní článek Exchange / / vrácení/výměny/nárok na náhradu zboží na Jak reklamovat zboží?
Nabízíme našim zákazníkům jedinečnou výhodu, a to je vrácení/výměna zboží z jakéhokoliv důvodu do 30 dnů. Zboží se vztahuje záruka 2 roky, samozřejmě.
Tento proces je jednoduchý.
1. Stáhněte si formulář pro zrušení zrušení formuláře. [1] 2. Vyplňte prosím své údaje, podrobnosti o pořadí a informace o zboží. Nezapomeňte také vyplnit bankovní účet a zda chcete nahradit položku, vrátit, nebo žádat.
3. spolu se zbožím odeslat na naši adresu.
CRICKET GROUP, S.r.o. Rolnícka 187 83107 Bratislava 4. Při vrácení zboží vám ihned po obdržení nepoškozeného zboží můžeme poslat peníze na účet uvedený ve formuláři zrušení.
5. při výměně zboží nahradí zboží a my vám zašleme na vaši adresu. Pokud není požadované položky jsou k dispozici, budeme vás informovat a souhlasím s vámi, na další kroky.
6. na vaši žádost budeme inzerovat zboží, které jsme o vás. Poté budou předány příslušnému producentu za úplatu. Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
Prosím Neposílejte nám zboží na dobírku, neboť musíme vždy zkontrolovat jeho nepoškodenie.
Zboží požadujete výměnu nebo vrácení do 30 dnů, musí nepoškozené, v původním balení!
Odkazy ^ formulář pro zrušení. (www.nanohy.sk)
dodání zboží (zdroj)

, ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>