Info o doručení zásilek, zboží, přepravě vnitrostátní i mezinárodní.

Vady zboží | Klenotnictví

Původní článek jako nárok na poškozené zboží?
 
 
Pokud jste zakoupili zboží z jakéhokoliv důvodu, může dojít k poškození bez problémů požadovat ve lhůtě 24 měsíců od data převzetí zboží.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrného zacházení, nesprávného použití výrobku a případně na přirozené opotřebení výrobku.
V případě, že jste neskončil položky ve vaší objednávce, kontaktujte nás ihned po otevření, poštou nebo telefonicky. Pokud zásilka je poškozená, s dopravcem protokol, rovněž doporučujeme abyste si zásilku před jeho otevřením. Tyto fakta jsou osvědčené. Všechny zásilky jsou zabaleny za přísných bezpečnostních podmínek. Další nároky nebudou akceptovány.
 
Pokud chcete reklamovat zboží je nutné pečlivě zabalit a odeslat (doporučeně nebo na dobírku) na naši adresu: Denešová s.r.o., Košice, 040 23 klenoty – 8 ° C v dodávce poškozeného zboží, jednota zásilky musí splňovat následující podmínky: zboží musí být pečlivě zabaleno. Při odesílání zboží vzít žádnou zodpovědnost za jakékoli ztráty zboží v tranzitu na nás to je zodpovědností zákazníka zabalit zboží tak, aby tak nedošlo k poškození či ztrátu během přepravy.
Poslat zásilku doporučeně, ne dobírkou. V případě zásilky dobírkou zboží neexistuje žádný jeho převzetí.
Doporučujeme připojit fakturu a důvod stížnosti ofotenú. Urychlení celého procesu.
 
Po obdržení stížnosti od vás prostřednictvím e-mailu informovat o přijetí vaší zásilky.
 
Při reklamaci vadného zboží jsme postupujte následovně: když jsme opravu nebo výměnu zboží: zboží opravitelné chyby položky stejného typu.
Neopravitelná chyba: tvrdíme, že za zboží jiného druhu ve stejné nebo podobné ceny.
Neodstranitelné chyby, pokud si nejste jisti, kdy tvrzení, zvolte jinou položku My vám vrátíme vaše peníze.
 
Když reklamace vadného zboží doprava znovu odeslat zboží požaduje, samozřejmě, nemusíte platit.
Vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dní od data přijetí zboží, tedy fyzické tvrdil, že jsme řešit stížnosti. Vyřizujeme pohledávky v pořadí, ve kterém jsou přijaty. Snažíme se je vyřešit v co nejkratší možné době ke spokojenosti zákazníka.
 
Dotazy a stížnosti zasílejte na e-mailovou adresu: reklamacie@sperky-eshop.sk v řešení stížností, musíme dodržovat zákon o ochraně spotřebitele.
Orgánu dozoru vyřizování stížností je: Slovenská obchodní inspekce (SOI) inspektorát SOI 3, 04001 Košice Region generála pro co když hodnota poškozeného zboží je nižší než poštovné?
Je-li hodnota poškozeného zboží ve výši zaplacené poštovné (tj. méně než 2, 5EUR), stačí se třeba e-mailem fotografii poškozeného produktu, je nutné pořizovat snímky produktu tak, aby vada byla jasná a jednoznačná.
Pošlete nám fotografii na naši e-mailovou adresu: reklamacie@sperky-eshop.sk [1], spolu s pořadovým číslem a důvody pro reklamaci.
V případě nároku, stejné zásady a postupy jako v případě reklamace vadného zboží.
 
Odkazy ^ reklamacie@sperky-eshop.sk (šperky eshop.sk)
nám (zdroj)

, ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>