Original article

Obchodné podmínky A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, Firma zapísaná v obchodnem registri Okresného súdu Košice I, Vložka číslo:  19784/V, Oddiel:  Sro, IČO : 36773948, DIČ : 2022376565, IČ DPH : SK2022376565, PRIMA BANKA a.s. č.ú.: 0456582002/5600, IBAN:  SK86 5600 0000 0004 5658 2002, SWIFT BIC: KOMASK2X, e-mail: pneu@asteel.sk; telefonický kontakt: 055/ 789 92 73, 0905 606 842.

Obchodné podmínky nadobúdají účinnost dne 13.06.2014.

Orgán dozoru

Dozor nad dodržiavaním povinností prodávajícího vůči spotřebitelovi je Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko Inšpekterát SOI pro Košický kraj, Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1, odbor technickej kontroly výrobků a ochrany spotřebitela a právny odbor, tel. č. : 055/6220 781, fax. č.: 055/ 622 45 47, ke@soi.sk.

Tyto „Obchodné podmínky“ upravujú práva spotřebitelů a povinnosti prodávajícího A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, při predaji zboží nebo poskytovaní služeb na základe zmluvy uzavretej na diaľku. Uzatváranie zmlúv v internetovem sídle prodávajícího, kterým je http://www.asteel.sk/, můžou uskutočnit fyzické osoby v zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotřebitela při predaji zboží nebo poskytovaní služeb na základe zmluvy uzavretej na diaľku nebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorů prodávajícího a o zmene a doplnení některých zákonů a právnické osoby v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisů.

  1. 1.  Způsob vykonania nákupu:

Použite formulár pro výber parametrů konkrétneho druhu zboží a zobrazte ponuku. Zadajte množstvo a pridajte zvolený druh do košíka. Nákup dokončíte po kontrole Vašeho košíka vyplnením a odesláním záverečného formulára. Prostřednictvím tohto formulára je též možné spravit registráciu a tím uchovat Vaše údaje pro budouce nákupy. Po odeslání objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratem doručené potvrdenie o jej zaevidovaní. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budou zasielané všechny Další informace týkajúce se Vašej objednávky. Následne bude Vaša objednávka potvrdená a zboží odoslaný v co najkratšem možnem termínu.

  1. Objednávka

V případě, že si vyberiete z naší ponuky konkrétny druh zboží a odošlete elektronickú objednávku, nebo objednáte zboží telefonicky, potvrdzujete tím záväznost Vašej objednávky a prejavujete souhlas s obchodnými podmienkami. Pro odoslanie objednávky je potřebné aktivovanie funkcie na webovem sídle prodávajícího. Funkcia je označená Lehko čitateľným slovným spojením „objednávka s povinností platby“ vyjadrujúcou skutočnost, že podanie objednávky zahŕňa povinnost zaplatit cenu. Objednávka musí obsahovat jednoznačnú a korektnú identifikáciu kupujúceho uvedením mena a priezviska, adresy, telefónneho čísla, e-mailového kontaktu (pokud tento není totožný s e-mailovým kontaktem uvedeným při objednávce).

Objednávka odoslaná predávajúcemu se považuje za návrh na uzavretie zmluvy v zmysle §43 a Občanskeho zákonníka. Kupujúci má možnost návrh na uzavretie zmluvy odvolat nebo zrušit jen způsobem podle nižší uvedeného postupu (bod číslo „6. Stornovanie objednávky“).

Po obdržaní objednávky predávajúci potvrdí objednávku telefonicky nebo eemailem, čím dojde k prijatiu návrhu v zmysle § 43c Občanskeho zákonníka a tím k uzavretiu kúpnej zmluvy na diaľku.

  1. Trvanie zmluvy

Zmluva platí do vysporiadania všech nároků zmluvným stranám z nej vyplývajúcich.

  1. Dodanie zboží

Když si kupujúci vyberie způsob doručení kurýrem, zboží bude dodaný v co najkratšem termínu odo dne potvrdenia objednávky predávajúcim. V případě zdržania dodání zboží bude kupujúci okamžite predávajúcim prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky informovaný o dodatočnej primeranej lhůtě, v které predávajúci kupujúcemu dodá zboží. Když si kupujúci při uskutočnení objednávky  vyberie osobný odber, zboží si prevezme osobne na prevádzke. Prevádzka kupujúceho informuje o termínu, kdy bude zboží pripravený na odber. Když predávajúci nesplní svoj závazek dodat zboží ani v dodatočnej primeranej lhůtě, má kupujúci právo od zmluvy odstúpit.

  1. Ceny

Ceny zboží sú stanovené podle aktuálneho cenníku zboží v čase uskutočnenia objednávky uvedeného na webovem sídle prodávajícího.

Všechny ceny jsou uvedené s DPH. V případě, že je zboží označený „akcia“ – takáto nabídka platí jen do vypredania zásob prodávajícího nebo do skončenia poskytovania akcie na konkrétne služby.

  1. Stornovanie objednávky

Objednávku možno stornovat do 24 hodin od objednání (v pracovný den), a to prostřednictvím elektronickej pošty (e-emailem) nebo telefonicky. Takovouto storno objednávku považujeme za zrušenú. Při zrušení objednávky je potřebné uviest Vaše jméno, e-mail a popis objednaného zboží. V případě zrušenia objednávky neúčtujeme žádné penále ani jiné poplatky súvisiace se stornem objednávky. Finančné prostriedky budou kupujúcemu vrátené do 14 dní bankovým převodem na účet, který nám kupujúci zadá (je potřebné zadat názů banky, číslo účtu a číslo banky), pokud nebude po dohode dohodnutý jiný způsob.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušit objednávku nebo jej čast v případě, že se zboží už nevyrába nebo nedodáva. V případě, že táto situácia nastane, predávajúci bude neodkladne kontaktovat kupujúceho za účelem dohody o ďalšem postupe. V případě, že kupujúci zaplatil už čast nebo celú sumu z kúpnej ceny a nedohodne se s predávajúcim na náhradnem zbožíe, bude mu táto čiastka bezodkladne, najnedřív do 14 dní od stornovania objednávky prevedená zpět na jeho účet.

  1. Platobné podmínky

Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu riadne a včas. Přičemž platba za zboží nebo služby bude realizovaná v hotovosti, případně jinak po dohode se zákazníkem. Při každé dodávce zboží nebo poskytnutí služeb vystaví predávajúci daňový doklad – faktúru, kterou pošle kupujúcemu e-emailem, poštou, spolu se zaslaným zbožíem (prostřednictvím přepravnej služby) nebo odovzdá osobne. Při osobnem odbere objednaného zboží na prevádzke bude kupujúcemu vystavený pokladničný doklad o zaplatení.

Kúpnu cenu může kupujúci uhradit prevádzkovateľovi prostřednictvím:

platba na dobírku = platba v hotovosti při prebratí zboží(0 EUR)

převodem na účet (0 EUR)

platobnou kartou (CardPay) (0 EUR)

v hotovosti při osobnem odbere v sídle prodávajícího

Dodacie podmínky

Zboží je doručovaný prostřednictvím přepravnej spoločnosti GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. Vzhledem k tomu, že dodacia lhůta je u každého produktu odlišná, je vždy uvedená u každého produktu jednotlive.

Zboží, který je skladem v Košiciach a je objednaný najnedřív do 12.00 v pracovný den, je expedovaný najnedřív následující pracovný den a spravidla doručený do dvou pracovných dní odo dne prijatia objednávky.

Zboží, který je skladem u našich dodavatelů a je objednaný najnedřív do 12.00 v pracovný den, je expedovaný podle dostupnosti uvedené při produkte

V případě způsobu platby převodem na účet je zboží expedovaný najnedřív následující pracovný den po pripísaní částky na účet prodávajícího a spravidla doručený do dvou pracovných dní odo dne prijatia platby.

Když zboží skladem není, je označený symbolem „ – kontaktujte nás pro preverenie dostupnosti“ , v tomto případě je možné kontaktovat prodávajícího eemailem nebo telefonicky a informovat se o dostupnosti daného zboží. Predávajúci oznámi kupujúcemu dodaciu lhůtu a po jej odsouhlasení ze strany kupujúceho vznikne kúpna zmluva.

Ceny za dodanie sú:

Cena za dodanení 2 € s DPH za jeden kus osobných, 4×4, dodávkových nebo motocyklových pneumatík nebo disků.

Při nákladných pneumatikách je cena dopravy riešená individuálne podle množstva a hodnoty zboží.

Při objednaní menej jak 4 kusů zboží:

Při objednaní menej jak 4 kusů zboží, který nemáme na sklade v Košiciach, ale musíme ho objednat, nám niekteří dodávatelia účtujú zvýšené přepravné. Toto dodatočné přepravné se pohybuje v rozpätí 3 až 10 eur s DPH. Když nastane takáto situácia, bezodkladne telefonicky kontaktujeme kupujúceho pro odsouhlasenie navýšenia přepravného poplatku.

  1. Záruky a reklamácie

Záruka na zboží predávaný prostřednictvím internetového obchodu se riadi a je v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Na všechno predávaný zboží, pokud není určené výrobcem in když, je poskytovaná zákonem stanovená záručná doba 24 měsíců. Reklamácia je podmíněná preukázaním nákupu reklamovaného zboží v našem internetovem obchode, čoho dôkazem je daňový doklad – faktúra, resp. pokladničný doklad o zaplatení.

Závady, které nemohli být zistené při prebratí zboží a na které se vzťahuje záruka na akost zboží, je kupujúci povinný reklamovat u prodávajícího písomnou formou.

Kupujúci je povinný před prevzatím zboží si skontrolovat úplnost a neporušenost spotřebitelského balenia zboží. Když je obal viditeľne poškodený, je povinný zboží nepřevzít a tuto skutočnost oznámit prítomnému přepravcovi, resp. pracovníkovi pošty a za jeho prítomnosti skontrolovat stav zboží pod obalem. V případě, že zboží je poškodený, kupujúci tento nepřebere a okamžite spíše se zodpovedným pracovníkem zápis o poškodení zásilky. Následne nás prosím kontaktuje za účelem dohody o ďalšem postupe.

Když dodaný zboží nemá vlastnosti, o které prejavil kupujúci zájem a které se zhodujú s popisem poskytnutým predávajúcim, náklady na jeho vrátenie a dodanie zboží, který zodpovedá zmluve, jak i všechny kupujúcim účelne vynaložené náklady v súvislosti s tím znáša predávajúci.

Kupujúci má právo požadovat odstránenie vád v případě, že je to možné nebo může požadovat primeranú zľavu z kúpnej ceny. V případě, že není možné vady odstránit, má kupujúci právo na výmenu vadného zboží za nový nebo vrátenie peňazí.

Reklamačný poriadok

8.1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

8.1.1. Predávajúci A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, (Dále jen „predávajúci“), týmto reklamačným poriadkem v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotřebitela a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisů riadne informuje spotřebitela (Dále jen „zákazník“ nebo „kupujúci“) o podmienkach a způsobe uplatnenia práv ze zodpovednosti za vady (Dále jen „reklamácia“) včetně údajů o tem, kde může reklamáciu uplatnit a o vykonávaní záručných opráv.

8.1.2. Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade se zákonem č. 40/1964 Zb. Občansky zákonník v znení neskorších predpisů (Dále jen „Občansky zákonník“), zákonem č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotřebitela a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisů (Dále jen „Zákon o ochrane spotřebitela“), jak i ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

8.2. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY PREDANÉHO TOVARU

8.2.1. Predávajúci zodpovedá za vady, které má predaný zboží při prevzatí kupujúcim (v zm. § 619 ods. 1 Občanskeho zákonníka) a za vady, které se vyskytnú po prevzatí zboží v záručnej dobe (v zm. § 619 ods. 2 Občanskeho zákonníka). Záručná doba je 24 měsíců (v zm. § 620 Občanskeho zákonníka).

8.2.2. Při veciach predávaných za nižší cenu z důvodu vady je záručná doba 24 měsíců, Predávajúci však nezodpovedá za vadu, pro kterou byla dojednaná nižší cena (v zm. §619 Občanskeho zákonníka).

8.2.3. Při použitěch veciach (napr. predvádzací model) je záručná doba stanovená na 12 měsíců (v zm. § 620 ods. 2 Občanskeho zákonníka).

8.2.4. Vyhlásením vydanem kupujúcemu může predávajúci poskytnút záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej zákonem, přičemž podmínky a rozsah této záruky určí v písomnem vyhlásení, resp. v záručnem liste (v zm. § 620 ods. 5 Občanskeho zákonníka).

8.2.5. Záručné doby začínajú plynút od datumu převzetí zboží kupujúcim (v zm. § 621 Občanskeho zákonníka). Když má kúpený zboží uviest do prevádzky jiný podnikatel než predávajúci, začne záručná doba plynút až odo dne jeho uvedenia do prevádzky, když kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najnedřív do 3 týždňů od převzetí zboží a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potřebnú súčinnost (v zm. § 621 Občanskeho zákonníka).

8.2.6. Doba od uplatnenia práva ze zodpovednosti za vady až do doby, když kupujúci po skončení opravy byl povinný vec převzít, se do záručnej doby nepočíta. Když dojde k výmene zboží, začne plynút záručná doba znova od převzetí nového zboží (v zm. § 627 Občanskeho zákonníka).

8.2.7. Práva ze zodpovednosti za vady zboží, pro které platí záručná doba zaniknú, když se neuplatnili v záručnej dobe (v zm. § 626 ods. 1 Občanskeho zákonníka).

8.2.8. Když predávajúci při kúpe zboží nabízí zákazníkovi k predanému zboží bezplatne Další zboží jak dar, je na zákazníkovi, či nabízíný dar příjme. Dar však není predaným zbožíem, preto predávajúci ani nezodpovedá za jeho prípadné vady. Když však predávajúci o prípadných vadách daru umí, je povinný na ne zákazníka při ponuke daru upozorniť(v zm. § 629 Občanskeho zákonníka). Když má dar vady, na které predávajúci zákazníka neupozornil, je zákazník oprávnený ho vrátit (v zm. § 629 Občanskeho zákonníka). Když zákazníkovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), je zákazník povinný vrátit predávajúcemu všetko, co podle zmluvy dostal, t.j. i zboží prijatý jak dar (v zm. § 457 Občanskeho zákonníka v nadväznosti na § 48 ods. 2 Občanskeho zákonníka).

8.3. UPLATNENIE PRÁV ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY (REKLAMÁCIE)

8.3.1. Kupujúci reklamovaný zboží zasiela poštou na adresu uvedenú v texte vyššie. Když je v záručnem liste nebo jiném doklade vydanem predávajúcim uvedený jiný podnikatel určený na opravu (Dále jen „záručný servis“), který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujúceho bližšem, kupujúci si uplatní právo na opravu v tomto záručnem servise (v zm. § 625 Občanskeho zákonníka). Zboží doručí kupujúci do prevádzkarne na vlastné náklady.

8.3.2. Ostatné práva a zodpovednosti za vady, t.j. právo na výmenu zboží, právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) a právo na primeranú zľavu si kupujúci uplatňuje písomne na adrese prodávajícího, elektronickou poštou, případně telefonicky na telefónnych číslach uvedených na naší internetovej stránke.

8.3.3. Predávajúci nebo ním pověřený zamestnanec nebo záručný servis je povinný zařídit reklamáciu ihned, v zložitěch případech do 3 pracovných dní. V odůvodnených případech, hlavně když se vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najnedřív do 30 dní odo dne uplatnenia reklamácie. Po uplynutí této lehoty má spotřebitel právo od zmluvy odstúpit nebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok (v zm. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotřebitela).

8.3.4. Predávajúci je povinný při uplatnení reklamácie vydat zákazníkovi potvrdenie (§ 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotřebitela). Týmto potvrdením je kópia reklamačného protokolu. Když je reklamácia uplatnená prostřednictvím prostriedků diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručit spotřebitelovi ihned; když není možné potvrdenie doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, najnedřív však spolu s dokladem o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie se nemusí doručovat, když spotřebitel má možnost preukázat uplatnenie reklamácie jjjjjiným způsobem (§ 18 ods. 8 Zákona o ochrane spotřebitela).

8.3.5. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydat písomný doklad najnedřív do 30 dní od datumu uplatnenia reklamácie (v zm. § 18 ods. 9 Zákona o ochrane spotřebitela). Týmto písomným dokladem je kópia reklamačného protokolu s vyplnenou kolónkou vyjadrenie pracovníka pověřeného na vybavenie reklamácie, list obsahujúci písomné vyrozumenie o vybavení reklamácie resp. zaslání písomnej výzvy k prevzatiu plnenia zároveň obsahujúci způsob vybavenia reklamácie.

8.4. VŠEOBECNÉ PODMIENKY REKLAMÁCIE

Při predkladaní zboží na reklamáciu:

a) je potřebné predložit doklad o kúpe, případně jjjjjiným způsobem nevzbudzujúcim pochybnosti preukázat, že zboží byl kúpený u prodávajícího;

b) je potřebné, aby zboží spĺňal všechny ostatné podmínky pro záručnú reklamáciu (fyzicky nepoškodený, nepoškodený živelnou udalostí, nepoškodený neodbornou manipuláciou, atď.);

c) v případě, že si zákazník uplatňuje právo vyplývajúce ze záruky presahujúcej rozsah záruky stanovenej zákonem, je potřebné predložit originál vyhlásenia nebo záručného listu, v kterém byl rozsah takejto záruky stanovený.

8.5. SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE

8.5.1. Když jde o vadu, kterou možno odstránit, má kupujúci právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránene. O způsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytečného odkladu odstránit (v zm. § 622 ods. 1 Občanskeho zákonníka).

8.5.2. Kupujúci může místo odstránenia vady požadovat výmenu zboží, nebo když se vada týka jen súčasti zboží, výmenu této súčasti, když tím predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady (v zm. § 622 ods. 2 Občanskeho zákonníka).

8.5.3. Predávajúci může vždy místo odstránenia vady vyměnit vadný zboží za bezvadný, když to kupujúcemu nezpůsobí závažné ťažkosti (v zm. § 622 ods. 3 Občanskeho zákonníka).

8.5.4. Když jde o vadu, kterou nemožno odstránit, a která bráni tomu, aby se zboží mohol riadne užívat jak zboží bez vady, má kupujúci právo na výmenu zboží nebo právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) (v zm.§ 623 ods. 1 Občanskeho zákonníka).

8.5.5. Kupujúci má právo na výmenu zboží nebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) i vtedy, když jde síce o odstrániteľnú vadu, když však kupujúci nemůže pro opätovné vyskytnutie se vady po oprave zboží riadne užívat (v zm. § 623 ods. 1 Občanskeho zákonníka). Za opätovné vyskytnutie se vady po oprave se považuje stav, když se rovnaká vada vyskytne druhý krát po jej aspoň jednej z predchádzajúcich opravách.

8.5.6. Kupujúci má právo na výmenu zboží nebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) i vtedy, když jde síce o odstrániteľné vady, když však kupujúci nemůže pro väčší počet vád vec riadne užívat. Za väčší počet vád se považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, přičemž každá z nich bráni v riadnem užívaní.

8.5.7. Když predávajúci reklamáciu nevybaví do 30 dní, kupujúci má rovnaké práva akoby išlo o neodstrániteľnú vadu (v zm. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotřebitela), t.j. právo na výmenu zboží nebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy).

8.5.8. Když jde o neodstrániteľnú vadu, která však nebráni riadnemu užívaniu zboží, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.

8.5.9. Když má kupujúci právo na výmenu zboží nebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), záleží na kupujúcem, které z těchto práv si uplatní. Jen co si však zvolí jedno z těchto práv, nemůže už tuto voľbu sám jednostranne měnit.

  1. Odstúpenie od zmluvy při predaji zboží

Objednávka vykonaná prostřednictvím internetového obchodu má charakter spotřebitelskej zmluvy, která byla uzavretá při použití komunikačních prostriedků na diaľku. V zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z. z. je kupujúci oprávnený bez udania důvodu odstúpit od zmluvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstúpenie od zmluvy musí být u prodávajícího uskutočnené písomnou formou v listinnej nebo elektronickej podobe (e-emailem), a může být uskutočnené  podle  ustanovení Poučenia o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy, tvoriaceho Prílohu č.1, těchto obchodných podmínek, přičemž může kupujúci použit Vzorový formulár (príloha číslo 2 těchto obchodných podmínek), na odstúpenie od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy  musí obsahovat všechny údaje slúžiace k identifikácii zboží, prodávajícího a kupujúceho a musí být ve vyššie uvedené lhůtě odovzdané na poštovú přepravu spolu s zbožíem do sídla prodávajícího na náklady a nebezpečie kupujúceho. Zboží musí být doručený predávajúcemu spolu s dokladem o kúpe.

Lhůta na odstúpenie od zmluvy se považuje za zachovanú, když oznámenie o odstúpení od zmluvy bylo odesláné najnedřív v poslední den 14-dňovej lehoty.

Při odstúpení od zmluvy, predmetem které je dodanie zboží, predávajúci není povinný vrátiť kupujúcemu platby súvisiace s dodaním zboží predávajúcemu před tím, jak je zboží predávajúcemu spätne doručený nebo než kupujúci nepreukáže zaslání zboží zpět predávajúcemu. 

Kupujúci má právo po prevzatí zboží rozbalit a odskúšat obdobným způsobem jak je obvyklé při nákupu v „kamennej“ prevádzkarni. Odskúšat však neznamená začat zboží používat a po niekoľkých dnech vrátit predávajúcemu. 

Kupujúci zodpovedá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takého zaobchádzania s zbožíem, které je nad rámec zaobchádzania potřebného na zistenie vlastností a funkčnosti zboží.

Při splnení všech vyššie uvedených podmínek pro vrátenie zboží Vám peníze za zboží zašleme poukážkou nebo převodem na Váš účet najnedřív do 14 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisů.

Spotřebitel nemůže odstúpit od zmluvy, predmetem které je

  • poskytnutie služby, když se jej poskytovanie začalo s výslovným souhlasem spotřebitela a spotřebitel vyhlásil, že byl riadne poučený o tem, že vyjadrením tohto souhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnem poskytnutí služby, a když došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  • predaj zboží zhotoveného podle osobitných požiadaviek spotřebitela, zboží vyrobeného na mieru nebo zboží určeného osobitne pro jedného spotřebitela,
  • e) predaj zboží uzavretého v ochrannem obale, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdravia nebo z hygienických důvodů a kterého ochranný obal byl po dodaní porušený,
  • f) predaj zboží, který může být vzhledem na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s jjjjjiným zbožíem,
  • h) vykonanie naliehavých opráv nebo údržby, o které spotřebitel výslovne požiadal prodávajícího; to neplatí pro zmluvy o službách a zmluvy, kterých predmetem je predaj iného zboží jak náhradných dielů potřebných na vykonanie opravy nebo údržby, když boli uzavreté během návštevy prodávajícího u spotřebitela a spotřebitel si tyto služby nebo zbožíy dopředu neobjednal,
  • predaj zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovoobrazových záznamů, kníh nebo počítačového softvéru predávaných v ochrannem obale, když spotřebitel tento obal rozbalil,
  • l) poskytovanie elektronického obsahu jinak jak na hmotnem nosiči, když se jeho poskytovanie začalo s výslovným souhlasem spotřebitela a spotřebitel vyhlásil, že byl riadne poučený o tem, že vyjadrením tohto souhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

10.Ochrana osobných údajů kupujúceho

Predávajúci A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, úplne rešpektuje ochranu Vašich osobných údajů, které ste poskytli v rámci registrácie nebo v rámci neskorších editácií svojho profilu na webovej stránke http://www.asteel.sk/, nebo když ste se prihlásili na odber spravodajcu (newsletteru). Z tohto důvodu vyžadujeme při registrácii jen údaje nevyhnutné pro naplnenie účelu spracovávania.

Predávajúci A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, jak prevádzkovatel internetového obchodu se při spracovaní osobných údajů riadi príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, hlavně zákonom  č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajů, přičemž při spracovávaní poskytnutěch údajů dodržuje maximálne bezpečnostné postupy a podniká všechny náležité opatrenia, aby tyto údaje zabezpečilo před neoprávnenými zásahmi a zneužitím tretími stranami. A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, má právo používat vaše osobné údaje na obchodné a marketingové účely, jen s vašim výslovným souhlasem. A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, se súčasne zaväzuje, že vaše osobné údaje neposkytne ani nesprístupní tretím stranám s výnimkou těch spoločností zabezpečujúcich činnosti nevyhnutné pro úspešné doručení Vašeho zboží.

Každý registrovaný užívatel může v rámci svojho profilu kedykoľvek změnit informace o svojej osobe. Všechny údaje jsou uchovávané v chránenej databáze na serveri prevádzkovatele. Odvolat souhlas se spracovávaním osobných údajů je možné kedykoľvek v písomnej podobe a to zaslaním odvolania na adresu A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, nebo zaslaním emailu na pneu@asteel.sk, přičemž tyto údaje budou po odvolaní souhlasu riadne zlikvidované v súlade se zákonem.

Zoznam spoločností kterým můžou být poskytnuté Vaše osobné údaje:

Spoločnost zabezpečujúca přepravu Vašeho zboží. Poskytované osobné údaje: jméno, příjmení, adresa, email, telefónne čísla a faxové číslo.

11.Registrácia kupujúceho při nákupu zboží

Zaregistrovaním se na webovej stránke http://www.asteel.sk/, udeľuje registrovaný spoločnosti A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, jak prevádzkovateľovi této webovej stránky http://www.asteel.sk/, souhlas se spracovaním osobných údajů ( jméno, příjmení, adresa, email, telefónne čísla, faxové číslo) v súlade se zákonem č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajů v platnem znení, za účelem registrácie na internetovem obchode http://www.asteel.sk/.

Tento souhlas je ze strany registrovaného udelený prevádzkovateľovi – predávajúcemu po dobu trvania registrácie. Souhlas je možné kedykoľvek odvolat a to písomnou formou zaslaním odvolania na adresu A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, nebo zaslaním emailu na pneu@asteel.sk, přičemž tyto údaje budou po odvolaní souhlasu riadne zlikvidované v súlade se zákonem.

12.Registrácia kupujúceho k zasielaniu marketingových informácií

Zaregistrovaním se k odberu marketingových informácií na webovej stránke http://www.asteel.sk/, udeľuje registrovaný spoločnosti Ing A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, jak prevádzkovateľovi této webovej stránky http://www.asteel.sk/, souhlas se spracovaním osobných údajů ( jméno, příjmení, adresa, email, telefónne číslo) v súlade se zákonem č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajů v platnem znení, za účelem zasielania  marketingových materiálů poštou, e-emailem nebo sms a s ich zasielaním souhlasím. Tento souhlas udeľujem prevádzkovateľovi  po dobu trvania registrácie. Souhlas je možné kedykoľvek odvolat a to písomnou formou zaslaním odvolania na adresu A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, nebo zaslaním emailu na pneu@asteel.sk, přičemž tyto údaje budou po odvolaní souhlasu riadne zlikvidované v súlade se zákonem.

13.Záverečné ustanovenia

Kupujúci prehlasuje, že se před vyplnením objednávky oboznámil s podmienkami predaja, všeobecnými obchodnými podmienkami prodávajícího a reklamačným poriadkem a že s nimi souhlasí. 

Príloha č.1

podle prílohy č. 2 k zákonu č. 102/2014 Z. z.

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpit od této zmluvy bez uvedenia důvodu v lhůtě 14 dní.

Lhůta na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dnech odo dne, když Vy nebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete zboží.

Při uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojem rozhodnutí odstúpit od této zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listem zaslaným poštou, faxem nebo e-emailem) na adrese: A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice,  nebo zaslaním emailu na pneu@asteel.sk, telefonický kontakt 055/ 789 92 73, 0905 606 842..

Na tento účel můžete použit vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, který sme Vám poskytli prostřednictvím těchto obchodných podmínek.

Lhůta na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, když zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy před tím, jak uplynie lhůta na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všechny platby, které ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, hlavně kúpnu cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevzťahuje na dodatočné náklady, když ste si zvolili jiný druh doručení, jak je najlacnejší bežný způsob doručení, který nabízíme. Platby Vám budou vrátené bez zbytečného odkladu, najnedřív do 14 dní odo dne, když nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od této zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým způsobem, aký ste použili při Vašej platbe, když ste výslovne nesouhlasili s jjjjjiným způsobem platby, a to bez účtovania jakýchkoli Dalších poplatků. Platba za zakúpený zboží Vám bude uhradená až po doručení vráteného zboží zpět na adresu uvedenú nižší nebo po predložení dokladu průkazujúceho zaslání zboží zpět podle toho, co nastane dřív.

Zašlite nám zboží zpět nebo ho prineste na adresu:

A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice. 

PRÍLOHA Č. 2

k zákonu č. 102/2014 Z. z.,

http://jaspi.justice.gů.sk/jaspidd/vzory/014102Pr1.pdf[1]

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(vyplňte a zašlite tento formulár jen v případě, že si želáte odstúpit od zmluvy)

Komu :

A Steel s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, Firma zapísaná v obchodnem registri Okresného súdu Košice I, Vložka číslo:  19784/V, Oddiel:  Sro, IČO : 36773948, DIČ : 2022376565, IČ DPH : SK2022376565, PRIMA BANKA a.s. č.ú.: 0456582002/5600, IBAN:  SK86 5600 0000 0004 5658 2002, SWIFT BIC: KOMASK2X, e-mail: pneu@asteel.sk; telefonický kontakt: 055/ 789 92 73, 0905 606 842.

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento zboží/od zmluvy o poskytnutí této služby*   : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Datum objednání/datum prijatia*               : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Jméno a příjmení spotřebitela/spotřebitelov* : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Adresa spotřebitela/spotřebitelov*             : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Podpis spotřebitela/spotřebitelov* (iba když se tento formulár podáva v listinnej podobe)                              : ……………………..

Datum …………..

* Nehodiace se prečiarknite.

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.