Info o doručení zásilek, zboží, přepravě vnitrostátní i mezinárodní.

Nepodceňujte sílu transakčních zpráv v e-mailové marketing-TREND.sk

Původní articleInzercia | Jen pár otázek ohledně významu marketingového specialisty k odeslání potvrzení e-mailem na zákazníky, kteří si objednají vaše výrobky nebo služby. O potenciálu tzv. transakční zprávy, avšak málokdo ví. Jejich použití je zatím velmi omezená. A transakční zprávy mohou být klíčem k úspěchu v e-marketingu. Na začátku je třeba říci, co jsou to vlastně transakční zprávy. Na rozdíl od komerční komunikace, která slouží k podpoře široké přijetí nových výrobků nebo služeb do stávajících zákazníků, představují transakčních zpráv odesílaných příjemcům v reakci na jejich oznámení cílenou činnost. Například pokud zákazník objednává zboží, poslal potvrzení o přijetí objednávky.
Transakční zprávy vs. Komerční sdělení transakční emaily, však nevztahuje pouze k objednávkám, nebo obecněji, e-shop, ale i mnoho dalších aktivit a mohou následovat různé cíle. Potvrzení objednávky má obvykle jen cíl informovat, možnost doplnění související zboží může mít za cíl prodat (např. opuštěný košík). Právě naopak zpráva o hodnocení spokojenosti s nákupem aplikace usiluje o zlepšení vztahu se zákazníky a získat zpětnou vazbu, a odesílání zpráv za měsíc od jiných návštěv naopak může sloužit k aktivaci zákazníka. To jsou jen příklady různých transakční kampaní, které mohou být použity v téměř každé oblasti podnikání a nemohou vztahovat obchodech nebo on-line podnikání.
Skutečnost, že existují transakce e-maily odeslané v reakci na konkrétní činnost příjemce, je nezbytné vzít v úvahu skutečnost, že vyžadují zcela jiné příprava obsahu. Transakční zprávy obecně, mají podstatně vyšší úspěšnost, než hmotnost reklamních sdělení. Je založena na povaze zpráv reklamní zprávy se obvykle tisknou, individuální, a jen zlomek z příjemců nemá alespoň zájem v jejich konkrétní obsah. Naopak transakční zprávy, to je obvykle vysoce personalizovaný obsah ve vztahu k příjemci. Tyto zprávy se rovněž očekává, což vede ke zvýšenému zájmu příjemců.
Existují čtyři základní typy zpráv transakcí, transakční zprávy typy. Zde je stručný přehled: uvítací zprávy zprávy odeslané po dokončení registrace odesílateli umožní navázat první kontakt s příjemcem, vést ho k důležitým informacím a požádat ho, aby potvrdil platnost e-mailové adresy. Tento certifikát také slouží jako dokument odesílateli a pomůže eliminovat a snížit riziko přenosu zprávy na jiné adresy, které zadáte podvodně adresátům, kteří nedali souhlas.
Potvrzení/vděčnost the potvrzení výše uvedených objednávky, platby, díky za potvrzení změnit heslo nebo aktualizovat své kontaktní údaje všechny z nich jsou zprávy, které pomohou k Ujistěte se, že příjemce o tom, že k požadované akci místo a zároveň by vám mělo umožnit přímé ho k dalšímu kroku, například. poskytovat informace o platebních příkazů, režii na zákaznickou podporu, aby mu připomenout, že další informace by měly být aktualizovány zákazníkem, atd.
Upomínky/varování pro příklad, spadají do této kategorie. pravidelné faktury za služby, upomínky, oznámení, oznámení stanoví, že prodávající odpověděl na váš dotaz k produktu nebo e shopu například. připomenutí, že je to už doba objednání vašeho partnera na dlouhou dobu. Tyto zprávy by měly být jednoduché, funkční a by měl obsahovat jasné kroky k příjemci.
-Aplikace v této kategorii jsou zařazeny zprávy, jejichž primární odesílatel má držení dalších informací. Jsou to např. studie spokojenosti se službami použité nebo zakoupených produktů. Pro tento typ zprávy je velmi důležité pro příjemce okamžitě ztotožnil s odesílatelem a službu nebo produkt, ke kterému otázky týkají.
Kdo je ve společnosti na starosti přípravu a implementaci transakčních zpráv je, bohužel, často značně podcenil ve společnostech a někdy i nespadá pod taktovkou marketingové oddělení. Skutečnost, že zprávy jsou odesílány v reakci na konkrétní činnosti a vyžadují podrobné údaje o příjemcích, jejich příprava a implementace je často součástí řešení e shopů nebo CRM systémů. Často se tedy pomocí předdefinovaných vzhledů a modely chování a jejich příprava a úpravy provádí oddělení IT. To je zásadně omezenou flexibilitu dalšího rozvoje transakce zprávy jako celku, a jakýkoliv zásah do vzhledu těchto zpráv je obtížné, někdy nemožné. Jako výsledek transakční zprávy, které pak zcela mrhajú marketingový potenciál a jejich hodnota je na úrovni čistě informativní.
Výběr technických řešení je klíčem k účinnému využívání transakce sestavy, je nutné správně vybrat vhodné technické řešení. Spoléhat na nástroje obsažené v e shopu je vždy znamená, že bude mít prospěch z moci CRM nebo transakční zprávy pouze na minimum a někdy vůbec ne.
Když transakce, proto výběr poskytovatele hlásí platforma e-mail marketing pro odesílání dvakrát tak důležité. Řešení by mělo nejen k zajištění doručení transakčních zpráv, ale měla také umožňují odpovídaly stávající marketingové kampaně s transakcí a vám svobodu v jejich rozvoji.

E-shop, který může poskytovat pouze základní CRM odesílání transakčních zpráv, kde se o technických aspektů služby, stejně jako profesionální řešení, které mají vliv na umístění zpráv ve složce Doručená pošta příjemce jejich složky Hromadná pošta místo. Sofistikovaná řešení pro e-commerce podnikání, CRM a dalších informačních systémů, komunikovat přes rozhraní API a tak napomáhá k oddělení různých částí procesu odesílání transakčních zpráv. Většina těchto rozhraní API umožňuje vložit kousky kódu HTML nebo celý obsah bloků, které se později sloučila s šablonou a poslal. Pro příklad. řešení umožňuje uživatelům prostřednictvím rozhraní API nebo Mailkit zdrojů dat pracovat s čistou daty. Tímto způsobem můžete zcela oddělit obsah a data od vzhledu zpráv. To může generovat obsah podle šablony zcela dynamicky a bez přípravy kódu na straně informačního systému.
Dobře zvolené řešení e-mailový marketing výnosy jsou generovány plnou kontrolu nad marketingové aspekty transakce zprávy zpět do rukou oddělení marketingu a naopak ukládat programátoři z utrpení s logikou obsahu zpráv. Změna transakce pak již není otázkou kampaně pro oddělení IT, ale pouze výměnou za šablony v uživatelském rozhraní na straně marketingové oddělení. Uchopiteľnosť transakce marketérov a využívání vhodných řešení z kampaní, aby zajistily, že doručiteľnosť je klíčem ke zvýšení úspěchu transakcích, a tím i celé strategie e-mailový marketing firmy.

Autor článku: Jakub Olexa, CEO Mailkit, který se zabývá poskytováním komplexních řešení pro e-mailový marketing, UR www.mailkit.eu [1] odkazy ^ www.mailkit.eu (www.mailkit.eu)

, , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>