Info o doručení zásilek, zboží, přepravě vnitrostátní i mezinárodní.

Heureke se postavili proti jiným e obchody SME.sk

Původní articleObchody bojovat proti největší zneužití dat o srovnávač cen svých zákazníků.
BRATISLAVA. Když člověk koupí mobilní telefon [1] nebo lednice na internetu a to je mu, že zboží nepreplatil, má dvě možnosti.
Buď prekliká desítky e shopy a vybere si, v němž většina bude uložit nebo jít dolů na cenové srovnání. Tam na pár vteřin k získání přehledu o e-shop, který prodává nejlevnější mobil vybrán ho a které je třeba se vyhnout.
Také z důvodu úspory času a transparentnosti cen v posledních letech staly velmi populární porovnávače a e-commerce podnikání přináší množství spotřebitelů. Největší porovnávačom je Heureka, za ní je NajNákup a Pricemania.
Po poslední týden zahájil příval Heureky, jeden z největších e shopů s její rozhodnutí o ukončení spolupráce Alza. Zřejmě jí nelze věřit, protože přestal být nezávislý. Přidáno v e Alze obchodech?
Problém je vlastníkem k pochybnostem, které přešlo pod stejného vlastníka jako Heureka internetové obchody Mall.cz, Parfemy.cz, Krasa.cz, ProZdravi.cz, Sperky.cz a mnoho dalších. Obchod se rovněž schválila českého úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.
E-shopy okamžitě začal mluvit o tom, že pokud jsou přidružené společnosti Heureky komerční e shopy, nemůže zůstat nezávislý, při porovnávání cen.
A z tohoto důvodu Česká a Slovenská Alza minulý týden oznámil, že své produkty již na Heureke nechce ani porovnávat.
“Skutečnost, že Heureka patří společně s ostatními e-shopmi do stejné skupiny, nelze věřit v její nezávislost. Pokud jsme to udělali, by mít negativní dopad na zákazníky, “oznámil Karel Kučera Alzy, marketingový ředitel.
Heureka chápe přechod pod novou společnost, podle ní v detailu a není třeba se obávat úřady.

“Naše procesy fungují nezaujatě a spravedlivým způsobem, a že trvalo specifické závazky, které budeme muset v budoucnu nadále v souladu s [2],” říká Tomáš Braverman, ředitel Heureky.
Antimonopolný je čas v kanceláři na jejich stránky, ke které skupině patří a napsal silně netrestala. e shopy, pokud neobsahuje citlivá data o svých zákaznících, dle nabídky dosud vynaložila.
Nicméně začali ozývat ještě více e shopů, o odchodu Heureky myšlení.
Můžeme ji používat, ale nelíbí dokončení spolupráce vzhledem, například HP Tronic Zlín, která již vlastní USA Hej.sk e-shop.
Brání ji, že nechtějí povolit pravidelný a nezávislý audit Heureka, jako je zpracování citlivých údajů o zákaznících.
“Věříme, že s Heurekou konečně dohodli. Ale pokud se nezmění svůj postoj k nezávislému auditu je náš odklon od její velmi pravděpodobný, “říká Daniel Večeřa, generální ředitel společnosti HP Tronic Zlín. 
Při odchodu Heureky by také za, ale pouze v případě TPD.sk e shopu, že by opustil řady klíčových hráčů. Heureka má dominantní postavení na trhu a mezi obchody, říká, že to není to, jako kdyby někdo ještě neexistovala.
“Například, je nejdůležitějším zdrojem objednávek, Heureka s námi jejich podíl představuje až o 45 procent,” řekl František Majtán, e-commerce manager, TPD.sk, proč e shopy s Heurekou spolupracovat, třebaže některé jeho politiky zdá se, že v rozporu s nimi.
“I když se dostáváme tak mnoho klientů, náš vztah s Heurekou [3] je v rozpacích. Volání od nás kompletní informace o všech zakázkách, které jsou prováděny s námi. Kompletní přehled našich zisků a komodit obratu, v níž jsme silní, a v němž jsme slabší, “vysvětluje Majtán.
A stejně jako pro všechny e shopy, získání takových informací o trhu, které nikdo jiný nemá.
Někteří si to vzít, která tyto údaje může pak být zneužito a přesunout je, například, e-Shop Mall.sk, Tomáš Bártek, si myslí, že je marketingový ředitel společnosti Maternia. Na Slovensku provozuje e-shop VaseSosovky.sk.
“Můžeme si představit že skupinu, do níž náleží, by vytvořilo nový e-shop Heureka a začal nabízet zboží dle co jste si koupili v minulosti. Ve skutečnosti to ví, “říká Bártek Heureka.

Na druhé straně však, e shopy, které chtějí i nadále spolupracovat porovnávačom. Jejich důvody jsou jiné.
“Heureka je pro nás zákazníky, proto že jsme zdroj relevantní, i když velmi nerad, aby i nadále používat to,” říká k celé Iva Pavlousková, mluvčí Datartu. Na odchodu porovnávača nebo Shark.sk Exisport.sk nebo Protein.sk není možnost ještě.

Heureka sbírá citlivá data a co s nimi dál, což je většina e shopů je citlivé informace o svých zákaznících, aby mohli dostat do nepovolaných rukou. Co je přiřazen k Heureke?
1. co se kdo kupuje Heureka umožňuje e-shopem, který s ním získat certifikát “Certifikovaný zákazník”.
Komparátor je velmi ceněn a zvyšuje důvěryhodnost e shopu. Pomocí tohoto certifikátu e shopy může pochlubit na svých internetových stránkách, takže je to pro ně atraktivní.
E-shop obdržela certifikát, zašle informace o každé zakázce, který fungoval. Tedy nejen pořadí, který byl získán z Heureky, ale na celém každý.
V praxi to znamená, že pokud člověk koupí v knize e shopu a nezáleží na tom, jestli se dostal: CD, e-shop, musí být odeslány na e-mailovou adresu porovnávaču, tento muž a také co a za kolik si koupil. Tento muž pak zaslala dotazník Heureka, kam chcete komentář ke spokojenosti s nákupem.
Problém je, že pokud se e-shop všech svých zákazníků, pošle srovnávač má kompletní údaje o obratu e-shop, o co mu prodal nejvíce a nejméně a také bohaté databáze kontaktů. Heureka také ví, jaký podíl obratu své rozkazy, že e-shop “dohodila”.
Obchody se obávají, že tyto údaje by mohly dát sestra Heureka e-commerce podnikání. Pak by vědět, co člověk z určitých e-mailových adres a nařídil mu poslal do nabídky mohl.
“Ano, to je pravda, že jsou e shopy posílají e-mailové adresy všech objednávek. Chceme, aby služby “Certifikovaný zákazník” byl nezávislý a objektivní, tedy na základě tyto adresy pošleme dotazníky a poskytujeme zpětnou vazbu a hodnocení všech zákazníků, “vysvětluje ředitel Heureky Tomáš Braverman. Adresa řekl šifrování a pak to mohla být zneužita. 
E-shopy jsou stěžují na to, že pokud informace o zákaznících a odeslat certifikát “Certifikovaný zákazník”, nemohla využít doplňkové služby na Heureke.
Proto se toto tvrzení že data, která mají být předloženy, ale jen na chvíli porovnávaču zákazníků, kteří díky ní. Tak dělají, je, stejně jako ostatní porovnávače na trhu.

2. je-li to lidé přicházejí na stránky a informace, které se objevily a Heureka nespravedlivě získaných údajů o kde a za co klíčová slova lidí přijde na e shopech.
Ve skutečnosti Pokud e komerce obdrží osvědčení “Certified zákazníka”, může mít na své stránky umístit malé překryvné okno, kde můžete být hrdí.
Na základě tohoto okna můžete zjistit jaké jsou stránky Heureka řekl v e shopu a vešel která klíčová slova reagoval.
V online světě, je to velmi cenné informace lépe cílit reklamu by pak Heureka na lidi a měl spoustu údajů o specifického zákazníka.
“Tento skript je historická záležitost. Skript byl naprogramován v původu Heureky, tyto údaje, však nevěnoval moc pozornosti a nejsou používány. Příslušná část skriptu jsme zrušili, “podle šéfa Heureky Braverman. 

Můžete číst tento text, jste platit za obsah. Vážíme si jej.

Odkazy ^ telefon (URrecenzie.sme.sk), který budeme v budoucnu konkrétní závazky vzniklé ^ v souladu s (UR www.uohs.cz) ^ (dvaja.sme.sk)

, , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>