DODACÍ LHŮTY A POPLATKY

Objednávky vyřizujeme průběžně a jednorázově. V případě, že objednané zboží nebude možné zaslat do uvedené dodací lhůty, oznámíme Vám předpokládaný termín dodání a vyžádáme si Vaše odsouhlasení.

Objednané zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo kurýrní službou na adresu, kterou jste uvedli v objednávce jako dodací adresu. Křehký zboží a zásilky nad 5 kg zasíláme výhradně kurýrem. Uvedené ceny platí pouze pro Slovenskou republiku. V případě zájmu o zaslání zboží do zahraničí nás prosím kontaktujte. Poštovné vypočítává individuálně podle hmotnosti zásilky a státu, do kterého zásilku posíláme.
Poplatky a časy doručení:

Uvedené časy doručení plynou od momentu odeslání zboží, o kterém budete informováni.
kurýr
– balík, platba na účet – 5,00 € (doručené na druhý pracovní den)
– balík, platba na dobírku – 6,50 € (doručené na druhý pracovní den)

Slovenská pošta
– balík 1. třída, platba na účet – 3,20 € (doručeny do 3 dnů)
– balík 2. třída, platba na účet – 2,50 € (doručeny do 4 dnů)
– balík 1. třída, platba na dobírku – 3,70 € (doručeny do 3 dnů)
– balík 2. třída, platba na dobírku – 3,00 € (doručeny do 4 dnů)

Tříkolka – Slovenská pošta – 4,50 €
Poštovné je 4,70-v neposkladanem stavu a 5,90 v poskládaný stavu. Toto platí pouze pro tříkolky.
El. Autíčko velke – Kurier – 11,50 €

Kupující je povinen zboží včas a řádně převzít. Při převzetí zboží je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu, pásky, resp. pečetě a případné poškození obalu zboží nebo pásky, resp. pečeti ihned oznámit kurýrovi a sepsat protokol o poškození obalu.
Při převzetí zboží je Kupující dále povinen zkontrolovat zda obsah balíku množstvím a svou povahou odpovídá jeho objednávce a zda zboží neobsahuje zjevné vady.
V případě nesouladu dodaného zboží s objednávkou nebo v případě existence zjevných vad zboží je Kupující povinen tuto skutečnost písemně poznamenat v dodacím listu.
Pokud není poškození nebo částečná ztráta zboží zjevná při jeho převzetí, je Kupující povinen oznámit Prodávajícímu vznik škody bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří (3) pracovních dnů ode dne doručení zboží. Kupující je oprávněn reklamovat vady zboží způsobné jeho poškozením nebo částečnou ztrátou u Prodávajícího.

doručení zboží

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.