Info o doručení zásilek, zboží, přepravě vnitrostátní i mezinárodní.

Často kladené otázky deichmann.com

Původní článek 1. Přidat položku do nákupního košíkaNajskôr, našeho menu, vyhledejte položku v, vyberte možnost velikost a barvu a přidejte jej do košíku. Pokaždé, když přesunete kurzor myši na symbol nákupního košíku v horní části vpravo se zobrazí přehled položky, který byl vložen do koše.
2. přikročit k pokladnePokiaľ nechcete přidat další položky do nákupního košíku již, můžete přejít k pokladně. Jen v prostředí nákupního košíku klikněte na “next”.
3. jste dosud neučinily, systém prihláseniePokiaľ/check-in se přihlásit nebo zaregistrovat. Pokud jste již registrovaný zákazník, vložte prosím v tomto okně, vaši e-mailovou adresu a heslo. Jste zapomněli své heslo, nemusíte se obávat, protože můžete požádat o nové heslo. Pokud jste nováček v našem online obchodě, vyplňte prosím formulář “Nová registrace”. Pole označená hvězdičkou jsou povinná, bez vyplnění jej není možné dokončit registraci. V tomto okně můžete také najít odkaz na člena sekce o zásadách ochrany osobních údajů, které společnost se důsledně řídí Deichmann.
4. Vyberte metodu lodní společnosti dodavatelé v doručeniaNašim době, která doručuje zásilky v pracovní dny a na celém území Slovenska. Doručení do zbytku světa není možné! Dodávky jsou dodávány standardně v následující pracovní den od data odeslání zásilky přepravcem.
5. jak můžete implementovat platbyPlatbu kreditní kartou (Visa, MasterCard, Maestro), nebo v hotovosti na dobírku (platební rozkazy). V našem on-line ukládání dodací poplatek uhradit.
6. šek “objednávka přehled” vám umožní znovu zkontrolujte, zda že jste zadali data. Pokud chcete provést změny, jednoduše klikněte na odkaz “Upravit”. Zákazníky, kteří si již zakoupili z online obchodu až ke zjednodušení objednávání v budoucnu, systém ukládá nastavení v profilu a příští nákup bude automaticky používat. Však můžete zobrazit vaše data, změna, nebo odstranit a klepnutím na odkaz “můj účet”.
7. poslat objednávkuPred odesláním objednávky, je nutné potvrdit, že jste obeznámeni s Obecné termíny a podmínkami a zásadami o ochraně osobních údajů a že s tím souhlasím. Po klepnutí na tlačítko “Objednat je povinnost platby”, bude vaše objednávka odeslána. Poté obdržíte e-mail s potvrzením vaší objednávky. Tip: Pokud jste se rozhodli, že nemají zájem, však v okamžiku, kdy zboží objednané, dokud objednávka je zpracována, můžete použít tento v zákazníkovi účet není zvrátit. Vezměte prosím na vědomí, že období, během něhož může zrušit objednávku, je obvykle velmi krátká.
8. DoručenieDodávka vaše zásilka je obvykle provedena do 3 pracovních dnů od objednání zboží. Předání položky společnosti včas, budeme vás informovat prostřednictvím e-mailu obsahujícího odkaz služby, s níž si můžete sledovat kde se v současnosti nachází vaše zásilka.

dodání zboží (zdroj)

, , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>